//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) mijne is gereserveerd in de mobistar winkel in geel...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #441  
Oud 24-06-10, 22:27
stefan195 stefan195 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: 25km van circuit zolder
Berichten: 28
Standaard

mijne is gereserveerd in de mobistar winkel in geel
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #442  
Oud 25-06-10, 01:00
hus0o hus0o is offline
 
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stefan195 Bekijk bericht
mijne is gereserveerd in de mobistar winkel in geel
Weten ze al een datum wanneer die wordt geleverd? Is het ook mogelijk dat ik (woon in Nederland) daar kan reserveren? Ken ook wel iemand die woont in Geel, desnoods via die persoon.

En moest je bijbetalen of niet?
  #443  
Oud 25-06-10, 09:36
tulip18's schermafbeelding
tulip18 tulip18 is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Oostende; België
Berichten: 195
Standaard

Reserveren bij Mobistar in de Kapellestraat Oostende is niet mogelijk.
Ze werken niet met een lijst, het is wachten op de relaese datum.
Wie het eerst komt..........
  #444  
Oud 25-06-10, 11:01
koen_dr koen_dr is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: België
Berichten: 76
Standaard

Zoals anderen reeds aanhaalden; je moet je eens in de Mobistar en anderen hun plaats zetten, natuurlijk nemen die na BELACHELIJK veel telefoons, e-mails en bezoeken een wachtlijst aan en voorschotten zelfs edm... maar denk niet dat je hiermee correct geholpen bent!!!!

Ik stond vorig jaar nergens genotteerd voor m'n 3Gs en reed toevallig voorbij een shop van Mobistar toen ie net gelanceerd was en liep toch maar eens binnen. Dus ik vroeg of ze er toevallig hadden, man zei me neen, maar je kan je op een lijst zetten van zo'n 50tal voor je, .... met voorschot enz... Dus ik zeg tegen hem, de helft van die mannen zet zich overal op de lijst en verkoopt ze dan op internet tegen belachelijke prijzen! Loopt ie ineens naar achter en geeft ie me een 3Gs 16G wit in m'n handen en zegt ie, awel je bent tenminste eerlijk en oprecht en wil hem alleen voor jezelf... Neem maar mee, ikke netjes afgerekend

Dus = LAAT ZE TOCH GEWOON EVEN MET RUST EN GA OP JE GEMAKJE OP DE LANCERINGSDATUM NAAR DAAR EN WEES RUSTIG EN OPRECHT EN MAYBE GEVEN ZE JE ER 1 MEE, want iedereen die op die belachelijke lijsten staan met voorschot, daar weten ze toch van dat je hem nog wel is zal komen ophalen en het voorschot hebben ze al, volgens mij wachten ze gerust wat langer om jou te irriteren voor al het voorgaande qua heisa dat zij erond gehad hebben!
  #445  
Oud 25-06-10, 12:11
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard Iphone 4G

weet iemand of de iphone 4G ook te koop is bij een carrefour winkel in belgie ??
  #446  
Oud 25-06-10, 13:35
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koen_dr Bekijk bericht
Zoals anderen reeds aanhaalden; je moet je eens in de Mobistar en anderen hun plaats zetten, natuurlijk nemen die na BELACHELIJK veel telefoons, e-mails en bezoeken een wachtlijst aan en voorschotten zelfs edm... maar denk niet dat je hiermee correct geholpen bent!!!!

Ik stond vorig jaar nergens genotteerd voor m'n 3Gs en reed toevallig voorbij een shop van Mobistar toen ie net gelanceerd was en liep toch maar eens binnen. Dus ik vroeg of ze er toevallig hadden, man zei me neen, maar je kan je op een lijst zetten van zo'n 50tal voor je, .... met voorschot enz... Dus ik zeg tegen hem, de helft van die mannen zet zich overal op de lijst en verkoopt ze dan op internet tegen belachelijke prijzen! Loopt ie ineens naar achter en geeft ie me een 3Gs 16G wit in m'n handen en zegt ie, awel je bent tenminste eerlijk en oprecht en wil hem alleen voor jezelf... Neem maar mee, ikke netjes afgerekend

