iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) In switch en andere Apple resellers krijgen ze hem wss pas later binnen. Simpelweg omdat ook zij afhangen van Mobistar ivm de levering van de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
In switch en andere Apple resellers krijgen ze hem wss pas later binnen. Simpelweg omdat ook zij afhangen van Mobistar ivm de levering van de iPhone. En Mobistar voorziet eerst zijn eigen winkels, en pas daarna de resellers.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Exclusief aan mobistarklanten? Als ik in die winkel sta en ze weigeren me er een te geven bel ik gewoon naar de politie en dien ik klacht in wegens discriminatie
|
|
|||
|
|||
De politie zal er eens mee lachen
Testaankoop, misschien kunnen die je helpen. |
|
|||
|
|||
Nog even ivm die microsim van proximus. Ben net even in de belgacom winkel binnengestapt om eentje te bestellen. Eerst zeiden ze me dat ik gewoon men kaartje moest bijknippen en dat binnen een paar weken deze wel binnen komen. Na een beetje aandringen zijn ze gaan opzoeken in hun stock en bleek dat ze wel degelijk eentje kunnen bestellen. Dus ik heb eentje bestelt, nu nog afwachten wanneer het er zal zijn.
|
|
|||
|
|||
Over dat de apple stores later iPhones zullen hebben dan mobistar:
Dit is waarschijnlijk waar! Dit verhaal kon ik ook afleiden uit de uitleg van een apple reseller. (Zie ook een vorige post van mij) |
|
|||
|
|||
Is het niet zo dat wanneer je gewoon heel vroeg voor de winkel staat, je gewoon een iphone los kunt kopen?
Ik zou het niet erg vinden om rond 07.00 daar voor de winkel te gaan staan. Meer mensen die dat overwegen??? (misschien maar op goed geluk die kant uitrijden) Laatst gewijzigd door technoslet; 22-07-10 om 20:02. |
|
|||
|
|||
ik zit ook te overwegen om dat te doen. alleen zit ik met het probleem dat ik van ver weg moet komen (Noord-Nederland) en er geloof ik geen treinen rijden in de nacht.
en bovendien moet dat natuurlijk ook mogelijk zijn, om zonder klant te zijn, gewoon de mobiel op te komen halen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoop dat mobistar ons toch snel wat extra info geeft... |
|
|||
|
|||
Ik ben vorige keer gewoon gaan staan aan een mobistar shop. En kreeg hem gewoon mee, ondanks het hele online reservatie gebeuren of eender wat nog. gewoon netjes op tijd voor de winkel staan. thats it!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had hier ergens gelezen dat dat waarschijnlijk een paar dagen voor de release is. En als ze klanten voor laten gaan, moet ik eerst even goed hier op iPhoneClub navragen hoe serieus dat genomen wordt. |
|
|||
|
|||
In wetteren hebben ze deze normaal gezien binnen, ik heb de mijne er vorige week al gehaald.
|
|
|||
|
|||
Kan toch niet ze mogen ze nog niet eens verkopen.
|
|
|||
|
|||
Ik ga denk ik gewoon de gok wagen uit NL, kom van Rotterdam, dus het is niet zo ver. Vroeg voor de deur is het idee!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb er 1 besteld via S&S..maar twijfel of ik ook die kant op rij vrijdag.want zit nu ook al 2 maanden zonder..ik woon ook in rotterdam...welke zaak is dan lekker in de buurt? |
|
|||
|
|||
S&S?
Gewoon 1 in Antwerpen , uurtje vanaf R'dam he |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 14 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 14 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|