//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Zou je nu op de launch ook een acc set erbij moeten kopen...of is dat alleen om te reserveren?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #541  
Oud 04-07-10, 18:31
anandvr's schermafbeelding
anandvr anandvr is offline
• iOS 5.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: rotterdam
Berichten: 138
Standaard

Zou je nu op de launch ook een acc set erbij moeten kopen...of is dat alleen om te reserveren?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #542  
Oud 04-07-10, 19:00
kloon kloon is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Belgium
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anandvr Bekijk bericht
Zou je nu op de launch ook een acc set erbij moeten kopen...of is dat alleen om te reserveren?
Geen van beide natuurlijk !!
Je koopt een iphone en niets anders ... ze kunnen je niet verplichten ofzo
  #543  
Oud 04-07-10, 22:59
Sultan's schermafbeelding
Sultan Sultan is offline
• iOS 9.3
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 328
Standaard

Ik heb de 4G ook gereserveerd, maar dat was met accesoires-pakket (verplicht, anders kon je niet reserveren),
moest ook een aanbetaling doen en de verkoper zei dat ze 17 juli binnen komen.

Ben benieuwd!
  #544  
Oud 04-07-10, 23:01
5youXpuppet5 5youXpuppet5 is offline
• iOS 10.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 209
Standaard

Vandaag naar media markt Oostende geweest
kwam er met open mond buiten
ik vroeg of ik een iPhone 4 kon reserveren, zegt die mevrouw tegen mij: Wij nemen geen reservaties aan en we raden aan om er geen te kopen wegens de vele productie fouten. En een datum is ook nog niet bekent.
Heb er wel een gratis cornetto gekregen
  #545  
Oud 04-07-10, 23:18
Racingboy Racingboy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 5youXpuppet5 Bekijk bericht
Vandaag naar media markt Oostende geweest
kwam er met open mond buiten
ik vroeg of ik een iPhone 4 kon reserveren, zegt die mevrouw tegen mij: Wij nemen geen reservaties aan en we raden aan om er geen te kopen wegens de vele productie fouten. En een datum is ook nog niet bekent.
Heb er wel een gratis cornetto gekregen
Haha geweldig antwoord. Komt er op neer: Ik wil een iPhone 4. Nee, hier neem een cornetto, das veel beter
  #546  
Oud 05-07-10, 00:19
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 5youXpuppet5 Bekijk bericht
Vandaag naar media markt Oostende geweest
kwam er met open mond buiten
ik vroeg of ik een iPhone 4 kon reserveren, zegt die mevrouw tegen mij: Wij nemen geen reservaties aan en we raden aan om er geen te kopen wegens de vele productie fouten. En een datum is ook nog niet bekent.
Heb er wel een gratis cornetto gekregen
Das echt ronduit schandalig als dat echt waar is wat je hier verteld,ts.
Ze zou bij mij een schoon antwoord terug hebben gekregen.
  #547  
Oud 05-07-10, 01:29
Thomas S. Thomas S. is offline
• iOS 4.1 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Das echt ronduit schandalig als dat echt waar is wat je hier verteld,ts.
Ze zou bij mij een schoon antwoord terug hebben gekregen.

Idd, ik zou het Apple melden, en miss zijn ze wel zo vriendelijk en krijg je eentje gratis dan ipv een cornetto =D
  #548  
Oud 05-07-10, 02:13
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas S. Bekijk bericht
Idd, ik zou het Apple melden, en miss zijn ze wel zo vriendelijk en krijg je eentje gratis dan ipv een cornetto =D
Haha, grapjas maar als we even serieus zijn; stel ik ben baas van een bedrijf of maakt niet uit van wat; ik zou zoiets niet van mijn personeel willen horen hoor, wat is me dat nu.
Mediamarkt heeft vorige keer ook de iphone verkocht en zal dat voreg of laat met de nieuwe dan ook wel doen en als dan je personeel tegen clienteel gaat gaan zeggen,ge moet hem niet kope
  #549  
Oud 05-07-10, 02:26
Thomas S. Thomas S. is offline
• iOS 4.1 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 70
Standaard

Ze "stunten" wel steeds, alleen niet altijd positief ...
Vorig jaar zouden zij exclusief de 3GS 8GB verkopen herinner ik me, best sterk aangezien Apple die nu pas gaat uitbrengen
  #550  
Oud 05-07-10, 12:59
Bejito Bejito is offline
 
