//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door crazyceesy hebben jullie dit ook? de plaatjes uit de mail zijn verandert in vraagtekens. naja, t zal wel goed komen en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1701  
Oud 28-07-10, 19:02
Rampage Rampage is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door crazyceesy Bekijk bericht
hebben jullie dit ook? de plaatjes uit de mail zijn verandert in vraagtekens. naja, t zal wel goed komen en k neem voor de zekerheid me laptop maar mee dan
Komt wel goed, plaatjes staan op de Web site van Mobistar maar die heeft het nogal druk vandaag ;-).
__________________
iPhone 6 128 GB - iPad Pro 9.7" Wi-Fi+4G 256 GB
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1702  
Oud 28-07-10, 19:03
Dbr Dbr is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rampage Bekijk bericht
Welk boekje? ;-)

Nee, serieus, het is altijd hetzelfde als je ergens op een site moet registreren. Komt U2 optreden in Belgie, binnen de minuut ligt die bestelsite plat.

Ik had trouwens de indruk dat Mobistar de iPhones in 2 of meer perioden hebben vrijgegeven. Rond kwart voor 11 ging het niet meer (site plat of de melding probeer later opnieuw) en rond 11u30 waren er opnieuw iPhones...
Dat kwam doordat ze de pagina opnieuw gewijzigd hadden, de oude prijzen stonden er eerst nog op.
  #1703  
Oud 28-07-10, 19:08
Rampage Rampage is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal717 Bekijk bericht
Bij U2 en dergelijke laten ze tenminste weten wanneer (uur en datum) de pre-orders beginnen. Mobistar zou dat ook doen met de mail, maar die versturen ze veel te laat
Da's super moeilijk. Ik heb ooit eens aan tickets voor Coldplay geraakt door 15 minuten voor de start van de verkoop reeds te bestellen (leve F5!). De site ging 5 minuten later door de knieën - nog voor de officiële start... Dan zijn er nog meer mensen ontevreden, denk ik.

En, nee, het is economisch niet haalbaar om plots x-aantal extra servers te plaatsen voor die ene keer per jaar.

On topic, heb jij kunnen bestellen of niet?
  #1704  
Oud 28-07-10, 19:11
AppAddict's schermafbeelding
AppAddict AppAddict is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Limburg (België)
Berichten: 60
Standaard

Heb nog steeds mijn troostmail niet gekregen. Ben serieus aan't twijfelen of ik m'n email juist hebt ingegeven. In ieder geval, ben blij dat ik hem al gereserveerd heb. Ik vraag me toch af waar Mobistar mee bezig is zenne. Organisatie is niet hun sterkste kant.

En aan de redactie hebben we ook niet veel.

Laatst gewijzigd door AppAddict; 28-07-10 om 19:14. Reden: spelling
  #1705  
Oud 28-07-10, 19:11
Dbr Dbr is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rampage Bekijk bericht
Da's super moeilijk. Ik heb ooit eens aan tickets voor Coldplay geraakt door 15 minuten voor de start van de verkoop reeds te bestellen (leve F5!). De site ging 5 minuten later door de knieën - nog voor de officiële start... Dan zijn er nog meer mensen ontevreden, denk ik.

En, nee, het is economisch niet haalbaar om plots x-aantal extra servers te plaatsen voor die ene keer per jaar.

On topic, heb jij kunnen bestellen of niet?
Dat is dan gewoon slecht gepland... Je hoeft geen servers te kopen, moet enkel extra rekenkracht etc. bijhuren voor die momenten, degelijke datacenters zoals akamai bieden zulke service aan.
  #1706  
Oud 28-07-10, 19:12
Rampage Rampage is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dbr Bekijk bericht
Dat kwam doordat ze de pagina opnieuw gewijzigd hadden, de oude prijzen stonden er eerst nog op.
Juist... Je hebt gelijk. Dan heb ik sjans gehad dat Mobistar eerst foute prijzen gezet had ;-). Bij de eerste lichting had ik geen succes, was nog niet wakker!

't Is eigenlijk wel een beetje zot, m'n 3GS heb ik pas van in maart 2010... Hopelijk krijg ik er nog wat €€€ voor terug.
  #1707  
Oud 28-07-10, 19:16
Rampage Rampage is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dbr Bekijk bericht
Dat is dan gewoon slecht gepland... Je hoeft geen servers te kopen, moet enkel extra rekenkracht etc. bijhuren voor die momenten, degelijke datacenters zoals akamai bieden zulke service aan.
Akamai? We spreken hier wel over "Mobistar" hè ;-).

Voorbereiding mag geen geld kosten, anders hebben ze niks meer over aan hun stapel iPhones... De marge is al zo klein, vrees ik. Vandaar ook dat de prijzen eerst fout waren, ze hebben gewoon een jobstudent de Web form van de 3GS laten aanpassen.
  #1708  
Oud 28-07-10, 19:17
theory18 theory18 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 74
Standaard

dat meen je niet dat ik de reservaties gemist heb -.-...
Betekend dit dan dat als zo op Gent (op de website) uitverkocht zijn
er ze voor het gewone wachtende volk daar dan geen meer zullen hebben??

Heeft iemand soms toevallig geen 2de mail(naam) voor op Gent die ze misschien niet nodig zullen hebben??
  #1709  
Oud 28-07-10, 19:19
Wess Wess is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Lanaken
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rampage Bekijk bericht
Juist... Je hebt gelijk. Dan heb ik sjans gehad dat Mobistar eerst foute prijzen gezet had ;-). Bij de eerste lichting had ik geen succes, was nog niet wakker!

