iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Diddy To zover mijn informatie reikt, krijg je een iphone met Micro-sim die ze daar voor u instellen. Niets importeren ed ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
als jij nee zegt hebben ze niet te zagen dat je één MOET hebben.. De iPhone word SIM-lock vrij (!) verkocht. dus als jij nu lekker je iPhone4 met een andere provider gebruikt is jou zaak, niet het hunnen.. anders moesten ze maar Koppelverkoop doen.. We betalen genoeg voor onze iPhone..
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Even serieus, lijkt mij ook. Anders zouden er redelijk wat mobistar klanten bij (moeten) komen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
Neen word een beetje gek van al dat gezeik van Mobistar.. Ik ben 7jaar trouwe klant geweest maar sinds 2maand ben ik weg gegaan bij hun! Zelfs 150euro boete betaald omdat ik mijn contract opzegde terwijl ik nog anderhalf jaar bij hun moest blijven (ik had pas mijn contract verlengd voor gratis SMS) Maar ik wou een goedkoop data-plan hebben en daarom op Mobile-Vikings overgeschakeld.. Ik werd gek van hun te dure prijzen, amateuristische zakelijke aanpak.. Het is jammer dat zij net de iPhone alleen verkopen.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar dat bewijsje is toch redelijk krachtig. Anders mogen ze mij uit gaan leggen waarom ik vanuit noord-brabant naar Hasselt ben komen rijden (zo vroeg op de ochtend). |
|
||||
|
||||
Of het lukt of niet weten we pas vrijdag ochtend.
|
|
|||
|
|||
Maar micro-sims zijn ook bij andere providers leverbaar, en je kunt hem ook zelf nog verknippen.
En er zijn mensen die gebeld hebben, en lijkt allemaal geen probleem te zijn hoor. Ze verwachten veel mensen en grote drukte, dus ze gaan niet iedereen checken hoor, alleen of je de bevestiging hebt of niet. En daarnaast, de winkels die meedoen (Hasselt bv) zijn niet allemaal mobistar eigen winkels, maar franchisers volgens mij. Maakt hun allemaal geen kont uit aan wie ze de iPhone verkopen, geld is geld, en liefst zo snel mogelijk. Ook bestaande klanten kunnen daar hun iPhone kopen die misschien al lang een abonnement hebben, daar verdienen ze ook niet ineens extra aan door de iPhone. Het abonnement hadden ze tenslotte al. |
|
|||
|
|||
@zPhone: In Hasselt zijn 2 Mobistar Centers, 1 in de Koning Albertstraat en 1 in de de Demerstraat (dezelfde straat, de grote winkelstraat, maar eentje vanachter, en eentje vanvoor) Die van in de Demerstraat is een francisezaak. Die van de Konging Albertstraat niet, dat is een officiele, en winkel in Hasselt die bij de 2 ontbijtsessie winkels is, is die in de Koning Albertstraat, geen franchise dus.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Het zou kunnen dat ik vrijdag langs ehv kom! Als mijn reservering iig binnen is die gisteren in Lommel gemaakt is.
|
|||
|
|||
Zal dat mogelijk zijn om mijn oude iphone in te leveren voor recyclage tijdens de voorverkoop vrijdagochtend?
|
|
|||
|
|||
Heeft er iemand misschien een reservering over ik heb nog steeds geen bevestigingsmailtje gehad wacht al sinds 10 uur.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De medewerkers van de klantendienst van Mobistar (en vooral het winkelpersoneel) zal wel blij zijn als deze gekte voorbij is
|
|
||||
|
||||
Maar ik ook ze, en zeker als ik enkel de Apple iPhone heb.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 23 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 23 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|