iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door crazyceesy hebben jullie dit ook? de plaatjes uit de mail zijn verandert in vraagtekens. naja, t zal wel goed komen en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Komt wel goed, plaatjes staan op de Web site van Mobistar maar die heeft het nogal druk vandaag ;-).
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En, nee, het is economisch niet haalbaar om plots x-aantal extra servers te plaatsen voor die ene keer per jaar. On topic, heb jij kunnen bestellen of niet? |
|
||||
|
||||
Heb nog steeds mijn troostmail niet gekregen. Ben serieus aan't twijfelen of ik m'n email juist hebt ingegeven. In ieder geval, ben blij dat ik hem al gereserveerd heb. Ik vraag me toch af waar Mobistar mee bezig is zenne. Organisatie is niet hun sterkste kant.
En aan de redactie hebben we ook niet veel. Laatst gewijzigd door AppAddict; 28-07-10 om 19:14. Reden: spelling |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
't Is eigenlijk wel een beetje zot, m'n 3GS heb ik pas van in maart 2010... Hopelijk krijg ik er nog wat €€€ voor terug. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voorbereiding mag geen geld kosten, anders hebben ze niks meer over aan hun stapel iPhones... De marge is al zo klein, vrees ik. Vandaar ook dat de prijzen eerst fout waren, ze hebben gewoon een jobstudent de Web form van de 3GS laten aanpassen. |
|
|||
|
|||
dat meen je niet dat ik de reservaties gemist heb -.-...
Betekend dit dan dat als zo op Gent (op de website) uitverkocht zijn er ze voor het gewone wachtende volk daar dan geen meer zullen hebben?? Heeft iemand soms toevallig geen 2de mail(naam) voor op Gent die ze misschien niet nodig zullen hebben?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn gsm recycleren Via http://www.zonzoo.be 245.24 euro
|
|||
|
|||
Aanschuiven aan een Mobistar Center dat géén reservaties heeft aangenomen kan je natuurlijk altijd. Blijft de vraag natuurlijk; hoe vroeg zal je daar dan moeten toekomen...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hopelijk maken ze 2 lijnen. 1 voor reservaties en 1 voor personen die niet hebben kunnen reserveren.
Kan niet wachten tot vrijdag. Apple hoogdagen tegenwoordig. Vorige week vrijdag gaan aanschuiven voor de iPad, dinsdag update Apple store en nu vrijdag 'hopelijk' de iPhone 4 (wel zot: gsm van 750 euro, weken op voorhand erop aant wachten, antennagate probleem en toch nog zoveel volk dat hem wil) |
|
|||
|
|||
Aangezien we dan toch effe de technische kant opgaan.
In dit geval is CloudComputing een fantastisch systeem. Betaal enkel wanneer je applicatie online staat en betaal zoveel rekenkracht als je nodig hebt (op de momenten dat je het nodig hebt) ;-) http://www.microsoft.com/windowsazure/ |
|
|||
|
|||
2 rijen lijkt mij vanzelfsprekend.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Natuurlijk heb je overschot van gelijk, maar test- en/of development servers hebben ze niet bij Mobistar getuige daarvan de foute prijzen deze ochtend.
|
|
||||
|
||||
Voor degenen die maar blijven zeuren dat ze geen bevestigingsmail hebben: OF je hebt hem wel maar staat in je spam ofzo OF je krijgt hem ook niet meer! Steeds maar zeggen dat je hem nog altijd niet hebt helpt niet en is echt niet nuttig voor de discussie!
... moest ik even kwijt |
|
|||
|
|||
Om je phone de eerste keer te starte moet je hem aan itunes linken heb ik al gemerkt, maar ik heb nog geen account. Maak je die best op voorhand aan of op de moment dat je de iphone aan het aanzette bent ?
|
|
|||
|
|||
ja, dat kun je doen als jongetje van 14. Zoiets heet de identificatieplicht en kost je €50 euro en ik ben getuigen.
|
|
|||
|
|||
Maakt niet veel uit, kan je nu doen of dan (gebeurd dan automatisch)
|
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|