//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Mystery X Zelf ga ik ook voor de Iphone 4, en wil ik deze halen in België. Woon zelf dicht bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #481  
Oud 30-06-10, 13:31
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mystery X Bekijk bericht
Zelf ga ik ook voor de Iphone 4, en wil ik deze halen in België. Woon zelf dicht bij Eindhoven in Nederland, dus de grens ben ik zo over...
Nu lijkt 23 juli de lanceer datum te worden. De datum is nu even niet interessant voor mijn vraag. Wel ben ik benieuwd of de mogelijkheid er is dat je aan een Iphone 4 komt als ik op de lanceer dag naar België rijd zonder te hebben gereserveerd.
Graag hoor ik dan van mensen die dit bijvoorbeeld met de lancering van de Iphone 3GS hebben gedaan. Of is het niet verstandig zonder reservering naar België te rijden, omdat de kans gewoon nihil is dat ik deze nieuwe Iphone 4 ergens op de kop kan tikken?
Dat zal van winkel tot winkel afhangen. In vele winkels werkt men met reservaties (of zal men daar mee werken zodra er concrete info is), maar er zullen wsl ook wel winkels zijn die niet met reservaties werken en waar ge er wel gewoon eentje kunt meenemen indien je vroeg daar bent.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #482  
Oud 30-06-10, 13:32
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mystery X Bekijk bericht
Zelf ga ik ook voor de Iphone 4, en wil ik deze halen in België. Woon zelf dicht bij Eindhoven in Nederland, dus de grens ben ik zo over...
Nu lijkt 23 juli de lanceer datum te worden. De datum is nu even niet interessant voor mijn vraag. Wel ben ik benieuwd of de mogelijkheid er is dat je aan een Iphone 4 komt als ik op de lanceer dag naar België rijd zonder te hebben gereserveerd.
Graag hoor ik dan van mensen die dit bijvoorbeeld met de lancering van de Iphone 3GS hebben gedaan. Of is het niet verstandig zonder reservering naar België te rijden, omdat de kans gewoon nihil is dat ik deze nieuwe Iphone 4 ergens op de kop kan tikken?
Het hangt er van af hoor. Sommige winkels hebben amper reservaties, andere hebben er meer dan honderd...'t Is geluk hebben. Maak in elk geval dan dat je meer dan 1 winkel weet zijn.

Howow
  #483  
Oud 30-06-10, 13:51
Bemay Bemay is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 14
Standaard

Vraagje, als je een Iphone 4 zou kopen in UK of Frankrijk. Is dit toestel dan eigenlijk exact hetzelfde als eentje in België? Of is er misschien een softwarematig verschil (qua taal, toetsenbord,...)?
  #484  
Oud 30-06-10, 13:52
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Geen enkel verschil.
  #485  
Oud 30-06-10, 13:52
5youXpuppet5 5youXpuppet5 is offline
• iOS 10.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bemay Bekijk bericht
Vraagje, als je een Iphone 4 zou kopen in UK of Frankrijk. Is dit toestel dan eigenlijk exact hetzelfde als eentje in België? Of is er misschien een softwarematig verschil (qua taal, toetsenbord,...)?
Er is geen verschil, enkel heb je dan geen garantie in je eigenland en moet je terug naar Frankrijk of UK terwijl België niet zo ver is voor de meeste nederlanders
  #486  
Oud 30-06-10, 14:05
Bemay Bemay is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 14
Standaard

Heeft het eigenlijk überhaupt zin om naar London of Parijs te gaan momenteel? OF is alles zowiezo weg ginder? Daar vind je dus niets van terug online he..
  #487  
Oud 30-06-10, 19:26
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

iPhone 4 almost totally sold out in the UK | 9 to 5 Mac
Zo moeilijk was het ook niet om te vinden

O2 heeft er nog enkele over, Frankrijk geen idee, maar nu nog naar daar gaan voor een iPhone zou ik niet riskeren, kans is erg klein dat je er 1 te pakken gaat krijgen.
  #488  
Oud 30-06-10, 20:16
Igor W Igor W is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Brussel
Berichten: 106
Standaard

Een vriend van mij was afgelopen weekend in Parijs. Hij heeft er een toonzaalmodel van de iPhone 4 in de hand gehad en er even mee mogen spelen. De verkopers zeiden hem echter dat de leveringstijd .... 3 weken is nu. HIj is naar verschillende Apple-sellers geweest..

