iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn hier mensen die er een hebben besteld in lanaken ? Zoja, weten jullie al meer? of zijn jullie al gecontacteerd geworden door mobistar(allcom)?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zijn hier mensen die er een hebben besteld in lanaken ?
Zoja, weten jullie al meer? of zijn jullie al gecontacteerd geworden door mobistar(allcom)? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb er een in Mons weten te reserveren..... heb nog geen tweede mail gehad en sms gaat niet want ik heb een fake nummer ingevuld als Nederlander. Gelukkig kom ik morgen langs Mons omdat we naar Disneyland Parijs gaan. Ben erg benieuwd of ik hem mee krijg morgenvroeg, de eerste bevestigings mail heb ik namelijk wel ontvangen en staat op mijn naam.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja was dat in België ook maar meer.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Kan er iemand wat tips geven voor Antwerpen morgen? Is het beste om er echt om 7u te zijn of is het beter van gewoon wat later te komen. Ik hou er niet zo van om buiten in een rij te gaan staan voor een foon. Ik ben een beeke iPhone moe aan't worden en als dat zo'n opgefokt gedoe gaat zijn dan kijk ik echt tegen op. Moest het nu nog een echt Apple event zijn ok maar dit gewoon Mobistar. De vraag is dus hoe geraak ik daar het rapste weg? Er voor 7u gaan staan? Of om 9u30 gaan? Worden de reservaties in een andere rij gezet dan niet-reservaties? Ik zelf heb een reservatie.
Ik kom misschien wat bescheten over nu maar ik loop nu al 6 maand iPhone 4 gek rond en ik ben hem bijna al beu voor ik hem ooit heb vastgehad. Ik denk dat de iPhone stress me een beeke fataal aan't worden is zo net voor de eindstreep |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
@mapmap tussen 7&10 uur komen er alleen maar klanten in de winkel die een reservatie hebben.
Er zullen wachters aan de deur staan die controleren of je bevestigingsmail bij hebt. Zoniet moet je buiten blijven tot 10uur. Volgens mij kan je beter na 8UUR komen omdat er velen zullen komen die nadien nog moeten gaan werken.
|
||||
|
||||
Mail van S&S Hasselt waar ik 1 heb besteld:
Beste klant, U heeft bij ons een reservatie lopen voor 1 x iPhone 4 - 32GB - Black Zoals u afgelopen dagen misschien via de media vernomen hebt, zal de iPhone 4 op 30 juli gelanceerd worden in Belgie. Dat de vraag groter is dan het aanbod, had u dan waarschijnlijk ook wel vernomen. De iPhone 4 is dan ook een fantastisch toestel waar we allemaal naar uitkijken. Mobistar laat ons weten wij vermoedelijk de eerste helft van augustus onze demomodellen mogen verwachten. Er zullen hiervoor dus nog geen uitleveringen kunnen gebeuren en zijn er spijtig genoeg nog geen leveringstermijnen bekend gemaakt. Via deze mail vragen wij begrip dat we u naar onze website verwijzen om meer te weten te komen over de leveringstermijnen. Enkel op deze manier worden onze telefoonlijnen niet overbelast, wat toch belangrijk is om onze andere diensten te kunnen garanderen aan al onze klanten. Ongetwijfeld begrijpt u dat S&S ook geen baat heeft bij lange wachtlijsten, natuurlijk zouden we liever iedereen zo snel mogelijk willen voorzien van zijn iPhone, en wij doen ook al het mogelijke om snel toegeleverd te kunnen worden. We maakten dergelijke situatie bij de lancering van de iPhone 3G ook mee. We kunnen u wel geruststellen dat uiteindelijk iedereen zijn 3G uitgeleverd heeft gekregen en er ondertussen veel plezier aan beleefd heeft, ook diegene die enkele weken hebben moeten wachten op hun bestelling! Voor alle duidelijkheid : zonder tegenbericht wordt de witte versie van de iPhone 4 tegen het einde van het jaar verwacht. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hartelijk bedankt |
|
|||
|
|||
Ik kreeg een mail van Mobistar dat ik morgen mijn (gereserveerde) toestel op mag halen, erg goede service dat ik als Nederlander bij de eerste lichting zit!
|
|
|||
|
|||
Waarom krijgt iedereen een mail en ik niet? (gereserveerd in Geel, voor vestiging Mol)
|
|
|||
|
|||
Heb nog steeds geen tweede nail ontvangen. Zie het strajs wel. Even paar uurtjes slaap pakken en dan naar antwerpen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De reservaties in Geel, Mol,... en vele andere winkels, zijn op initiatief van de winkels zelf. Op welke manier ge daar verwittigd wordt, hangt dus ook van winkel tot winkel af. (degenen die in Mol morgen eentje mogen halen, zouden echter wel al opgebeld zijn geweest vandaag, als ik bepaalde reacties hier mag geloven?) |
|
|||
|
|||
Ik hoop dat ze morgen de telefoon wél opnemen. Don't think so.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Veel konden/wilden ze niet zeggen: "Ja we kunnen nog niets zeggen over de beschikbaarheid. Indien je morgen je toestel moogt komen halen, dan sturen we je een berichtje. Over je plaats op de wachtlijst kunnen we ook niets zeggen, kwestie van teleurstelling te voorkomen. Maar je kan er op vertrouwen dat we je meteen contacteren zodra je toestel er is" Nuja ergens begrijp ik die reactie wel, als ze wél indicaties geven van wachttijden, dan zou men achteraf toch alleen maar klachten krijgen als blijkt dat het toch langer zou duren. Op deze manier dekken ze zich dus gewoon wat in... Toen ze pas met de reservaties begonnen, gaven ze wél nog de plaats vrij, en toen zeiden ze dat er 15 wachtenden voor me waren. Hopen dus dat ik er snel bij ben. Het kan natuurlijk altijd zijn dat ik morgen plots toch nog bericht krijg dat mijn iPhone er gewoon al is, al zou me dat toch verbazen aangezien anderen vandaag al telefoon kregen dat hun iPhone er morgen bij is. |
|
|||
|
|||
Morgen denk ik dat ze niet veel telefoon's gaan (kunnen) opnemen...
Net gelezen op Macrumors.com: Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|