Dus = LAAT ZE TOCH GEWOON EVEN MET RUST EN GA OP JE GEMAKJE OP DE LANCERINGSDATUM NAAR DAAR EN WEES RUSTIG EN OPRECHT EN MAYBE GEVEN ZE JE ER 1 MEE, want iedereen die op die belachelijke lijsten staan met voorschot, daar weten ze toch van dat je hem nog wel is zal komen ophalen en het voorschot hebben ze al, volgens mij wachten ze gerust wat langer om jou te irriteren voor al het voorgaande qua heisa dat zij erond gehad hebben!
Je moet niet beginnen roepen zenne en ik heb normaal gezien er volgende week eentje een 32gb , als ik moet wachten mee dienen zever hier altijd, forget it en je hebt ook geen zekerheid je er eentje zal hebben want de voorraden zullen volgens mij alweer beperkt zijn en de interesse is groter dan vorig jaar, wie er niet als eerste zal bij zijn zal mss terug nog lang mogen wachten, dat risico neem ik niet.
  #447  
Oud 25-06-10, 13:53
RickDeckard RickDeckard is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 18
Standaard

Of de interesse in België veel groter zal zijn dan vorig jaar, dat weet ik nog zo maar niet.

In het buitenland lopen dit jaar vele tweejarige contracten af van mensen die indertijd de 3G gekocht hebben.

Vorig jaar liepen de tweejarige contracten af van mensen die een originele iphone hadden, en daar waren er veel minder van verkocht. Met als gevolg ook een veel kleinere groep van upgraders.

Dit jaar heb je in de US dus twee grote groepen van kopers: nl. een hele grote groep mensen die upgraden van een 3G en anderen die het laatste half jaar gewacht hebben met de aanschaf van een iphone omdat er een nieuwe zat aan te komen.

Vorig jaar ten andere heb ik in België niets gemerkt van tekorten. Ik passeerde toen toevallig langs de Mobistar shop op de dag van de launch, ben binnengewandeld en heb in een impuls een 3GS gekocht zonder problemen.
  #448  
Oud 25-06-10, 14:08
Driesdk Driesdk is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 95
Standaard

Ik bestelde eergisteren een iPhone 4 in een officiele mobistarwinkel. Geen probleem, voorschotje betalen van 199 euro, en je staat op de lijst, dan verwittigen we je, er zijn 5 mensen voor je.
Super dacht ik, tot ik bij het afrekenen voor 50€ aan accessoires zag staan. Een lederen hoesje, een screenprotector, autolader. Ik vertelde hun dat ik deze dingen niet wenste, zeker niet zonder eerst te zien wat voor een hoesje, je koopt toch geen kat in een zak.

Ik heb zelf nog een hoesje, en een autolader, screenprotector wil ik niet, en als ik dat al zou willen koop ik dat wel waar ik dat wil.
Sorry, dit is verplicht, dit is het pakket dat we aanbieden. Ik zei hun dat dit in geen enkele andere mobistar winkel was. En de verkoopster zei dat dit zo was omdat hun baas een zelfstandige uitbater was (Allcom), en hun dat verplichte, ze kreeg problemen als ze het niet deed. Ik zei ook dat het volledig illegaal is, en deze vorm van koppelverkoop nog steeds verboden is. Ja, ze kon niet anders. Heb dan maar de 199 euro betaald, in veronderstelling dat ik er later nog wel onderuit zou komen, ik zou het wel regelen met haar baas.
Baas is nergens te contacteren, ze antwoorden niet op mails in het hoofdkantoor, en nemen amper de telefoon op.
Na een tijdje namen ze dan toch op in het hoofdkantoor, en heb ik de dame aan de andere kant van de lijn vriendelijk uitgelegd dat dit geen propere manier van zakendoen is, ze zijn een officiële mobistar winkel, dus moeten ze hun aan de zelfde verkoopsvoorwaarden houden als de rest. De dame zei dat dit verplicht was, en dat ze er niet aan kon doen, want zij moesten het pakket ook zo aankopen bij Apple. Dus van leugens zijn ze daar ook niet vies.

Ik heb dan gezegd dat ik onmiddellijk mijn voorschot terug wilde, en dat ik mijn order cancel.
Na wat tegenpruttelen zei ze de bewuste winkel op de hoogte te brengen dat ik mijn geld kwam terughalen, en dat ben ik ook gaan doen.
Wat een afzetters!
Ze mogen hun alleszins verwachten aan een klachtenbrief naar Apple, Mobistar zelf en naar test-aankoop. Ik denk niet dat Mobistar er blij mee is, dat zulke praktijken worden toegepast in officiele winkels van hun waar je niet kan zien dat het in franchise is.

