iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Wacht de update even af voor het antenne probleem. Het zou inderdaad kunnen dat het signaal op bepaalde plaatsen in Nederland nog steeds niet helemaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wacht de update even af voor het antenne probleem. Het zou inderdaad kunnen dat het signaal op bepaalde plaatsen in Nederland nog steeds niet helemaal goed zijn. En als de weergave van de bereikbaarheid ook niet goed is dan zou het softwarematig opgelost kunnen zijn (hoop ik althans).
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dan moet het probleem bij de providers liggen of aan de fabrikant.
Volgens mij ligt het niet aan Apple: juist met mijn Samsung S5600 preston getest en doen ging het van 6 naar 2 en dan terug naar 3. Hij valt niet volledig werkt maar neemt ook serieus af.
Mac Mini - 2GHz iMac 27" - 2,8GHz i5 MacBook Air 13" - 1,8GHz i7 iPad 2 - 64GB www.applepedia.be Laatst gewijzigd door devosf; 09-07-10 om 16:36. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ben eens benieuwd wanneer Mobistar met wat info komt aanzetten...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik gok 1 week op voorhand dat ze iets bekendmaken, dus launch op 24 of 28 juli, de week ervoor meer info
|
|
|||
|
|||
zal wel later zijn.
meestal 2 of 3 voor de release. |
|
|||
|
|||
Ik gok op meer info van Mobistar op of na 19 juli, en release 23 juli..
|
|
|||
|
|||
Allebei van Belgie met (waarschijnlijk) dezelfde operator Mobistar?
Het ligt dan misschien toch aan het netwerk? Aangezien sommige Nederlanders er wel last van hebben.. |
|
|||
|
|||
Bij mijn 3GS heb ik ook signaalverlies als ik hem in mijn linkerhand hou met mobistar. En met Base heb ik altijd volle bereik.
|
|
|||
|
|||
ik heb een 3g en ben telenet abbonee op een mobistar netwerk. nooit problemen met ontvangst. eender hoe ik hem vasthoud.
|
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag mijn 3g 16 GB verkocht voor 300€. nu maar hopen dan ik hem op de 23/28 juli kan kopen ^^
|
|
|||
|
|||
ben ook erg benieuwd
|
|
|||
|
|||
Ik ben echt aan het twijfelen of ik een iphone 4 zou kopen of niet. Eerst wel maar door dit serieus antenna probleem weet ik het niet meer.
Trouwens, een toestel dat meer dan 700 euro kost , dan verwacht je toch wel dat als je belt, een goed bereik hebt door het toestel Zoniet komt het over als een zeer goedkope slecht gemaakte gsm en dan betaal je er zeker geen 700+ euro voor! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Gonny en JP (sitebeheerders) hebben ook elk een iPhone 4. Eén heeft het wel en de andere niet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb hier in m'n garage een goed plaatske gevonden om te testen . Als jouw iphone hier het niet voor heeft dan kan je zeggen je eentje hebt die er echt geene last van heeft . |
|
|||
|
|||
Ik ben deze morgen bij Mobistar in Gent geweest. Volgens de verkoper is de lancering van de iPhone in België zeker niet voor deze maand. Er is een enorm tekort. In de landen waar hij nu reeds beschikbaar is loopt de wachttijd op tot drie weken. Als de iPhone 4 in augustus al naar ons land zou komen zal het in 'heel beperkte aantallen' zijn. Dit is de informatie die ze vrijdag gekregen hebben van het hoofdkantoor. Reservaties mogen niet meer aangenomen worden.
|
|
|||
|
|||
Zegt da't nie waar is é
Maja, niet veel dat we er kunnen aan doen. Howow |
Er zijn 35 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 35 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|