iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Argeln De medewerkers van de klantendienst van Mobistar (en vooral het winkelpersoneel) zal wel blij zijn als deze gekte voorbij is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
En zijn snel op hun teentjes getrapt, juist gemerkt
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Weet er iemand wanneer de IPhone 4 uitkomt in Media Markt België?
Zal dit ook voor 30 juli zijn? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen: ik vertrek vrijdag op vakantie, maar neem m'n oude gsm nog mee. Anderzijds wil ik de iPhone 4 (gesteld dat ik 'm vrijdag heb ) ook wel testen, dus heb ik een microsim nodig. Kan ik tegelijk mijn oude sim en die microsim actief hebben???
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Lukt het om met een reservatie van iemand anders, een iPhone 4 af te halen in één van de geselecteerde MC's?
Of moet je identiteitskaart voorleggen? |
|
|||
|
|||
ID meenemen staat nergens vermeld, dus weet niet of het verplicht is. Bij Mobistar Hasselt zouden ze gezegt hebben dat je je ID moet meenemen....
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Net naar de mobsitar center mol gebeld en kreeg te horen dat ik 25ste op de lijst stond. Hopen dat er van elk model 15 stuks binnen zijn. Anders heb ik echt wel pech
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heeft er iemand misschien nog een reservering over voor Mobistar Center in Hasselt? Zo kan mijn vader er ook een ophalen, hij was net te laat met reserveren toen de website eruit knalde en ze nu geen bestellingen meer aannemen. Alvast bedankt!
|
|||
|
|||
Of deze thread ergens een paar pagina's terug of op GoT in de Importeren en/of losse verkoop-thread. Was iemand die gebeld had naar Hasselt. Ook het gsm nummer maakt niet uit, mocht ook best van een ander zijn (bv familie of vrienden)
|
|
||||
|
||||
net microsim gaan halen, heb een oude simkaart versneden zodat de microsim erin past en ik nog (hopelijk) 2 dagen verder kan met de 2G
oh ja, was eerst de verkeerde winkel binnengestapt: eerste winkel was base winkel: ze vragen 10 euro voor enkel de microsimkaart! tweede winkel was belgacomwinkel: microsim gratis, wel directe deactivatie oude sim, vandaar deze truc Laatst gewijzigd door Peter; 28-07-10 om 16:52. |
|
|||
|
|||
Met mobistar gebeld. Je kan een reservering overnemen met kopie legitimatie en een volmacht. Van 7 tot 10 alleen voor reserveringen, om 10u zijn er alleen nog de telefoons die niet zijn opgehaald tijdens de reserving beschikbaar. Niets extra's
|
|
|||
|
|||
met niets extra's bedoel je: er zijn enkel de iphones die gereserveerd beschikbaar? of gaat het verder ivm micro sim?
|
Er zijn 39 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 39 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|