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 52
Standaard

Ben je al online geweest met je Cornetto?
Die vrouw wou natuurlijk af zijn van een lastige klant en zo wachtrijen vermijden zodat ze er zelf één op de launch kan kopen
  #551  
Oud 05-07-10, 13:02
5youXpuppet5 5youXpuppet5 is offline
• iOS 10.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 209
Standaard

Kvond het anders wel grappig
ik vroeg gewoon aan die vrouw om er ééntje te reserveren en toen opeens kwamen er nog 2 andere mannen naast haar staan. En toen vertelde ze mij dat er geen wachtlijsten zijn en dat het toestel vol met problemen zit. Misschien was dat een truc om door haar 'oude' voorraad van de iPhone 3Gs door te graken
en bij het buiten gaan kreeg je een gratis cornetto
  #552  
Oud 05-07-10, 13:46
dj_ko's schermafbeelding
dj_ko dj_ko is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zwollywood
Berichten: 81
Standaard

Weet iemand of je ook een Iphone 4 (unlocked) Online ergens in belgie kan reserveren? en is er ook al een releasedatum bekend?
__________________
Waarom kijk je hier? ga Mn posts eens lezen!
  #553  
Oud 05-07-10, 14:05
BfromB's schermafbeelding
BfromB BfromB is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: België (Antwerpse Kempen)
Berichten: 256
Standaard

Ik heb mijn iPhone bij een Mobistar winkel gereserveerd per mail, en een bevestiging gekregen. Ik had wel expliciet vermeld dat ik de huidige ook bij hun had gereserveerd/gekocht.
  #554  
Oud 05-07-10, 14:08
SwooZy SwooZy is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Welke mobistar winkel heeft waarschijnlijk de iphone 4 op de leveringsdag? Ik snap dat dit natuurlijk nooit zeker is maar ervan uitgaande waar de 3g en 3gs voorgaande jaren is geleverd?
Kom namelijk uit Eindhoven en zou zonde zijn als ik naar een mobistar winkel rijd op de dag van release en ze verkopen daar geen iphone 4 op dag van release.

Iemand een idee?
  #555  
Oud 05-07-10, 14:35
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SwooZy Bekijk bericht
Welke mobistar winkel heeft waarschijnlijk de iphone 4 op de leveringsdag? Ik snap dat dit natuurlijk nooit zeker is maar ervan uitgaande waar de 3g en 3gs voorgaande jaren is geleverd?
Kom namelijk uit Eindhoven en zou zonde zijn als ik naar een mobistar winkel rijd op de dag van release en ze verkopen daar geen iphone 4 op dag van release.

Iemand een idee?
Degene die er zeker gaan hebben is bij mobistar zelf zoals in de langemunte in gent, daar heb ik achter de mijne geweest vorig jaar.
Maar je kan je nu al inschrijven bij mobistar denk ik zodat je op de hoogte word gehouden en das normaal gezien niet onbelangrijk want dan ga je binnen xxx tijd een email krijgen waar je je moet invullen welke je wil enz...Maar wie het eerste is heeft geluk, wie maar de 200ste zou zijn heeft pech .
In mobistar zelf waar ik ben geweest hadden ze 150 toestellekes binnen en die waren allemaal snel gereserveerd.
Er waren zelfs nederlanders afgezakt tot daar .

Je hebt ook nog antwerpen enzo...keuze genoeg maar alles draait hem erom om je in te schrijven al en dan zo snel mogelijk reageert als je die email krijgt, ik veronderstel toch dat het terug op deze manier zal gaan.
  #556  
Oud 05-07-10, 14:40
SwooZy SwooZy is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Degene die er zeker gaan hebben is bij mobistar zelf zoals in de langemunte in gent, daar heb ik achter de mijne geweest vorig jaar.
Maar je kan je nu al inschrijven bij mobistar denk ik zodat je op de hoogte word gehouden en das normaal gezien niet onbelangrijk want dan ga je binnen xxx tijd een email krijgen waar je je moet invullen welke je wil enz...Maar wie het eerste is heeft geluk, wie maar de 200ste zou zijn heeft pech .
In mobistar zelf waar ik ben geweest hadden ze 150 toestellekes binnen en die waren allemaal snel gereserveerd.
Er waren zelfs nederlanders afgezakt tot daar .

