//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn hier mensen die er een hebben besteld in lanaken ? Zoja, weten jullie al meer? of zijn jullie al gecontacteerd geworden door mobistar(allcom)?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #2001  
Oud 29-07-10, 19:51
Gek Gek is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 27
Standaard

Zijn hier mensen die er een hebben besteld in lanaken ?
Zoja, weten jullie al meer? of zijn jullie al gecontacteerd geworden door mobistar(allcom)?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2002  
Oud 29-07-10, 19:51
JamesBond JamesBond is offline
• iOS 4.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 12
Standaard

Ik heb er een in Mons weten te reserveren..... heb nog geen tweede mail gehad en sms gaat niet want ik heb een fake nummer ingevuld als Nederlander. Gelukkig kom ik morgen langs Mons omdat we naar Disneyland Parijs gaan. Ben erg benieuwd of ik hem mee krijg morgenvroeg, de eerste bevestigings mail heb ik namelijk wel ontvangen en staat op mijn naam.
  #2003  
Oud 29-07-10, 19:54
JungleJoker JungleJoker is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk bericht
Beginnen al wat filmpjes te verschijnen op het net van mensen die al aan't kamperen zijn voor de iPhone 4 Vooral in Australië dan...

bvb:

YouTube - iPhone 4 on launch day: Optus queue

en geen idee waar dit is:

YouTube - iPhone 4 Launch århus
Ik begin me toch af te vragen of er hier al ergens mensen zijn die aan hun rij zijn begonnen en nachtje door gaan doen
  #2004  
Oud 29-07-10, 19:57
Diddy Diddy is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JungleJoker Bekijk bericht
Ik begin me toch af te vragen of er hier al ergens mensen zijn die aan hun rij zijn begonnen en nachtje door gaan doen
Op sommige plaatsen is dan ook de regel "first come, first serve"
Je zou voor minder willen op zekerheid spelen natuurlijk.
  #2005  
Oud 29-07-10, 20:02
dikketienes dikketienes is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 32
Standaard

Ja was dat in België ook maar meer.
  #2006  
Oud 29-07-10, 20:09
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JungleJoker Bekijk bericht
Ik begin me toch af te vragen of er hier al ergens mensen zijn die aan hun rij zijn begonnen en nachtje door gaan doen
Ik wil wel, maar ik moet morgenmiddag nog wel kunnen gaan werken
  #2007  
Oud 29-07-10, 20:10
TMSTT TMSTT is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 288
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk bericht
Beginnen al wat filmpjes te verschijnen op het net van mensen die al aan't kamperen zijn voor de iPhone 4 Vooral in Australië dan...

bvb:

YouTube - iPhone 4 on launch day: Optus queue

en geen idee waar dit is:

YouTube - iPhone 4 Launch århus
2e filmpje, arhus, dat is denemarken (het noorden van het vasteland) ff ter info
  #2008  
Oud 29-07-10, 20:13
mapmap mapmap is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 28
Standaard

Kan er iemand wat tips geven voor Antwerpen morgen? Is het beste om er echt om 7u te zijn of is het beter van gewoon wat later te komen. Ik hou er niet zo van om buiten in een rij te gaan staan voor een foon. Ik ben een beeke iPhone moe aan't worden en als dat zo'n opgefokt gedoe gaat zijn dan kijk ik echt tegen op. Moest het nu nog een echt Apple event zijn ok maar dit gewoon Mobistar. De vraag is dus hoe geraak ik daar het rapste weg? Er voor 7u gaan staan? Of om 9u30 gaan? Worden de reservaties in een andere rij gezet dan niet-reservaties? Ik zelf heb een reservatie.

Ik kom misschien wat bescheten over nu maar ik loop nu al 6 maand iPhone 4 gek rond en ik ben hem bijna al beu voor ik hem ooit heb vastgehad. Ik denk dat de iPhone stress me een beeke fataal aan't worden is zo net voor de eindstreep
  #2009  
Oud 29-07-10, 20:20
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mapmap Bekijk bericht
Kan er iemand wat tips geven voor Antwerpen morgen? Is het beste om er echt om 7u te zijn of is het beter van gewoon wat later te komen. Ik hou er niet zo van om buiten in een rij te gaan staan voor een foon. Ik ben een beeke iPhone moe aan't worden en als dat zo'n opgefokt gedoe gaat zijn dan kijk ik echt tegen op. Moest het nu nog een echt Apple event zijn ok maar dit gewoon Mobistar. De vraag is dus hoe geraak ik daar het rapste weg? Er voor 7u gaan staan? Of om 9u30 gaan? Worden de reservaties in een andere rij gezet dan niet-reservaties? Ik zelf heb een reservatie.

