iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door c3k NIET te geloven die mobistar winkels... In oostende nog nooit geen iPhone 4 binnen gehad.. In Gent wachtlijst van maximum ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb voor mijn 32gb dus +-375 euro voorschot moeten betalen en dan moet je nog een lange tijd wachten ook.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Deze middag stond ik in Fnac Wijnegem en daar waren ze de iphone 4 aan het klaar maken voor verkoop. Ik kwam eigelijk een Iphone 3GS 8 Gb halen voor een directeur maar toen ik de iPhone 4 zag heb ik die maar meegenomen. Wel verkoopt de Fnac die alleen met verzekering.
Ik heb ook 1 voor mezelf in bestelling via Fnac Online doch deze kon ik niet meekrijgen. |
|
||||
|
||||
Zojuist telefoon gekregen van Mobi* Gent Langemunt.
Mag iPhone gaan ophalen, stond 12e op de lijst. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja dat dacht ik ook, maar zijn uitleg hierop was dat hij maar net genoeg micro sim's binnen had volgens het aantal iphones die hij binnenkreeg. Toen verkoper 2 uiteindelijk toch de micro sim mocht geven, gaf hij mij de uitleg dat natuurlijk niet iedereen die een Iphone koopt bij hen klant is van mobistar. Daarna ging hij doodleuk in een bakje waar wel 100 nieuwe micro sim kaarten inlagen.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
de 32Gb komt sowieso trager binnen dan de 16Gb. Wat langer wachten dus
|
|
||||
|
||||
De 16gb versie. En aangezien dat de Langemunt op de (pre)release veel meer toestellen had dan de Veldstraat vond ik het slimmer om daar te reserveren.
|
|
|||
|
|||
pff ben de hele middag al aan het bellen naar allerlei mobistar winkels om te vragen of ze nog op voorraad hebben zodat ik volgende week een iphone 4 kan halen..
Maar volgens mij moeten ze in belgie nog gaan ontdekken hoe je een telefoon opneemt... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
thx |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ben het echt beu...
Sommigen lopen simpelweg is rond en hebben direct een iPhone 4. Anderen staan dagen/weken/maanden op een lijst (ookal sta je vooraan). Rarara bij wie hoor ik.... Echt oneerlijk. Heb vandaag een paar Mobidinge winkels gebeld en de meeste waren onvriendelijk of namen gewoon niet op. Bij Mediamarkt viel het nog mee. Heb het gevoel dat dit zo nog lang kan doorgaan. Als er iemand is die me kan helpen om aan een iPhone 4 geraken (liefst in West-Vlaanderen): zeer erg bedankt. Dus als je weet dat er ergens in West-Vlaanderen iPhone 4's zijn en je gaat ernaar toe, mag je me gerust PM'en en ik geef je dan wel wat meer voor de benzine (en moeite). Iedereen nog veel succes met jullie zoektocht of met de iPhone 4 zelf!
|
|||
|
|||
Hallo iedereen! iPhone4 wachtende lotgenoten!
Klein vraagje...zijn er ook mesnen die in oostende al heel lang wachten? Heb het idee dat ze bij Mobistar daar bijna niks krijgen (6toestellen sinds lancering...) en niet echt opgezet zijn met proximus klanten... Ben dan maar naar Mediamarkt oostende gegaan. Zeer vriendelijk daar. Heb voorschotje betaald. We zien nu wel. Iemand een idee hoeveel mensen er wachten in Mediamarkt Oostende |
|
|||
|
|||
Citaat:
Eerste dat ze zeiden was, zal eens zien, bent u Mobistar klant...ja, ik heb er nog... Ik heb nadien een kennis gebeld om 13:54, die heeft haar vriend gebeld, en die belde naar de winkel, heeft er toen nog één kunnen kopen, ook Mobistar klant... Laatst gewijzigd door dmeerpa; 06-08-10 om 22:23. |
|
|||
|
|||
Mediamarkt niet, maar ik stond 4de in de rij bij lancering op vrijdag aan de mobistar winkel marie-jose plein. Daar hadden ze niks van iphones op de dag zelf en blijkbaar nog altijd niks had want we moesten allemaal formulier invullen en zouden worden gecontacteerd maar nog altijd gn telefoontje had dusja
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zoals ik het her en der heb gevolgd dan wordt er toch 'genoeg' geleverd aan de verschillende M* winkels. In Antwerpen zag het er in elk geval goed uit. Ze hadden genoeg geleverd gekregen om alle personen op de wachtlijst te voorzien. Daar waar ik had gereserveerd kwam er iemand binnenlopen, vroeg om 16Gb en pats: hij kon gelijk afrekenen en ging er vandoor met 1.
|
Er zijn 34 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 34 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|