iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren pre-ordered in Gent (32GB) en net dit gekregen --> opluchting Citaat: "Beste XXX Jonas, Bedankt voor het reserveren van je iPhone op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik heb gisteren pre-ordered in Gent (32GB) en net dit gekregen --> opluchting
Citaat:
MacBook 15" - i5 2.53Ghz - hi-res iPhone 4 32GB (zwart) iOS 5.0 Apple iPhone developer Laatst gewijzigd door jonasvdc; 29-07-10 om 18:39. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
het grappige is dat ik wel tempo mobistar klant ben dus ze zullen morgen wel een hele goede uitleg moeten hebben
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als er andere mensen 6 iphones reserveren.....en net als u zullen er veel meer mensen zijn, dan is het niet vreemd dat de mobistar website uit de lucht valt. Ge draagt dus bij aan het ontemen van deze persoon zijn kans om een iphone te reserveren. Iets wat op geen enkele manier goedgepraat kan worden.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
In dat uurtje dat ik niet op mijn pc zat waren alle iphone reservaties de deur uit. Dus echt een kans heb ik niet gehad. En dan zie ik mensen zoals jij die ze verkopen tegen hogere prijs. Mooi zo
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of het nou ligt aan dat ik uit nederland kom of dat ik gewoon geen klant ben.. geen idee. |
|
|||
|
|||
Iedereen had de kans om 1 te reserveren en dat heb ik ook gedaan, 1 en geen 6. Het zegt jou waarschijnlijk niets maar een beetje fair zijn tegenover andere mensen vind ik wel een mooi uitgangspunt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
de 2 iPhones die ik morgen HIER zal verkopen, verkoop ik ZONDER winst!! morgen in de namiddag(hoe laat weet ik nog niet) plaats ik ze hier, en de eerste 2 die ze komen halen bij mij thuis (limburg-belgie) krijgen hem mee aan winkelprijs. |
|
|||
|
|||
Geef toe knutser: zo'n reacties had je toch kunnen verwachten
|
|
|||
|
|||
om de gemoederen te bedaren ik heb net begrepen dat als je nu geen bevestigingsmail krijgt je ook niet geregistreerd bent. En de personen die meerdere hebben besteld met 1 e-mail adres er ook maar 1 mogen afhalen!
Ze krijgen dan ook maar 1 bevestiging |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij deze alvast SHOTGUN !!! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
verschillende emailadressen-verschillende mensen die hem morgen gaan halen. geen probleem |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik met een reservering voor Roeselare ook nog niets...betekent dit dus dat naast de 'grafische' bevestingsmail van gisteren met daarop je naam, je nu dus ook een getypte bevestinging zal moeten ontvangen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Of sturen ze deze mails alleen naar personen die er meerdere hadden gereserveerd? Maw wie er maar 1 gereserveerd had krijgt deze extra bevestigingsmail misschien niet?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Iedereen is hier blijkbaar aan het stressen zonder reden |
Er zijn 23 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 23 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|