iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Mij hebben ze gezegd dat ze hem enkele dagen eerder binnen krijgen en dan op de release mogen verkopen. Hopelijk is dat dan de 23ste. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mij hebben ze gezegd dat ze hem enkele dagen eerder binnen krijgen en dan op de release mogen verkopen. Hopelijk is dat dan de 23ste.
Die verkoper wat je 50 euro als fooi gegeven hebt, zal mogen oppassen en misschien wel uitkijken naar een andere job indien hij de iPhone eerder verkoopt dan dat Mobistar toelaat... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oh **** mannekes, ik wil hem nu Van al die dingekes te lezen constant
Ik hoop dat het voor den 23sten is. Is nu al enige tijd besteld. 'k Ben al gaan checken of ze de lijst nog wel aanhouden als er een internetlijst komt en dat verzekerden ze mij. Maar ja, 't is zonder voorschot dus in feite doen ze wat ze willen. Howow |
|
|||
|
|||
ja je hebt gelijk. dus de prijs voor de iphone is 680 euro. voor hetzelfde geld kan je em ook in parijs halen. (50 euro benzine kosten). Aan de andere kant heb je wel je garantie in belgie.
|
|
|||
|
|||
Heb net drie 'officiële' Mobistar centra (staan op de site van de provider) gebeld. Drie keer min of meer iets anders gehoord.
1. Geen wachtlijst, release eerste of tweede week augustus 2. Geen wachtlijst (want op releasedag staat er teveel volk aan de deur en die zouden boos zijn), release eind juli/begin augustus 3. Wel wachtlijst, voorschot van honderd euro plus aankoop accessoirepakket, release eind augustus Niks nieuws onder de zon. Met andere woorden: ze weten waarschijnlijk zelf niet hoe het zit. Qua spanningsopbouw kan dit wel tellen. Al komt die tegenstrijdige info van Mobistar ook amateuristisch over. on a side note:: Het kan niet anders dan dat Jobs en de zijnen achter de schermen de ene crisivergadering na de andere hebben belegd. De kleine garnalen, zoals Mobistar, blijven verstoken van informatie. Laat ons hopen dat de persconferentie van Apple morgen de dingen in stroomversnelling brengt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Arg.. moet vaker refreshen |
|
|||
|
|||
is de iphone in frankrijk ook nog verkrijgbaar ergens anders buiten parijs of moeten al die fransmannen tot in parijs reizen?
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat we mogen wachten op de gereviseerde iPhone4 (bericht macrumors) dat eigenlijk al in de US verwacht wordt...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
oeps sorry verkeert gelezen
|
|
|||
|
|||
Steve Jobs op de iPhone 4 persconferentie: 30 juli is de iPhone 4 in 17 extra landen beschikbaar, belgië staat ook in het lijstje! ^^
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nu hopen dat mobistar niet de 29ste pas afkomt met pre reserveren fzo. En dat ze er genoeg in stock gaan hebben
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik ben dus goed gepoept door de verkoper.
|
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|