Dit kan toch gewoon echt niet, dat is oplichting.
Ik raad dus niemand aan bij een Allcom mobistar winkel een iPhone te kopen, tenzij je voor 50 euro opgelicht wil worden.

Ik begrijp dat het vorig jaar net hetzelfde was? Is er niemand die hierover iets gezegd heeft?

Jammer wel dat in Belgisch Limburg het merendeel van de mobistar winkels in handen is van Allcom.
Ik ga nog liever s'morgens in een rij staan dan op deze manier te werken.
Het gaat me niet om die 50 euro, dat kan er nog wel bij als je zoveel geld uitgeeft aan een telefoon, het gaat me om het principe dat zoiets kan...
  #449  
Oud 25-06-10, 21:16
knny knny is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 299
Standaard

gelukkig heb ik een goede vriend in Antwerpen die iemand van Switch kent. zodra hij 2 binnen heeft krijgen we een belletje
  #450  
Oud 25-06-10, 21:57
dthiemann dthiemann is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 50
Standaard

Ondanks de problematiek blijft hier wel nog iedereen volhouden om er 1 te bemachtigen?

Of zijn er mensen die passen en wachten totdat de problemen zijn opgelost?

Zelf heb ik 2 reserveringen uitstaan. Maar niet bij Mobistar. Die nemen (waar ik hem wil proberen te kopen) geen reservatie aan.
  #451  
Oud 25-06-10, 22:46
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dthiemann Bekijk bericht
Ondanks de problematiek blijft hier wel nog iedereen volhouden om er 1 te bemachtigen?

Of zijn er mensen die passen en wachten totdat de problemen zijn opgelost?

Zelf heb ik 2 reserveringen uitstaan. Maar niet bij Mobistar. Die nemen (waar ik hem wil proberen te kopen) geen reservatie aan.
Weke problemen dan? Dat gedoe over signaal verlies en gele vlekken?
Ik heb der al genoeg uitleg over gegeven, je moet je daar niet al teveel zorgen in maken .

Tuurlijk koop ik er zo snel mogelijk eentje .
  #452  
Oud 25-06-10, 22:55
jantwerpen jantwerpen is offline
• iOS 4.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 27
Standaard

Hallo

Weet er iemand of hij te kooop is in Ronque in Fr juist over de grens bij de grote winkel Auchant ?
  #453  
Oud 26-06-10, 00:08
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Driesdk Bekijk bericht
Ik bestelde eergisteren een iPhone 4 in een officiele mobistarwinkel. Geen probleem, voorschotje betalen van 199 euro, en je staat op de lijst, dan verwittigen we je, er zijn 5 mensen voor je.
Super dacht ik, tot ik bij het afrekenen voor 50€ aan accessoires zag staan. Een lederen hoesje, een screenprotector, autolader. Ik vertelde hun dat ik deze dingen niet wenste, zeker niet zonder eerst te zien wat voor een hoesje, je koopt toch geen kat in een zak.

Ik heb zelf nog een hoesje, en een autolader, screenprotector wil ik niet, en als ik dat al zou willen koop ik dat wel waar ik dat wil.
Sorry, dit is verplicht, dit is het pakket dat we aanbieden. Ik zei hun dat dit in geen enkele andere mobistar winkel was. En de verkoopster zei dat dit zo was omdat hun baas een zelfstandige uitbater was (Allcom), en hun dat verplichte, ze kreeg problemen als ze het niet deed. Ik zei ook dat het volledig illegaal is, en deze vorm van koppelverkoop nog steeds verboden is. Ja, ze kon niet anders. Heb dan maar de 199 euro betaald, in veronderstelling dat ik er later nog wel onderuit zou komen, ik zou het wel regelen met haar baas.
Baas is nergens te contacteren, ze antwoorden niet op mails in het hoofdkantoor, en nemen amper de telefoon op.
Na een tijdje namen ze dan toch op in het hoofdkantoor, en heb ik de dame aan de andere kant van de lijn vriendelijk uitgelegd dat dit geen propere manier van zakendoen is, ze zijn een officiële mobistar winkel, dus moeten ze hun aan de zelfde verkoopsvoorwaarden houden als de rest. De dame zei dat dit verplicht was, en dat ze er niet aan kon doen, want zij moesten het pakket ook zo aankopen bij Apple. Dus van leugens zijn ze daar ook niet vies.

