iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mcbbvb Welke winkels als ik vragen mag? Herentals, Geel, Mol...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijne zojuist besteld
Ik sta 9de op de lijst |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En dat op een zondag.
|
|
|||
|
|||
weet er iemand trouwens ofdat proximus ondertussen al micro sims op voorhaad heeft?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is deze al te reseveren bij Mobistar? Weet er hier al iemand iets van?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb gevraagd hoe het werkt: iPhone komt bij mobistar, ze plakken een stikker op de doos van eerst volgende aan beurt van de lijst. Je mag hem dan afhalen wanneer je tijd hebt ^^ De prijs ging rond de 629€ zijn hebben ze mij gezegd voor de iPhone 4 16 GB Zwart |
|
|||
|
|||
@Kets; bij welke vestiging?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Die had ik gebeld maar die nemen geen telefonische reserveringen aan. Wie weet waar ze dat wel doen, in welke vestiging?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of misschien ook niet, eigenlijk was de boodschap: wij weten van niets zo lang Mobistar niets communiceert. |
|
||||
|
||||
De winkel in de Diestse was formeel enkele weken terug: geen reserveringen omdat ze er vorig jaar teveel problemen mee gehad hebben. Wie er eerst is, krijgt er eentje.
Ik gok op een mail van Mobistar op 28 of 29 juli dat je online kan reserveren en dat je de iPhone 4 in een beperkt aantal winkels op vrijdag 30 juli voor opening kan ophalen. Net als bij de 3Gs vorig jaar. |
|
|||
|
|||
Ik heb hem gereserveerd! Veel winkels gebeld, bij de een niet mogelijk, bij de ander moet je speciaal naar de winkel toe komen voor een reservering. Maar bij een ander filiaal is het gelukt om een zwarte 16GB te reserveren. De vrouw zei dat ik op een wachtlijst ben geplaatst. Ze kon me niet vertellen als hoeveel wachtende, maar als mijn iPhone daar binnen komt kan ik hem binnen 3-5 dagen ophalen. Ze vertelde mij ook dat er een beperkte levering was naar de Mobistar-winkels.
|
|
|||
|
|||
Ik begrijp het allemaal niet meer. Waarom werd er dan gezegd door S.Jobs dat de iphone 4 op 30/7 in Belgie geleverd zal worden ? Zopas naar Mobistar Roeselare gebeld (voor de zoveelste keer) en daar zeggen ze dat hij pas halfweg augustus zal binnenkomen en niet op 30 juli omdat er teveel problemen zijn.
Nog naar een andere MS winkel gebeld (ieper) en daar mocht ik dan wel reserveren maar ze wisten niet wanneer hij binnenkomt. Tja, misschien best wachten op de persconferentie van Mobistar. Ik weet het echt niet meer. Man man man zeg. |
|
|||
|
|||
Weet iemand soms een winkel in Oost-Vlaanderen (bij voorkeur in de buurt van Gent, maar hoeft niet indien nodig) waar men mogelijks reserveringslijsten aanlegt?
Want ik ben bereid een voorschot te betalen aangezien ik smorgens niet erom kan wel pas in de middag. Bedankt alvast, zou héél vriendelijk zijn. (winkels in Herentals, Mol en dergelijke blijken vandaag niet op te nemen) |
|
|||
|
|||
Ik las net in't artikel van T-mobile dat de release 31 juli is...
Ik hoop dat dat een typfoutje is want ik vertrek den 31sten op reis. Eerst 23, dan 28, dan 30 juli. Alles ok, ma, 31 juli |
Er zijn 32 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 32 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|