Dus... geduld hebben
  #489  
Oud 01-07-10, 11:18
Mystery X Mystery X is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 53
Standaard

Heb geen reservatie gedaan, en ga dit ook niet doen...
Misschien dat ik op geluk België rond ga crossen met de wagen. En anders wacht ik tot de nieuwe lichting... Mag toch wel aannemen dat er na een (waarschijnlijke) release datum van 23 juli tegen eind augustus een nieuwe lading is.
Ga namelijk begin augustus op vakantie, en kom midden augustus terug. Denk dan gewoon naar België te rijden.
Voor mij zijn Lommel, Turnhout en Laar (Mol) het dichtste bij. Mensen die weten wat voor zaken dit zijn? Grote Mobistar winkels?
  #490  
Oud 01-07-10, 13:56
peynir201 peynir201 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 14
Standaard

Gaat Mobistar zeker als enige de 4 verkopen dan? dan moet ik hun site in de gaten houden natuurlijk.
  #491  
Oud 01-07-10, 14:39
PWI's schermafbeelding
PWI PWI is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Omgeving van Antwerpen
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peynir201 Bekijk bericht
Gaat Mobistar zeker als enige de 4 verkopen dan? dan moet ik hun site in de gaten houden natuurlijk.
Volgens een bron binnen Mobistar wordt de Belgische iPhone 4 :

1) Simlock vrij geleverd (net zoals de huidige 3Gs) maar met voorkeur voor bestaande Mobistar klanten uitgeleverd !
2) Release datum België (unofficial) Zaterdag 24 Juli 2010

Zie ook : https://forum.iculture.nl/f18/i...se-belgie.html
__________________
Apple: iPhone 6+ Space Grey 16 GB  (UK) & iPad Air Space Grey 32 GB Wi-Fi  (BE)
  #492  
Oud 01-07-10, 14:40
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peynir201 Bekijk bericht
Gaat Mobistar zeker als enige de 4 verkopen dan? dan moet ik hun site in de gaten houden natuurlijk.
In eerste instantie in elk geval wel.
  #493  
Oud 01-07-10, 14:51
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mystery X Bekijk bericht
Heb geen reservatie gedaan, en ga dit ook niet doen...
Misschien dat ik op geluk België rond ga crossen met de wagen. En anders wacht ik tot de nieuwe lichting... Mag toch wel aannemen dat er na een (waarschijnlijke) release datum van 23 juli tegen eind augustus een nieuwe lading is.
Ga namelijk begin augustus op vakantie, en kom midden augustus terug. Denk dan gewoon naar België te rijden.
Voor mij zijn Lommel, Turnhout en Laar (Mol) het dichtste bij. Mensen die weten wat voor zaken dit zijn? Grote Mobistar winkels?
De 3 Mobistar winkels zijn kleine winkels.
__________________
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm
  #494  
Oud 01-07-10, 14:55
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PWI Bekijk bericht
Volgens een bron binnen Mobistar wordt de Belgische iPhone 4 :

1) Simlock vrij geleverd (net zoals de huidige 3Gs) maar met voorkeur voor bestaande Mobistar klanten uitgeleverd !
2) Release datum België (unofficial) Zaterdag 24 Juli 2010

Zie ook : https://forum.iculture.nl/f18/i...se-belgie.html
Dat wil ik wel eens zien of ze de iPhone 4 met voorkeur aan een bestaande Mobistar klant geven. Hoe gaan ze dat allemaal regelen? Bij de 3G en 3Gs liep het al in het honderd
  #495  
Oud 01-07-10, 15:39
Racingboy Racingboy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 224
Standaard

Vorige jaar kon je als Mobistar klant de iphone reserveren van het moment dat Mobistar de prijzen bekend had gemaakt. De lijsten van bestaande klanten telden dan niet meer, dacht ik.