Ik heb dan gezegd dat ik onmiddellijk mijn voorschot terug wilde, en dat ik mijn order cancel.
Na wat tegenpruttelen zei ze de bewuste winkel op de hoogte te brengen dat ik mijn geld kwam terughalen, en dat ben ik ook gaan doen.
Wat een afzetters!
Ze mogen hun alleszins verwachten aan een klachtenbrief naar Apple, Mobistar zelf en naar test-aankoop. Ik denk niet dat Mobistar er blij mee is, dat zulke praktijken worden toegepast in officiele winkels van hun waar je niet kan zien dat het in franchise is.

Dit kan toch gewoon echt niet, dat is oplichting.
Ik raad dus niemand aan bij een Allcom mobistar winkel een iPhone te kopen, tenzij je voor 50 euro opgelicht wil worden.

Ik begrijp dat het vorig jaar net hetzelfde was? Is er niemand die hierover iets gezegd heeft?

Jammer wel dat in Belgisch Limburg het merendeel van de mobistar winkels in handen is van Allcom.
Ik ga nog liever s'morgens in een rij staan dan op deze manier te werken.
Het gaat me niet om die 50 euro, dat kan er nog wel bij als je zoveel geld uitgeeft aan een telefoon, het gaat me om het principe dat zoiets kan...
Dat deden ze bij de 3G ook al. Als je dat pakket niet wilde kwam je op de wachtlijst te staan achter de mensen die het pakket wel pakte. Heb me op de wachtlijst laten zetten zonder pakket en heb niks van hun meer gehoord.

Toen de 3Gs uitkwam werd er uitdrukkelijk gezegt en gemaild naar Mobistar winkels dat er maar 1 iPhone per klant mag verkocht worden. En wat doen ze bij Allcom. Oh, meneer u wilt er 5. Hierzo meneer. Toen waren ze meteen uitverkocht. Om gek van te worden

Bij ne Allcom winkel zien ze me niet meer.
__________________
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm
  #454  
Oud 26-06-10, 20:37
Tasty Tasty is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Rumst
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Driesdk Bekijk bericht
Ik bestelde eergisteren een iPhone 4 in een officiele mobistarwinkel. Geen probleem, voorschotje betalen van 199 euro, en je staat op de lijst, dan verwittigen we je, er zijn 5 mensen voor je.
Super dacht ik, tot ik bij het afrekenen voor 50€ aan accessoires zag staan. Een lederen hoesje, een screenprotector, autolader. Ik vertelde hun dat ik deze dingen niet wenste, zeker niet zonder eerst te zien wat voor een hoesje, je koopt toch geen kat in een zak.

Ik heb zelf nog een hoesje, en een autolader, screenprotector wil ik niet, en als ik dat al zou willen koop ik dat wel waar ik dat wil.
Sorry, dit is verplicht, dit is het pakket dat we aanbieden. Ik zei hun dat dit in geen enkele andere mobistar winkel was. En de verkoopster zei dat dit zo was omdat hun baas een zelfstandige uitbater was (Allcom), en hun dat verplichte, ze kreeg problemen als ze het niet deed. Ik zei ook dat het volledig illegaal is, en deze vorm van koppelverkoop nog steeds verboden is. Ja, ze kon niet anders. Heb dan maar de 199 euro betaald, in veronderstelling dat ik er later nog wel onderuit zou komen, ik zou het wel regelen met haar baas.
Baas is nergens te contacteren, ze antwoorden niet op mails in het hoofdkantoor, en nemen amper de telefoon op.
Na een tijdje namen ze dan toch op in het hoofdkantoor, en heb ik de dame aan de andere kant van de lijn vriendelijk uitgelegd dat dit geen propere manier van zakendoen is, ze zijn een officiële mobistar winkel, dus moeten ze hun aan de zelfde verkoopsvoorwaarden houden als de rest. De dame zei dat dit verplicht was, en dat ze er niet aan kon doen, want zij moesten het pakket ook zo aankopen bij Apple. Dus van leugens zijn ze daar ook niet vies.

