iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door boeke Dus ook de link van het forum gebruikt dan ? Laat ons hopen, want anders zullen ervoor teleurgesteld posten morgen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ja de mail van voor de bevestigingsmail is iets donkerder, en bij die van voor de bevestigingsmail is er ook een spatie tussen het vak waar de iphone staat afgebeeld en de tekst. De linkse is van na de bevestingsmail.
|
|
|||
|
|||
Buiten de spatie tussen de tekst kan je al gewoon zwart wit afdrukken , dan valt het niet meer op dat kleurverschil.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar, wil je 16gb of 32 gb? 1,5 week geleden had ik me ingschreven. Als jij vanmiddag iets meer te weten komt of er morgen wel of geen Iphones zijn, PM me maar of post maar iets aub! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu, je kon maar enkele minuten bestellen na de mail (ik denk van 10u30 - 11u), zou wel straf zijn dat 't in een halfuur uitverkocht was. Reken er nog 9u40 - 10u10 bij en dan kom je aan 1 uur reserveringstijd. Realistischer. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus ja, zal wel zo zijn zeker. |
|
|||
|
|||
Het lijkt me ook sterk dat ze iemand met een bevestigingsmail in handen buiten laten staan omdat ze "niet in de database staan"
|
|
|||
|
|||
De lijst van de buitenwipper
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ofwel heb je er daadwerkelijk een bevestigingsmail gekregen, en hoef je je geen zorgen te maken. Ofwel heb je eentje vervalst (wat zeker mogelijk is) en zul je niet binnenkomen omdat je niet op de lijst staat. Je moet niet de slimste zijn om je naam er maar zelf op in te vullen. De lijst is en blijft heilig (zo was het vorig jaar toch). |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ze zeggen: je koopt een nieuw duur toestel die kapot is en niet goed werkt... en nu ook vandaag zie ik een artikel ivm Test Aankoop Test-Aankoop: |
|
|||
|
|||
De mail van zowel voor als na de reserveringsmail zijn geldig. Iedereen heeft daar een bevestigingsmail voor ontvangen en zijn dus geregistreerd, dus begrijp het probleem eigenlijk niet met die klachten?
|
|
|||
|
|||
Veel mensen zijn wat paranoïa zeker? Ik maak me in ieder geval geen zorgen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
YouTube - Apple iPhone 4 video review en unboxing (NL/BE) Bekijk vanaf 3:49 Laatst gewijzigd door Diddy; 29-07-10 om 15:39. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
is toeval zeker? |
|
|||
|
|||
Weinig informatie van Mobistar uit.
Laatst gewijzigd door wuzzle; 29-07-10 om 16:00. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hahahah touchééé maar daar houdt hij zijn vinger niet op het "antennetje". Ik heb hem nog niet kunnen testen, maar heb enkele jaren in NYC gewoond, en ik kan zeggen dat het AT&T zeker niet een service aanbiedt zoals we in Europa kennen. |
|
|||
|
|||
Bij ons is het probleem veel minder erg omdat we op een veel lagere frequentieband zitten.
|
Er zijn 20 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 20 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|