iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Als de lancering in Spanje op woensdag 28 juli is, dan is het toch ook heel groot dat het in Nederland en België ook op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Als de lancering in Spanje op woensdag 28 juli is, dan is het toch ook heel groot dat het in Nederland en België ook op 28 juli is.
|
|
|
|||
|
|||
Dat is nog 20 dagen
Hopelijk hebben ze dan al witte en is het antenne probleem al opgelost (ben linkshandig) en mijn 3GS heeft het probleem ook juist blijven er altijd 2 streepjes staan. |
|
||||
|
||||
Ik vind wel spijtig dat het later is, want hopelijk kan mijn vader 28 juli ook vrij houden.
Ja, ik wil eigenlijk ook graag de witte iPhone 4. Maar de zwarte is ook mooi, als echt niet kan wil ik de zwarte ook nemen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik wil echt een witte
zwarte staat na 1 sms al vol met vingervlekken |
|
|||
|
|||
Idd White iPhone FTW
|
|
||||
|
||||
Ja, daar heb je wel een punt. En ik vind eigenlijk de witte iPhone 4 mooier dan de 3GS. Dus laten we hopen dat de witte beschikbaar is.
|
|
|||
|
|||
Mijn 3GS begint tegen te steken
En mijn pa wilt hem tegen een hoge prijs overkomen als de volgende iPhone uitkomt. |
|
|||
|
|||
ik ben bij 3 Mobistar centers langsgeweest en bij geen van allen werden er (toen) lijsten aangelegd. Als Mobistar straks officiëel een aankondiging maakt en beslist om met lijsten te werken is het een ander verhaal natuurlijk, maar voorlopig zijn er winkels genoeg waar er geen reserveringen genomen worden.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb die e-mail niet gehad
staat wel op site van apple |
|
|||
|
|||
Mensen, jullie lezen dit forum amper zeker...
Dit stond een week geleden al op de homepage. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat is heel leuk voor jou maar hebben andere mensen wat aan deze informatie? Het is spijtig dat het forum nu vol staat met dergelijke berichten. "Wil ik nu een witte, of vind ik een zwarte mooier?" "Mijn abonnement vervalt binnen 14 dagen", "Mijn lief gaat naar amerika en wil een iphone kopen"... Mensen, blijf toch een beetje on-topic. Mensen die iets van informatie willen moeten echt zoeken tussen dergelijke '***' berichten. En hou er ook eens rekening mee dat als je zo iets post dat dit ook doorgestuurd wordt naar iedereen in zijn mailbox. Ik heb er echt niet veel aan hoor om in mijn mail een bericht te krijgen dat jouw pa nog een goede prijs geeft voor jouw 3GS. |
|
|||
|
|||
Heb ik allang afgezet hoor, kwam ik gek van
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dikke zever; dit is hardware matig en niet software matig.
De enige mogelijkheid is mss zo'n bumpercase en dan nog blijft het afwachten. Ik heb de iphone 4 en als ik deze in de linkerhand houd en ik bedek met mijn handpalm daar waar het probleem is dan heb ik het ook voor het signaal mindert en soms gewoon wegvalt net zoals ik met de 3gs had. Uiteraard houd ik zelfs om te bellen of smsen meestal mijn iphone zo niet dus kom ik dit dan ook maar zelden tegen dat wegvallend signaal . |
|
|||
|
|||
@apotheosis
als je al een iPhone4 hebt moet je dat wel even aanpassen in je profiel ik heb de mijne nu ongeveer 2 weken en ik ben bij de gelukkigen die het signaalverlies niet hebben. wat ik ook probeer met m'n handen, krijg er maar geen balkje af! wie weet hoeveel ik op ebay zou krijgen voor een iPhone4 ZONDER hardware probleem! |
|
|||
|
|||
Ik snap niet echt dat bepaalde Iphone 4 WEL het probleem hebben en ANDERE niet ...
Ik bedoel, Apple heeft NIETS hardwarematig verandert tot nu toe dus komen van zelfste fabriek, zelfste onderdelen enz ... Misschien ligt het toch aan provider? |
|
||||
|
||||
Ik snap het ook niet. Maar ik weet wel dat ik er GEEN last van heb. (gelukkig maar!)
|
Er zijn 15 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 15 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|