iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door TMSTT en het betreft hier aankopen vanuit de online store van mobistar.be, dus niet in de winkel Je hebt nochtans online ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is dus mobistar die beslist of ze de Iphone terug nemen. Zou dus best eens horen in de centers morgen |
|
|||
|
|||
goeie poging , je koopt het product fysiek in de winkel, een reservatie is op geen enkel moment een verkoop
|
|
|||
|
|||
Stel dat je zegt dat je de bevesatingsmail kwijt bent en je naam staat wel op hun lijst zou dat kunnen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Anders kan je wel afkomen met iemand anders zijn naam als je weet dat de persoon heeft gereserveerd. Misschien dat paspoort nog kan helpen. Is niet zeker dat ze bij iedereen in hun computer gaan kijken of die wel is gereserveerd. Als je je mail kan voor leggen,kan misschien al genoeg zijn om hem mee te krijgen (en om het wat sneller te laten verlopen in de winkel)
|
|||
|
|||
Zonder mail kom je ook niet binnen denk ik. Het is je entreebewijs ;-)
|
|
||||
|
||||
Weet er iemand hoe ik vanuit hier in Eindhoven het snelt in Hasselt kan komen met het openbaar vervoer? Of komt er misschien iemand hier uit de buurt die het niet erg vind om iemand anders mee te nemen? Zou wel heel tof zijn!!
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatste trein vertrekt vanavond om 20.04h en dan ben je 3.5 uur later in hasselt station (van station naar mobist winkel is makkelijk tevoet te doen) Kost je +-30 euro |
|
||||
|
||||
Hmm ja heen en terug dus +- 60 euro, dat vind ik een beetje duur...
|
|
||||
|
||||
Als je morgen bij Mobistar je Iphone4 af gaat halen breng dan ook zeker je huidige simkaart mee!!!
Deze gaat ingeruild worden voor een micro simkaart. Je oude simkaart moet je zodus inleveren. Als je een iphone voor iemands anders gaat afhalen (wat in mijn geval is) zeker die persoon zijn simkaart mee brengen!!! VERTEL HET VOORT |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Moet dat echt? Ik kan m'n iPhone namelijk niet onmiddellijk activeren ... Ze kunnen je toch niet verplichten, neem ik aan?
|
|
|||
|
|||
Zeveraar...wat kunnen zij nu eisen dat je je simkaart inlevert. Vriendin gaat 'm halen voor mij, dus ja...
|
|
||||
|
||||
Dat is toch ook wat ze mij aan de telefoon hebben verteld
|
|
||||
|
||||
Bron: Mobistar Hasselt
Je oude wordt gedeactiveerd waarna je nieuwe simkaart geactiveerd wordt |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik hoef zelfs helemaal geen microsim kaart, mijn oude is perfect verknipt. Ik ben Mobistar-klant, betaal ruim 60 euro / maand abo, gaan ze niet moeten lopen moeilijk doen
|
|
||||
|
||||
Ik moet zelf geen hebben omdat ik bij Mobile Vikings zit, en een micro-simkaart al heb
|
|||
|
|||
En voor niet mobistar klanten?
|
|
|||
|
|||
mobistar gaat er natuurlijk wel vanuit dat enkel mobistar klanten de mail om te reserveren gekregen hebben en dat enkel mobistar klanten de iphone gereserveerd hebben...
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|