iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Wifi en skype...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wi-Fi en skype
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
[QUOTE=spiROZE;542710]Hey iedereen,
Ik ga volgende maand naar NY en zou mij er daar een iphone 4G willen aanschaffen. Ik heb al wat liggen rondkijken op het forum maar ik zit toch nog met een paar vraagjes. Deze topic lijkt mij het beste om ze even te plaatsen. 1. Is België het enige land waar je een iphone kan kopen die niet gesimlocked is of zijn ze hier tegenwoordig wel al gesimlocked? Neen, UK en Italië zijn twee landen in de EU die ook simlock-vrij hebben. In USA alleen met AT&T abo, bij mijn weten...
|
|||
|
|||
[quote=DutchClick;542860]
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
met skype kan je gratis bellen naar iemand op skype. Je kan ook bellen naar een gewoon telefoontoestel (vast/mobiel) met skype, maar dan moet je wel betalen.
|
|
||||
|
||||
In de VS gebruikt men bij sommige smartphones zelfs skype over 3G ipv gewoon te bellen omdat het goedkoper blijkt te zijn. maf hé?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
[QUOTE=DutchClick;542860]
Citaat:
|
|
|||
|
|||
[QUOTE=djempi;543188]
Citaat:
zie topic: https://forum.iculture.nl/f41/k...frankrijk.html |
|
|||
|
|||
Weet iemand of de Saturn in Luik iPhones op voorraad heeft?
|
|
|||
|
|||
Ik heb goed nieuws voor allen die bij Saturn Wilrijk een reservatie hadden.
Vandaag zijn er namelijk 100 iPhones binnen gekomen. Hierdoor kunnen ze heel hun reservatielijst bevoorraden en hadden ze er nog 5 of 6 over, die dan inmiddels weer verkocht zijn. Dus wie snel reageert morgen vroeg staat vanboven op de nieuwe reservatielijst! Prachtig toestel in ieder geval! |
|
|||
|
|||
Raar. Ik lees overal dat winkels zijn bevoorraad, vooral dan MM.
Heb hem gereserveerd in MM Antwerpen en stond 7e op de lijst voor een 32GB... Heeft Antwerpen dan vandaag niet gekregen? :S |
|
|||
|
|||
Vandaag een 32GB gaan afhalen in Mediamarkt Roeselare na een bericht op 9lives. Was gewoon zonder reservering en had eentje opzij laten leggen.
|
|
|||
|
|||
Gaat inderdaad vlotter nu. Gisteren de mijne opgehaald bij Saturn Brugge, stond er exact twee weken op de wachtlijst. Ze hadden er een dertigtal gekregen, allemaal gereserveerd. Supertoestel btw, scherm is echt subliem.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
*Edit*: net even zelf gebeld en de mens zei: nog niets van geweten. Kans is wel groot dat als ze vandaag nog gaan leveren in de winkel deze verkoper natuurlijk nog van niets wist. *Edit2*: althans dat hoop ik toch . Laatst gewijzigd door sossis2000; 25-08-10 om 12:36. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook nog niets gehoord van mijn bestelling bij de MM in Antwerpen (16GB).. Gisteren een e-mail gestuurd over wat de huidige status is.. Hoop er vandaag of morgen antwoord op te hebben Dan zal ik het hier wel even vermelden als er nieuwe ontwikkelingen zijn!
|
|
|||
|
|||
Vanmorgen ook MM in Gent binnengestapt en buiten gegaan met een 32GB uiteraard zonder reservatie, want dat doen ze daar niet
|
|
|||
|
|||
Natuurlijk, MM waar ik gereserveerd heb heeft natuurlijk niets... -_-
|
|
|||
|
|||
iphone 4
zijn er nog ergens te krijgen in Roeselare
ben dringend opzoek las hierboven in media markt maar zijn er nog aanwezig |
Er zijn 14 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 14 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|