Je hebt ook nog antwerpen enzo...keuze genoeg maar alles draait hem erom om je in te schrijven al en dan zo snel mogelijk reageert als je die email krijgt, ik veronderstel toch dat het terug op deze manier zal gaan.
Ik heb me wel ingeschreven via de website van mobistar met het laatste nieuws voor de iphone 4. Maar dat is niet echt een reservering en zal meer algemene informatie zijn. Daar zal dus niet in gaan staan in welke stores ze worden verkocht.
  #557  
Oud 05-07-10, 18:29
Thomas S. Thomas S. is offline
• iOS 4.1 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SwooZy Bekijk bericht
Ik heb me wel ingeschreven via de website van mobistar met het laatste nieuws voor de iphone 4. Maar dat is niet echt een reservering en zal meer algemene informatie zijn. Daar zal dus niet in gaan staan in welke stores ze worden verkocht.
Je moet nr de Mobistarcentra gaan die niet de reservaties aanleggen, maar de anderen, die leggen geen lijst aan en daar heb je dus kans om als eerste hem te bemachtigen =)
  #558  
Oud 05-07-10, 19:08
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SwooZy Bekijk bericht
Ik heb me wel ingeschreven via de website van mobistar met het laatste nieuws voor de iphone 4. Maar dat is niet echt een reservering en zal meer algemene informatie zijn. Daar zal dus niet in gaan staan in welke stores ze worden verkocht.
Nogmaals; je bent ingeschreven ja voor meer nieuws als er meer nieuws is maar dan ga je goed moeten opletten want dan als het erop aan zal komen zal je snel moeten zijn want ik denk dat dat je je via email dan zal kunnen reserveren, ik heb dit vorig jaar ook via een email gedaan die ik nadien had gekregen van mobistar en ik moest dan aanduiden welke iphone ik wilde en waar ik erachter wilde gaan en ik kon kiezen waar ik maar wilde, ben je mee?
Zo werkte het vorig jaar en ik was mijne 23ste. Die email moest ik dan ook uitprinten want dat was mijn bewijs die ik dan moest meenemen naar gent op de dag ik de iphone ging gaan halen.

Dus iedereen die nu ingeschreven is zal binnen xxx tal mailke krijgen met oftewel extra info oftewel meteen een email waar instaat je meteen kan reserveren en wie er dan als snelste bij is die zal er zeker eentje hebben .
Ik had deze email 's ochtends al gekregen, ik ben speciaal wat vroeger voor opgestaan omdat ik wist welke dag ze de email gingen versturen maar of dat nu ook zo zal zijn weet ik niet..
  #559  
Oud 05-07-10, 19:51
SwooZy SwooZy is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Nogmaals; je bent ingeschreven ja voor meer nieuws als er meer nieuws is maar dan ga je goed moeten opletten want dan als het erop aan zal komen zal je snel moeten zijn want ik denk dat dat je je via email dan zal kunnen reserveren, ik heb dit vorig jaar ook via een email gedaan die ik nadien had gekregen van mobistar en ik moest dan aanduiden welke iphone ik wilde en waar ik erachter wilde gaan en ik kon kiezen waar ik maar wilde, ben je mee?
Zo werkte het vorig jaar en ik was mijne 23ste. Die email moest ik dan ook uitprinten want dat was mijn bewijs die ik dan moest meenemen naar gent op de dag ik de iphone ging gaan halen.

Dus iedereen die nu ingeschreven is zal binnen xxx tal mailke krijgen met oftewel extra info oftewel meteen een email waar instaat je meteen kan reserveren en wie er dan als snelste bij is die zal er zeker eentje hebben .
Ik had deze email 's ochtends al gekregen, ik ben speciaal wat vroeger voor opgestaan omdat ik wist welke dag ze de email gingen versturen maar of dat nu ook zo zal zijn weet ik niet..
Ok thanx! duidelijke uitleg. Zal het in de gaten houden
  #560  
Oud 05-07-10, 20:06
Geronimo85 Geronimo85 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk bericht
Haha geweldig antwoord. Komt er op neer: Ik wil een iPhone 4. Nee, hier neem een cornetto, das veel beter
Sinds wanneer verkopen ze bij Media Markt cornetto's?
En verder, waarschijnlijk zijn ze pissed omdat ze geen, of weinig, iPhones zullen krijgen. Ik vind het wel laf.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 15:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 20:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 14:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:50.