Ben ook min of meer aant wachten dat Mobistar de prijzen bekend maakt en hopelijk ineens dan ook bekend maakt dat bepaalde Mobistarwinkels vroeger geopend zullen zijn om daar de iPhone 4 af te halen, na reservatie via het web natuurlijk.
  #496  
Oud 01-07-10, 16:08
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk bericht
Vorige jaar kon je als Mobistar klant de iphone reserveren van het moment dat Mobistar de prijzen bekend had gemaakt. De lijsten van bestaande klanten telden dan niet meer, dacht ik.

Ben ook min of meer aant wachten dat Mobistar de prijzen bekend maakt en hopelijk ineens dan ook bekend maakt dat bepaalde Mobistarwinkels vroeger geopend zullen zijn om daar de iPhone 4 af te halen, na reservatie via het web natuurlijk.
Dat ze het maar niet doen als vorig jaar. Toen kon je in alle grote Mobistar winkels (alleen Limburg niet) om ontbijt gaan en uwe gereserveerde iPhone ophalen. Alleen maakte ze dat pas de dag voor de release bekend.
  #497  
Oud 01-07-10, 16:15
Racingboy Racingboy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal717 Bekijk bericht
Dat ze het maar niet doen als vorig jaar. Toen kon je in alle grote Mobistar winkels (alleen Limburg niet) om ontbijt gaan en uwe gereserveerde iPhone ophalen. Alleen maakte ze dat pas de dag voor de release bekend.
Alé is toch tof. Alleen mag het iets eerder bekend gemaakt worden natuurlijk, en dat je dan inderdaad vrij bent. Zie een tripje naar Antwerpen wel zitten.
  #498  
Oud 01-07-10, 21:19
Sandrino Sandrino is offline
• iOS 7.0 beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lier
Berichten: 47
Standaard Mobistar

Jongens en meisjes,

Om even te reageren op jullie reacties op deze pagina...

Eerst en vooral @ PWI (1 & 2) en HowowcanIgo (3):

1) Deze reactie heb ik ook al gehoord van enkele bevriende Mobistar team-members. Deze reactie lijkt mij dus volledig waar!

2) Volgens enkele shopmanagers en mobistar team-members zal de release op 22 juli plaatsvinden. Ze staan dan ook full-staffing gepland die dag in de Mobistar-centers. Overigens zou de bevestiging sinds vandaag op het officiële intranet van Mobistar staan, namelijk Mobistar mypartner.
Ik werk in een andere (niet vernoemde onafhankelijke telecom-shop) en wij werken ook met dat systeem. Ik controleer morgen dadelijk of er bij ons ook al iets van terug te vinden is.

3) In onze eigen systemen kan je de Iphone V4 ook al terugvinden. Ik denk dat hij dus ook snel verkrijgbaar zal zijn in onze onafhankelijke shops.

@ Pascal717

Dit was vorig jaar zeker al vroeger bekend dan een dag voordien.
Ik gok op een dikke week eerder.

@ Racingboy:

Die reserveringen met vroegere opening zullen dit jaar normaal niet van toepassing zijn.
Het first come, first serve principe is wat Apple en Mobistar nu normaal zullen volgen zoals in alle andere landen. Natuurlijk zijn reserveringen die eerder al gedaan zijn diegene die voorgaan op de rest. Vervolgens zal het verlopen via first come, first serve zoals ik al zei...

Dus geen ontbijt vriend! Helaas! ;-)

@ iedereen:

Ik kan ook niet meer wachten!!!
Gisteren zélf bijna een bod gedaan op een iphone op ebay.
Maar ik vind zelfs 100 euro meer geven voor iets wat bijna bij ons uitkomt (mét garantie dan weliswaar) echt te gek voor woorden. Helaas, nog even geduld hebben dus!

Groetjes

Sander aka. den onafhankelijke
  #499  
Oud 01-07-10, 22:51
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

22 juli sounds good to me
  #500  
Oud 01-07-10, 23:21
JungleJoker JungleJoker is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

22 juli zou geweldig zijn! Ik begon stilletjes aan te denken dat ze hem niet meer in juli zouden releasen :s
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 14:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 19:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 13:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:58.