iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) hoelang duurt het voordat je de bevestiging binnen krijgt?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoelang duurt het voordat je de bevestiging binnen krijgt?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
30 seconden ofzo
|
|
|||
|
|||
hmmm heb niets binnen:@ wat nou?
|
|
|||
|
|||
bellen naar de winkel morgen of je er wel of niet bij staat denk ik.
|
|
|||
|
|||
is mooi K** dus kleine kans dat ik erbij sta.
|
|
|||
|
|||
Heb ene in Mons kunnen bestellen.. wel een eindje rijden.. maar t is vroeg open
|
|
||||
|
||||
Heb ook printscreens en al afgeprint
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zullen de mobistar winkels naast de tien vermelde mobsitars vrijdag ook iphone's hebben of gaat dit nog langer duren? Sta namelijk op de lijst bij mobistar in Mortsel.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb net wat rond gebeld naar de Mobistar winkels buiten die 10 en dus zelfstandig zijn, en zij weten nog steeds niet of ze overmorgen iPhone's zullen hebben en hoeveel.. Zij verwacht volgende week pas iPhone's.. Natuurlijk kan het zijn dat morgen pas de "stock" komt en het voor hun nu ook gewoon raden is.. Kan iemand dit ook bevestigen of ontkrachten?
|
||||
|
||||
Uurtje geleden wakker geworden....ga nu even huilen
|
|
|||
|
|||
Dromen doe ik graag. Ga er ook niet van uit dat het gaat lukken maar mij is altijd geleerd, niet geschoten is altijd mis. Anders lekker voor de normale prijs, daar had ik toch al rekening mee gehouden. Zou gewoon mooi zijn meegenomen.
|
|
|||
|
|||
Kunt ge de iPhone nog altijd verzekeren bij ProAssist via Mobistar? Hopelijk, want ik heb het bij mijn 3G nodig gehad. (Heb 3x een nieuwe gehad)
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat niemand hier iets kan bevestigen. Mobistar houdt zich van den domme of ze weten echt van niks.
Al een wonder dat ze dit lossen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Ja de meeste houden zich ook van den domme.. morgen voor sluitingstijd bel ik nog eens en dan hoop ik voldoende te weten.. |
|
|||
|
|||
****, alles weer gemist. Ook geen mails gehad, niet op mijn adres en niet op het adres van m'n vriendin die wel mobistar klant is. Ergste is dat ik 50m van de mobi* huidevettersstraat woon
****ing mobistar. |
|
|||
|
|||
Fantastisch dat ik een reservering heb, maar hoe weet ik nou dat ik er vrijdag ook met eentje weer buiten sta? Om 05.00 uur van huis vertrekken is leuk natuurlijk (met het doel voor ogen), maar heeft het als Nederlander wel zin...
Lees natuurlijk dat jullie zeggen dat een bevestiging ook daadwerkelijk een bevestiging is, maar is dat ook zo? Kan ik ook tegen Mobistar zeggen: Ik kom niet om 10.00 uur, maar om 13.00 uur? Heeft niets met luiheid te maken overigens, maar meer dat ik op 's ochtends vlieg en de iPhone op naam van pa besteld is en hij hem moet ophalen. |
Er zijn 40 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 40 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|