iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door JungleJoker Die op de keyserlei was vorig jaar om 6u open voor diegen die hadden gepre-orderd, en dat ging enkel voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hmmm, ik ga de 29 naar antwerpen. ik zal eens kijken wat ik dan kan doen. Is de kans groot dat ze op de 30ste alleen iPhones aan mobistar klanten verkopen?
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is de persconferentie van Mobistar vandaag al geweest, gezien er al een verslag te verkrijgen is
Mobistar revoit à la hausse ses prévisions pour l'exercice 2010 et enregistre une progression de 7,5 % de son chiffre d'affaires au premier semestre 2010 In het bijgevoegde persbericht is er helemaal geen woord gerept over de iPhone 4. |
|
|||
|
|||
Dan ga je je eigen toch afvragen wanneer ze het gaan doen. Volgende week donderdag zeggen, owja vanaf morgen kan je bij iedere Mobistar winkel terecht?
|
|
|||
|
|||
Net in de mobistar shop geweest.
Wisten ze nog niets van prijs of releasedatum, enkel dat hij de eerste weken enkel aan mobistar klanten verkocht gaat worden (vanwege de speciale simkaart, wat dikke bullshit is). |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
speciale simkaart?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Net met Mobistar Turnhout gebeld :
Men wist er nog van niets, maar je kon niet reserveren. Er werd geen wachtlijst aangelegd en bij de lancering zouden Mobistar zowieso voorrang krijgen. Toch nog één voordeel aan mijn abbo bij Mobistar. Zal dus volgende week vrijdag op tijd daar zijn om een nieuwe Iphone te halen en zal daarna direct naar Base of Proximus lopen om mijn abbo over te zetten. |
|
|||
|
|||
Of ge haalt die micro-sim gewoon bij Proximus. Idd dus dikke zever van die Mobistarwinkel, maarja het is niet de eerste keer dat zulke verkopers hun klaten blaasjes proberen wijs te maken. In de eerlijke winkels zal er volgens mij dus wél gewoon aan niet-Mobistarklanten verkocht worden.
|
|
|||
|
|||
ik ga volgende vrijdag naar de mobistar shop vraag een iphone, en als ze enkel aan mobistar klanten verkopen, vraag ik er een tempo kaartje bij van 10€ ofzo. Dan hebben ze geen been om op te staan.
|
|
|||
|
|||
kan de persconf gevolgt worden ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier zeggen ze (lokale filiaal) dat je mobistar klant moet zijn om op de wachtlijst te mogen staan. |
|
|||
|
|||
Gewoon drijgen met testaankoop en ze zullen je er wel eentje geven als ze in voorraad zijn
|
|
|||
|
|||
Iemand ervaring met Iphone 4 uit Frankrijk? Verkrijgbaarheid,prijzen e.d ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 30 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 30 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|