Ik kom misschien wat bescheten over nu maar ik loop nu al 6 maand iPhone 4 gek rond en ik ben hem bijna al beu voor ik hem ooit heb vastgehad. Ik denk dat de iPhone stress me een beeke fataal aan't worden is zo net voor de eindstreep
Dat noemen ze gezonde spanning...
  #2010  
Oud 29-07-10, 20:40
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

@mapmap tussen 7&10 uur komen er alleen maar klanten in de winkel die een reservatie hebben.
Er zullen wachters aan de deur staan die controleren of je bevestigingsmail bij hebt.
Zoniet moet je buiten blijven tot 10uur.
Volgens mij kan je beter na 8UUR komen omdat er velen zullen komen die nadien nog moeten gaan werken.
__________________
at your service
  #2011  
Oud 29-07-10, 20:51
anandvr's schermafbeelding
anandvr anandvr is offline
• iOS 5.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: rotterdam
Berichten: 138
Standaard

Mail van S&S Hasselt waar ik 1 heb besteld:

Beste klant,

U heeft bij ons een reservatie lopen voor 1 x iPhone 4 - 32GB - Black

Zoals u afgelopen dagen misschien via de media vernomen hebt, zal de iPhone 4 op 30 juli gelanceerd worden in Belgie. Dat de vraag groter is dan het aanbod, had u dan waarschijnlijk ook wel vernomen. De iPhone 4 is dan ook een fantastisch toestel waar we allemaal naar uitkijken.

Mobistar laat ons weten wij vermoedelijk de eerste helft van augustus onze demomodellen mogen verwachten. Er zullen hiervoor dus nog geen uitleveringen kunnen gebeuren en zijn er spijtig genoeg nog geen leveringstermijnen bekend gemaakt.

Via deze mail vragen wij begrip dat we u naar onze website verwijzen om meer te weten te komen over de leveringstermijnen. Enkel op deze manier worden onze telefoonlijnen niet overbelast, wat toch belangrijk is om onze andere diensten te kunnen garanderen aan al onze klanten.

Ongetwijfeld begrijpt u dat S&S ook geen baat heeft bij lange wachtlijsten, natuurlijk zouden we liever iedereen zo snel mogelijk willen voorzien van zijn iPhone, en wij doen ook al het mogelijke om snel toegeleverd te kunnen worden.
We maakten dergelijke situatie bij de lancering van de iPhone 3G ook mee. We kunnen u wel geruststellen dat uiteindelijk iedereen zijn 3G uitgeleverd heeft gekregen en er ondertussen veel plezier aan beleefd heeft, ook diegene die enkele weken hebben moeten wachten op hun bestelling!

Voor alle duidelijkheid : zonder tegenbericht wordt de witte versie van de iPhone 4 tegen het einde van het jaar verwacht.
  #2012  
Oud 29-07-10, 21:14
Dusoif Dusoif is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diddy Bekijk bericht
Ik kan je geen documenten doorsturen maar je zal deze wel vinden op de site van test-aankoop ed. Een koppelverkoop in België is toegestaan. De belangrijkste voorwaarden is evenwel dat het toestel dat onder de koppelverkoop valt, ook zonder deze koppelverkoop moet aangeboden worden. Dus de klant moet de keuze hebben tussen enerzijds het toestel met koppelverkoop en hetgeen zonder koppelverkoop.
Er zijn evenwel 2 nadelen door het beperkt aanbod van de iphone:
1) Hiervan kan gemaakt worden wat hij (ik denk een mobistarwinkel onder franchise) wil wegens het beperkt aanbod. Hij kan bv zeggen dat diegeen zonder koppelverkoop uitverkocht zijn, en jou gewoon op een lijst plaatsen zodat je toch nog de keuze hebt gehad. Uiteindelijk weet hij ook dat de iphones gaan uitverkocht geraken. Ik gok als hij je een koppelverkoop wil aansmeren, en hij bv 8 iphones heeft, hij er 2 in vrije verkoop zal zetten, en 6 met koppel.
2) Mobistars exclusiviteitscontract loopt binnekort af. De mobistarwinkels gaan zeker alle graantjes willen meepakken die ze kunnen meepakken door deze excusiviteit.
Dit is een uitleg waar ik verder mee kan.
Hartelijk bedankt
  #2013  
Oud 29-07-10, 21:18
Iwan M Iwan M is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 41
Standaard

