iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Alle mensen, een klein voorsmaakje dan maar: YouTube - iPhone 4 Line - Apple Store 5th Avenue, NYC...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alle mensen, een klein voorsmaakje dan maar:
YouTube - iPhone 4 Line - Apple Store 5th Avenue, NYC |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wat is NY vergeleken met België
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hahaha, daar edde wel gelijk in +NY heeft meer inwoners
EDIT: Ik heb net m'n mail gecheckt en kreeg dit: Een grote opluchting voor mij, ik dacht dat ze enkel verkocht werden in de 10 M* centers en in andere niet beschikbaar zouden zijn! Laatst gewijzigd door Cencicodis; 29-07-10 om 00:54. |
|
|||
|
|||
Citaat:
beetje research... |
|
|||
|
|||
Waar halen jullie toch allemaal die mails? Ik krijg er dus geen enkele meer binnen
|
|
|||
|
|||
Die mail heb ik gehad rond 17u15, op 1 van de 4 email adressen waarmee ik me geregistreerd heb. Op de andere 3 nog steeds niets...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Is er iemand die zijn reservering voor een iphone 4 16gb in Antwerpen graag zou willen ruilen met mijn reservering uit Roeselare? Dit in verband de reisafstand.
Aldus mobistar mag een reservering opgehaald worden door iemand anders middels een kopie id en geschreven machtiging. graag PM |
|
|||
|
|||
Ik zal mijn iPhone gewoon ingeven voor recyclage, kga er nog €50 voor hebben geloof ik. Achterkant zwarte cover heb ik verloren en onderste van touchscreen werkt niet meer. Maar heb het tussentijd softwarematig opgelost door unlockscherm over te slaan, applicaties op te zetten daj ondersteboven kunt omdraaien,...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn gsm recycleren De mijne zou zo nog 140€ mogen opbrengen. Trouwens, op mac2sell is hij van 250 euro paar weken geleden nu gezakt naar 160 euro. Dus stel dat Mobistar er nog werkelijk 140 euro voor geeft, is het geen slechte zaak. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
je kunt je iPhone toch binnen 30 dagen terug brengen mocht je het 'probleem' hinderlijk vinden?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zeer correcte voorspelling
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De bestelling van je gsm annuleren: Je hebt het recht om van de aankoop van je gsm af te zien, zonder boetes en opgave van reden, gedurende 7 werkdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het product. Hoe te werk gaan? 1. Contacteer Mobistar en geef de reden van je klacht op. Je moet het referentienummer van je bestelling meedelen. Daarom moet je bij de aankoop goed de bevestigings-e-mail bijhouden waarin dit nummer vermeld staat. Om ons te contacteren, ga naar de rubriek “contact” van de website www.mobistar.be. 2. Onze klantendienst zal binnen de 7 werkdagen per e-mail contact met je opnemen. Ze zal je de modaliteiten voor teruggave uitleggen en je een retourbon bezorgen. 3. Alvorens ons de producten terug te sturen, dien je te verifiëren of alle artikelen die je wilt terugsturen erbij zitten en of hun verpakkingen niet geopend zijn. De verzendingskosten zijn voor jou. 4. Na controle van de producten, wordt je verzoek tot terugbetaling binnen de 2 weken behandeld. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
het gaat me om de termijn die apple stelde, niet het beleid van mobistar
bumper verhaal geloof ik wel, komt wel goed via een app maar idd, vraag t morgen wel na |
Er zijn 31 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 31 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|