iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Blijkbaar werd er vandaag na 6uur een batch 32GB's ingeklaard in langemunt dus ook jij zou er morgen moeten kunnen om gaan...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Blijkbaar werd er vandaag na 6uur een batch 32GB's ingeklaard in langemunt dus ook jij zou er morgen moeten kunnen om gaan
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
waarom krijgen al die andere winkels toch zoveel iphone's en leuven nu bijna geen..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Aan de mensen van de kuststreek :
In Mobistar Veurne hebben ze er nog 3. Het is voor de rappe : tel. 058 29 89 99 Vlug vlug ...... Ook in Roeselare maar de 32 ... wel mobistarklant zijn tel. 051 24 34 01 Laatst gewijzigd door boeke; 07-08-10 om 11:10. Reden: typfout |
|
|||
|
|||
ze zijn wel verplicht te verkopen aan niet-mobistarklanten ook volgens mij
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hee jammer dat ik te laat was voor je reservering! Leuk om te horen ook wat jullie van het toestel vinden. Geniet er van, ik wacht rustig op mijn toestel dat is gereserveerd bij VdB (ben nummer 17) en dan maak ik er gelijk een gezellig dagje belgië van |
|
|||
|
|||
blijkbaar heb jij geen last van het antenneprobleem. of wel??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is er in Antwerpen op de Keyserlei nog voorraad in de Mobistar of Mediamarkt?
|
|
|||
|
|||
Kom juist uit de Mobi en Media Markt en men heeft er geen op voorraad...
Heb me op de lijst bij Media Markt gezet en €100. Sta nu 9de voor een 32GB |
|
|||
|
|||
Wat is voor mij nu nog de beste manier om vanuit Nederland een iphone uit belgië te halen? reserveren? en waar? Of wachten op de volgende levering en dan weer(was de dag van de lancering ook naar belgië) op de bonnefooi gaan?
Ik heb sinds dat ik bot gevangen heb in belgië vorige week, geen tijd meer gehad om te internetten.. en nu zie ik door de bomen het bos niet meer |
|
||||
|
||||
Hallo,
Ik ben vandaag maar eens naar de Mobistar in Mechelen geweest, waar ik op launchday mijn iPhone4 32GB heb gereserveerd.. En ik sta nog steeds 5de op de lijst. Het probleem is dat er daar geen 32GB binnenkomen voorlopig, 16Gb wel, ik heb de 2 lijsten gezien. (op alletwee de lijsten staat een 20 a 30 man schat ik) De 32GB-lijst gaat dan ook niet vooruit, de 16GB-lijst wel, daar zag ik al een 10 a 15-tal OKs achterstaan, dus die gaan wel vlotjes, maar ik moet weer persee een 32GB model hebben EN ik moet zeggen die gasten daar zijn doodeerlijk, ik mocht direct de 2 lijsten zien, en hij zei erbij ik maak echt geen onderscheidt in Mobistar, Proximus of Base. ook geene zever van iets extra erbij te moeten kopen. "Degene die op de lijst staan bel ik netjes af, vanaf hun iPhone er is" PUNT Ik zei zelfs dat ik een voorschot wil betalen omdat ik mijn reservering wel serieus meen, maar dat moest ik niet, er bestaat een kansje dat hij de komende week een stuk of 5 "32GBmodellen" binnenkreeg (gok of niet) ze moeten ooit eens binnenkomen natuurlijk, dus ik heb er wel een goed oog in. Dit is het verhaal van Mobistar Mechelen Groetjes Steve |
|
|||
|
|||
Mobistar Mol, Geel en Herentals
Iets bekend over de leveringen bij Mobistar Mol, Geel en Herentals??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ben deze voormiddag iPhone 4 gaan afhalen, met dank aan svenrobeyns Zonder hem had ik nog lang moeten wachten...
Ik had een gereserveerd bij The Phone House (als een van de eersten denk ik) en bij Mobistar. Zal hier wel zeggen als die klaarliggen zodat een van jullie een kan gaan halen Good luck |
|
|||
|
|||
ik heb de myne kunnen ophalen vandaag .. wat een vet toestel !
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 15 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 15 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|