Ik kreeg een mail van Mobistar dat ik morgen mijn (gereserveerde) toestel op mag halen, erg goede service dat ik als Nederlander bij de eerste lichting zit!
  #2014  
Oud 29-07-10, 22:07
wuzzle wuzzle is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 63
Standaard

Waarom krijgt iedereen een mail en ik niet? (gereserveerd in Geel, voor vestiging Mol)
  #2015  
Oud 29-07-10, 22:15
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iwan M Bekijk bericht
Ik kreeg een mail van Mobistar dat ik morgen mijn (gereserveerde) toestel op mag halen, erg goede service dat ik als Nederlander bij de eerste lichting zit!
Heb nog steeds geen tweede nail ontvangen. Zie het strajs wel. Even paar uurtjes slaap pakken en dan naar antwerpen.
  #2016  
Oud 29-07-10, 22:15
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wuzzle Bekijk bericht
Waarom krijgt iedereen een mail en ik niet? (gereserveerd in Geel, voor vestiging Mol)
Omdat die mails enkel gelden voor de officiële preorder-actie van Mobistar van afgelopen woensdag. Die actie is maar in één winkel per provincie.

De reservaties in Geel, Mol,... en vele andere winkels, zijn op initiatief van de winkels zelf. Op welke manier ge daar verwittigd wordt, hangt dus ook van winkel tot winkel af. (degenen die in Mol morgen eentje mogen halen, zouden echter wel al opgebeld zijn geweest vandaag, als ik bepaalde reacties hier mag geloven?)
  #2017  
Oud 29-07-10, 22:24
wuzzle wuzzle is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 63
Standaard

Ik hoop dat ze morgen de telefoon wél opnemen. Don't think so.
  #2018  
Oud 29-07-10, 22:29
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wuzzle Bekijk bericht
Ik hoop dat ze morgen de telefoon wél opnemen. Don't think so.
In Mol? Heb ook vaak geprobeerd deze namiddag, en zoals verwacht namen ze pas even voor sluitingstijd op.

Veel konden/wilden ze niet zeggen: "Ja we kunnen nog niets zeggen over de beschikbaarheid. Indien je morgen je toestel moogt komen halen, dan sturen we je een berichtje. Over je plaats op de wachtlijst kunnen we ook niets zeggen, kwestie van teleurstelling te voorkomen. Maar je kan er op vertrouwen dat we je meteen contacteren zodra je toestel er is"

Nuja ergens begrijp ik die reactie wel, als ze wél indicaties geven van wachttijden, dan zou men achteraf toch alleen maar klachten krijgen als blijkt dat het toch langer zou duren. Op deze manier dekken ze zich dus gewoon wat in... Toen ze pas met de reservaties begonnen, gaven ze wél nog de plaats vrij, en toen zeiden ze dat er 15 wachtenden voor me waren. Hopen dus dat ik er snel bij ben. Het kan natuurlijk altijd zijn dat ik morgen plots toch nog bericht krijg dat mijn iPhone er gewoon al is, al zou me dat toch verbazen aangezien anderen vandaag al telefoon kregen dat hun iPhone er morgen bij is.
  #2019  
Oud 29-07-10, 22:31
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

Morgen denk ik dat ze niet veel telefoon's gaan (kunnen) opnemen...

Net gelezen op Macrumors.com:
Citaat:
The Sydney Morning Herald offers coverage of the launch in Australia, where a number of Apple's carrier partners one-upped the company's 8:00 AM retail store openings by launching the iPhone 4 at midnight local time.

But in the race to score the most customers, Optus, Telstra and Vodafone/3 bent over backwards to ensure the wait was an event in itself. Singer Kelly Rowland greeted customers at Optus, Vodafone plied its faithful with free booze and Telstra offered fine cuisine.

Sources say each telco has received only about 12-13,000 iPhone 4 units in the first batch, and with Optus alone getting over 100,000 pre-order customers, stock is likely to run out within days.


Things appear to be going less swimmingly in New Zealand, which is two hours ahead of Sydney. According to local reports, Apple's deal with Vodafone has been canceled in that country as all mentions of the device disappeared from the carrier's site yesterday and no launch plans had been announced. We also received word that Vodafone has posted signs in its stores this morning stating that the launch will not be taking place today.
  #2020  
Oud 29-07-10, 22:54
JungleJoker JungleJoker is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bibi2205 Bekijk bericht
Morgen denk ik dat ze niet veel telefoon's gaan (kunnen) opnemen...

Net gelezen op Macrumors.com:
Zeg wat je wil, maar die Australiërs zijn toch wel chillers, kdurf te wedden dat er wachtrijen zijn waar ze zijn beginnen bbq'en
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 14:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 19:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 13:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:31.