't Is eigenlijk wel een beetje zot, m'n 3GS heb ik pas van in maart 2010... Hopelijk krijg ik er nog wat €€€ voor terug.
Via mobistar krijg je er nog (maar) 255 euro voor
Mijn gsm recycleren
Via http://www.zonzoo.be 245.24 euro
__________________
http://www.twitter.com/W_ess
  #1710  
Oud 28-07-10, 19:19
RubenTheys RubenTheys is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 45
Standaard

Aanschuiven aan een Mobistar Center dat géén reservaties heeft aangenomen kan je natuurlijk altijd. Blijft de vraag natuurlijk; hoe vroeg zal je daar dan moeten toekomen...
  #1711  
Oud 28-07-10, 19:26
Tyr Tyr is offline
• iOS 8.1.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 80
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rampage Bekijk bericht
Da's super moeilijk. Ik heb ooit eens aan tickets voor Coldplay geraakt door 15 minuten voor de start van de verkoop reeds te bestellen (leve F5!). De site ging 5 minuten later door de knieën - nog voor de officiële start... Dan zijn er nog meer mensen ontevreden, denk ik.

En, nee, het is economisch niet haalbaar om plots x-aantal extra servers te plaatsen voor die ene keer per jaar.

On topic, heb jij kunnen bestellen of niet?
Sorry zenne maar dat is bullshit. Ge pitst voor de gelegenheid wa capaciteit af van uw development en/of testservers, zet de bazaar achter een load balancing proxy en klaar is kees. Dat vereist natuurlijk wel een competent IT team en de wil om een extra effort te doen voor uw klanten en ik heb zo bij beide mijn vraagtekens bij Mobistar.
  #1712  
Oud 28-07-10, 19:28
Racingboy Racingboy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 224
Standaard

Hopelijk maken ze 2 lijnen. 1 voor reservaties en 1 voor personen die niet hebben kunnen reserveren.

Kan niet wachten tot vrijdag. Apple hoogdagen tegenwoordig. Vorige week vrijdag gaan aanschuiven voor de iPad, dinsdag update Apple store en nu vrijdag 'hopelijk' de iPhone 4

(wel zot: gsm van 750 euro, weken op voorhand erop aant wachten, antennagate probleem en toch nog zoveel volk dat hem wil)
  #1713  
Oud 28-07-10, 19:29
dcoolsaet dcoolsaet is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Aalst
Berichten: 62
Standaard

Aangezien we dan toch effe de technische kant opgaan.
In dit geval is CloudComputing een fantastisch systeem. Betaal enkel wanneer je applicatie online staat en betaal zoveel rekenkracht als je nodig hebt (op de momenten dat je het nodig hebt) ;-)
http://www.microsoft.com/windowsazure/
  #1714  
Oud 28-07-10, 19:30
bdr bdr is offline
• iOS 4.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 125
Standaard

2 rijen lijkt mij vanzelfsprekend.
  #1715  
Oud 28-07-10, 19:30
firestarter firestarter is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rampage Bekijk bericht
Juist... Je hebt gelijk. Dan heb ik sjans gehad dat Mobistar eerst foute prijzen gezet had ;-). Bij de eerste lichting had ik geen succes, was nog niet wakker!

't Is eigenlijk wel een beetje zot, m'n 3GS heb ik pas van in maart 2010... Hopelijk krijg ik er nog wat €€€ voor terug.
Voor de vergelijking, mijn iPhone 2G van bijna 3 jaar oud heeft me nog €200,- opgeleverd in Nederland.
  #1716  
Oud 28-07-10, 19:39
Rampage Rampage is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 75
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyr Bekijk bericht
Sorry zenne maar dat is bullshit. Ge pitst voor de gelegenheid wa capaciteit af van uw development en/of testservers
Natuurlijk heb je overschot van gelijk, maar test- en/of development servers hebben ze niet bij Mobistar getuige daarvan de foute prijzen deze ochtend.
  #1717  
Oud 28-07-10, 19:39
tommie's schermafbeelding
tommie tommie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 69
Standaard

Voor degenen die maar blijven zeuren dat ze geen bevestigingsmail hebben: OF je hebt hem wel maar staat in je spam ofzo OF je krijgt hem ook niet meer! Steeds maar zeggen dat je hem nog altijd niet hebt helpt niet en is echt niet nuttig voor de discussie!

... moest ik even kwijt
  #1718  
Oud 28-07-10, 19:52
ABry ABry is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 114
Standaard

Om je phone de eerste keer te starte moet je hem aan itunes linken heb ik al gemerkt, maar ik heb nog geen account. Maak je die best op voorhand aan of op de moment dat je de iphone aan het aanzette bent ?
  #1719  
Oud 28-07-10, 19:55
Recycle Bin Recycle Bin is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dbr Bekijk bericht
Zeg dan gewoon dat die ID thuis ligt, je bent verplicht je te kunnen identificeren, de politie kan zelf ook verifiëren. Je ID niet bijhebben is niet strafbaar (liegen dat je hem thuis hebt laten liggen in principe wel maar jah...)
ja, dat kun je doen als jongetje van 14. Zoiets heet de identificatieplicht en kost je €50 euro en ik ben getuigen.
  #1720  
Oud 28-07-10, 19:56
Wess Wess is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Lanaken
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ABry Bekijk bericht
Om je phone de eerste keer te starte moet je hem aan itunes linken heb ik al gemerkt, maar ik heb nog geen account. Maak je die best op voorhand aan of op de moment dat je de iphone aan het aanzette bent ?
Maakt niet veel uit, kan je nu doen of dan (gebeurd dan automatisch)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 15:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 20:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 14:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:34.