iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Zou je nu op de launch ook een acc set erbij moeten kopen...of is dat alleen om te reserveren?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Zou je nu op de launch ook een acc set erbij moeten kopen...of is dat alleen om te reserveren?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb de 4G ook gereserveerd, maar dat was met accesoires-pakket (verplicht, anders kon je niet reserveren),
moest ook een aanbetaling doen en de verkoper zei dat ze 17 juli binnen komen. Ben benieuwd! |
|
|||
|
|||
Vandaag naar media markt Oostende geweest
kwam er met open mond buiten ik vroeg of ik een iPhone 4 kon reserveren, zegt die mevrouw tegen mij: Wij nemen geen reservaties aan en we raden aan om er geen te kopen wegens de vele productie fouten. En een datum is ook nog niet bekent. Heb er wel een gratis cornetto gekregen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ze zou bij mij een schoon antwoord terug hebben gekregen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mediamarkt heeft vorige keer ook de iphone verkocht en zal dat voreg of laat met de nieuwe dan ook wel doen en als dan je personeel tegen clienteel gaat gaan zeggen,ge moet hem niet kope |
|
|||
|
|||
Ze "stunten" wel steeds, alleen niet altijd positief ...
Vorig jaar zouden zij exclusief de 3GS 8GB verkopen herinner ik me, best sterk aangezien Apple die nu pas gaat uitbrengen |
|
|||
|
|||
Ben je al online geweest met je Cornetto?
Die vrouw wou natuurlijk af zijn van een lastige klant en zo wachtrijen vermijden zodat ze er zelf één op de launch kan kopen |
|
|||
|
|||
Kvond het anders wel grappig
ik vroeg gewoon aan die vrouw om er ééntje te reserveren en toen opeens kwamen er nog 2 andere mannen naast haar staan. En toen vertelde ze mij dat er geen wachtlijsten zijn en dat het toestel vol met problemen zit. Misschien was dat een truc om door haar 'oude' voorraad van de iPhone 3Gs door te graken en bij het buiten gaan kreeg je een gratis cornetto |
|
||||
|
||||
Weet iemand of je ook een Iphone 4 (unlocked) Online ergens in belgie kan reserveren? en is er ook al een releasedatum bekend?
|
||||
|
||||
Ik heb mijn iPhone bij een Mobistar winkel gereserveerd per mail, en een bevestiging gekregen. Ik had wel expliciet vermeld dat ik de huidige ook bij hun had gereserveerd/gekocht.
|
|
|||
|
|||
Welke mobistar winkel heeft waarschijnlijk de iphone 4 op de leveringsdag? Ik snap dat dit natuurlijk nooit zeker is maar ervan uitgaande waar de 3g en 3gs voorgaande jaren is geleverd?
Kom namelijk uit Eindhoven en zou zonde zijn als ik naar een mobistar winkel rijd op de dag van release en ze verkopen daar geen iphone 4 op dag van release. Iemand een idee? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar je kan je nu al inschrijven bij mobistar denk ik zodat je op de hoogte word gehouden en das normaal gezien niet onbelangrijk want dan ga je binnen xxx tijd een email krijgen waar je je moet invullen welke je wil enz...Maar wie het eerste is heeft geluk, wie maar de 200ste zou zijn heeft pech . In mobistar zelf waar ik ben geweest hadden ze 150 toestellekes binnen en die waren allemaal snel gereserveerd. Er waren zelfs nederlanders afgezakt tot daar . Je hebt ook nog antwerpen enzo...keuze genoeg maar alles draait hem erom om je in te schrijven al en dan zo snel mogelijk reageert als je die email krijgt, ik veronderstel toch dat het terug op deze manier zal gaan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je moet nr de Mobistarcentra gaan die niet de reservaties aanleggen, maar de anderen, die leggen geen lijst aan en daar heb je dus kans om als eerste hem te bemachtigen =)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zo werkte het vorig jaar en ik was mijne 23ste. Die email moest ik dan ook uitprinten want dat was mijn bewijs die ik dan moest meenemen naar gent op de dag ik de iphone ging gaan halen. Dus iedereen die nu ingeschreven is zal binnen xxx tal mailke krijgen met oftewel extra info oftewel meteen een email waar instaat je meteen kan reserveren en wie er dan als snelste bij is die zal er zeker eentje hebben . Ik had deze email 's ochtends al gekregen, ik ben speciaal wat vroeger voor opgestaan omdat ik wist welke dag ze de email gingen versturen maar of dat nu ook zo zal zijn weet ik niet.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En verder, waarschijnlijk zijn ze pissed omdat ze geen, of weinig, iPhones zullen krijgen. Ik vind het wel laf. |
Er zijn 29 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 29 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|