Ik heb dan gezegd dat ik onmiddellijk mijn voorschot terug wilde, en dat ik mijn order cancel.
Na wat tegenpruttelen zei ze de bewuste winkel op de hoogte te brengen dat ik mijn geld kwam terughalen, en dat ben ik ook gaan doen.
Wat een afzetters!
Ze mogen hun alleszins verwachten aan een klachtenbrief naar Apple, Mobistar zelf en naar test-aankoop. Ik denk niet dat Mobistar er blij mee is, dat zulke praktijken worden toegepast in officiele winkels van hun waar je niet kan zien dat het in franchise is.

Dit kan toch gewoon echt niet, dat is oplichting.
Ik raad dus niemand aan bij een Allcom mobistar winkel een iPhone te kopen, tenzij je voor 50 euro opgelicht wil worden.

Ik begrijp dat het vorig jaar net hetzelfde was? Is er niemand die hierover iets gezegd heeft?

Jammer wel dat in Belgisch Limburg het merendeel van de mobistar winkels in handen is van Allcom.
Ik ga nog liever s'morgens in een rij staan dan op deze manier te werken.
Het gaat me niet om die 50 euro, dat kan er nog wel bij als je zoveel geld uitgeeft aan een telefoon, het gaat me om het principe dat zoiets kan...
Ik heb zelf ook bij alcom een iPhone 4 besteld.
Weet je he? vorig jaar had ik precies hetzelfde aan de hand. Op de dag van de release krijgen ze toch nog geen accesoires binnen. Je zegt vriendelijk tegen de vrouw dat je voor de iPhone al wilt betalen en dat je de rest later komt oppikken.

En natuurlijk, laat je je hoofd daar gewoon niet meer zien
Problem solved!
  #455  
Oud 28-06-10, 10:25
CptYanni CptYanni is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Gent (België)
Berichten: 59
Standaard

Heb even gepraat met de pa van een maat, die bij mobistar werkt, en hij zegt dat alle lijsten die opgesteld worden met voorschot pas aan bod komen na het aanvullen van de stock van de andere (grote) Mobistar ketens gebeurt. Beste is afwachten tot ze officieel iets zetten op de mobistar site ...
  #456  
Oud 28-06-10, 12:48
nkls nkls is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 15
Standaard

Net gereserveerd in Saturn Kortrijk. Ze wisten uiteraard nog niks van releasedatum, maar hebben belofte gemaakt dat ze zouden bellen als hij er is. En dat er voldoende voorraad zou zijn voor hun reservatielijst.
Ik ben benieuwd naar eind juli, of alle verkooppunten waar zonder (of misschien zelfs met) voorschot is gereserveerd, zullen doen wat ze iedereen beloven.
Daarnaast vroeg ik me ook af of het niet gewoon mogelijk is om de iPhone ter zijner tijd via de Applesite te bestellen. Of ligt echt alles in handen van Mobistar? Hoe komt het dan dat bvb Saturn ze ook zal verdelen? (heb al aantal topics doorkruist, nog geen antwoord hierop gevonden)
  #457  
Oud 28-06-10, 13:07
Tasty Tasty is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Rumst
Berichten: 173
Standaard

In my opinion krijgen ook alleen mobistar centers op de dag van de release iPhones . Want volgens mij is het ook altijd zo geweest.

Correct me if im wrong!
  #458  
Oud 28-06-10, 13:18
knny knny is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 299
Standaard

Ik dacht dat Switch, de 3GS vorig jaar ook op de releasedate binnen had gekregen.
  #459  
Oud 28-06-10, 13:19
5youXpuppet5 5youXpuppet5 is offline
• iOS 10.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 209
Standaard

ja, maar wel heel weinig toestellen
  #460  
Oud 28-06-10, 13:48
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jantwerpen Bekijk bericht
Hallo

Weet er iemand of hij te kooop is in Ronque in Fr juist over de grens bij de grote winkel Auchant ?

Ja, blijkbaar wel. Ik moet de iPhone van een collega unlocken en die moest daarvoor een Orange FR kaartje hebben. 'k Zeg ga er om naar Auchan. En blijkbaar zijn er daar te koop. Meer weet ik wel niet, maar het jeukt om er naartoe te trekken. Maar 'k vraag me af hoe het zit met problemen. Je kan dat veronderstel ik niet gewoon in een Mobistar Center binnen gaan met je problemen...
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 14:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 19:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 13:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:29.