iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet mss wel een plaats in gent die er vrijdag heeft, als iemand er voor mij om wil gaan wil ik die best delen......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik weet mss wel een plaats in gent die er vrijdag heeft, als iemand er voor mij om wil gaan wil ik die best delen...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Schelden mag je op een ander gerust doen, hier is dat zeker niet nodig!! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ja maar hoe zit dat dan met niet mobistar klanten? Ik heb hier gewoon een KPN simkaartje. Willen ze deze ook de-activeren? Neem aan dat als je zegt van; ik hoef geen mobistar simkaart omdat ik al een microSIM heb, het ook gewoon goed is toch? De telefoon activeer je toch gewoon thuis?
|
||||
|
||||
Het is dat, als je zegt dat je al een micro-simkaart heb. Kunnen ze toch niks verder doen, want je bent namelijk niet verplicht om een Mobistar abonnement te nemen.
|
|||
|
|||
Mensen uit ondervinding bij de lancering van de 3GS moet ik evenwel vermelden dat het 1 iphone per persoon is. Nog eens nagevraagd bij enkele verkopers, en ze zijn er vrij streng op.
|
|
|||
|
|||
hoe ging het vorig jaar? lang moeten aanschuiven.. en waar hebt u vorig jaar gereserveerd...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zit met een dochter van 4 maanden dus gaan ze niet moeten verwachten dat ik er s'morgens met mijn vrouw en kind naartoe kom. Ik heb 2 papieren en neem de ID en volmacht van het vrouwtje mee. Weigeren kunnen ze niet volgens mij. |
|
||||
|
||||
Ze gaan er wel vanuit dat je al mobistarklant bent als je voor morgenvroeg een iphone4 besteld hebt. Mobistarklanten krijgen voorrang.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De rijen waren te doen, de klanten werden door 4 medewerkers bediend, koffiekoeken waren te verkrijgen bij twee dames, en om binnen te kunnen moest je je mailtje aan twee "buitenwippers" laten zien die daar met een lijst stonden. Die buitenwippers werkten volledig onafhankelijk, dus geen communicatie tussen medewerkers en buitenwippers ivm het al dan niet toelaten. Niet op de lijst, was niet binnen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
reservatie iphone
iemand nog een reservatie over voor 16gig in antwerpen,leuven of gent...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben Base, hij Mobistar. Hij komt niet mee naar Leuven. Zijn simkaart gaat hij niet meegeven met mij. Dus moeten ze niet afkomen dat er perse een microsim bij moet.
|
|||
|
|||
Citaat:
Ahhh, je bedoelt waarschijnlijk een "on line" aankoop ofzo ? |
|
|||
|
|||
apple biedt de telefoon toch helemaal niet aan in belgie en nederland? dan zou de regeling dus niet werken denk je?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
probeerde al naar A'pen te bellen, maar denk dat het er nu al druk is met de hele Iphone hype.
Denk dat het idd van store tot store afhangt, heb 2 reservaties dus op hoop van zege zullen we maar zeggen |
|
|||
|
|||
Iemand al gereserveerd in maasmechelen>?
|
|
|||
|
|||
Is er al iemand die naar 1 van de 5 MS gebeld heeft om te weten of jouw naam op de lijst staat ? (reserveringen van gisteren).
|
|
|||
|
|||
Heb geen reservering gedaan voor een Iphone 4 maar heb ook geen haast voor Iphone 4 maar zou toch wel snel willen hebben. Wanneer denken jullie dat de golf over is en dat er weer toestellen zijn die je kunt kopen zonder te reserveren?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|