iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door proXify Gaan er dan mensen nadien een review schrijven over de ervaring in Mobistar center in Gent, Brussel, Antwerpen, Roeselare,... en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zie YouTube - Chaîne de Racingboy1985 |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik sta op numero uno! hij wist mij te vertellen dat er morgen maar 4 zouden zijn..
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik kreeg vandaag telefoon uit een mobistar center, mag gewoon mijn iPhone 4 16Gb morgen gaan ophalen vanaf 10u. Olééééé nu nog een micro sim bij BASE op de kop tikken....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zijn er nu eigenlijk winkels die zonder reservering werken?
Want de ene zegt van wel de andere niet... Dus wie eerst komt zeker ene heeft? En wordt er nu in alle Mobistar winkels geleverd of niet? Zoveel onduidelijkheid... |
|
|||
|
|||
In het shopping center in wijnegem werken ze zonder reservering.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik geloof je dan ook wel voor de volle 100% hoor. Was er gewoon nieuwsgierig naar zodat ik mijn eigen kansen een beetje kan inschatten. Stel dat je bv pas 15e stond, dan krijg ik al weer wat meer hoop dan dat je 2e stond op de lijst. |
|
||||
|
||||
Heb altijd eerste op de lijst gestaan, dus als dat je een troost kan zijn
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik stond ook eerste, maar heb nog niets gehoord, waaraan kan dat dan liggen?
|
|
||||
|
||||
Kennissen en relaties ;-)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik stond ook eerstes op de lijst in lommel en ze hadden me net opgebeld dat hij klaar ligt. Ze zullen nu aan het rondbellen zijn i guess. |
|
|||
|
|||
Net bericht gekregen van mobistar leuven (waar ik gereserveerd heb gisteren):
"Geachte klant, voor het lounge event van morgen aangaande de nieuwe iphone 4 is er een beperking van 1 iphone per persoon. Gelieve hier mee rekening te houden. Mvg Mobistar Leuven Bondgenotenlaan" |
|
||||
|
||||
Heb ik ook gekregen!
|
|
||||
|
||||
Mij belden ze rond 15u als ik me niet vergis. Zullen eerst de ladingen moeten binnenkrijgen he. Hij blijft er liggen tot zaterdag als ik hem morgen niet kon ophalen.
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|