iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Dominiac hoe hoog schaten jullie nu dan mijn kans in ? ik ben een nederlander heb 1 iphone 16gb bestelt in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Denk wel dat het goed komt, ik heb zelf ook in Hasselt besteld, echter nog geen tweede bevestiging gekregen... Ik wacht rustig af en zie het morgen wel!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoe snel gaat zo'n uitlevering morgenvroeg tussen 7 en 10?
Weet iemand hoe dat vorig jaar ging? Liep het een beetje? Of sta je een uur te wachten omdat er 30 mensen voor je zijn? Mn vriendin is volgende week uitgeteld dus het moet zsm |
|
|||
|
|||
Het lijkt me ook inderdaad logisch dat wat hij doet niet mag. Ik begrijp ook dat hij er ook iets aan wil verdienen maar dat hij het dan op een eerlijke manier doet.
Weet er iemand waar ik de verkoopsvoorwaarden voor de Iphone 4 kan vinden. Als ik hiermee kan zwaaien gaat dat toch iets meer indruk geven dan loze dreigementen. Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
het duurt wel even... ik denk dat ik vorig jaar zo'n 30 man voor mij had en toch wel 1,5u geduurd...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Beste <naam> Goed nieuws: we hebben je nieuwe iPhone 4 16GB black voor jou gereserveerd. Je kan je iPhone afhalen tijdens de exclusieve ontbijtsessie van 30 juli tussen 7 uur en 10 uur in het Mobistar Center Hasselt - Koning Albertlaan 12. Vanaf 7 uur 's morgens is dit Mobistar Center alleen open voor iPhone-fans zoals jij. Dan is het toch goed?
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat is dan zo tijdrovend? Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb ook in Hasselt besteld, bevestiging gehad maar nog geen 2de bevestiging en ook geen afwijzing.
Man, ik was er zo gerust in, nu ben ik pas gerust als ik de iPhone 4 heb... |
|
|||
|
|||
Ik heb net in de lokale mobistar shop een iphone 4 gaan reserveren.
Ik sta op de 20ste plaats en hij zei dat het voor de 2de levering gaat worden en dat ik 1 a 2 weken moet wachten na morgen. |
|
|||
|
|||
Als je bevestigingsmail hebt kan er niks misgaan, enkel de naam die op de mail staat moet overeenkomen met de lijst die bij mobi* ligt!
|
|
|||
|
|||
ff iets helemaal anders: weet iemand hoe het nu zit met de iBooks Store in België? Zijn er al wat extra uitgevers bijgekomen of is het nog steeds enkel en alleen met Project Gutenberg?
|
|
||||
|
||||
Tja, als hun die mail kunnen sturen dat je hem onder die naam op kan komen halen.. zal die vast wel op hun lijst staan, toch ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Die laatsten werden zelfs niet eens door de communicatieafdeling gestuurd, maar door de "chef de projects web"! Hoe amateuristisch kan je communicatiestrategie zijn. Qua toon waren die mails ook niet echt verzoenend of excuserend, in ieder geval zou ik nooit zulke mails sturen naar potentiële klanten. |
|
||||
|
||||
Mijn ervaring...... pin vooraf! In Belgie zijn heel veel winkels waar je niet met een MAESTRO pas kunt pinnen. Ik heb het met mijn collega's al tig keer meegemaakt dat we met ING of Rabobank passen niet konden pinnen. En morgen wil je dat absoluut niet meemaken
|
|
|||
|
|||
Bij mijn reservering zeiden ze dat je met cash moest betalen.
Maar wat verstaat men onder een reservering? Ik bedoel, ik heb geen voorschot hoeven betalen. (Geel, Mol) |
|
|||
|
|||
Hier een filmpje hoe de lancering van de 3G was in Brussel
YouTube - iPhone Launch in Brussels |
|
|||
|
|||
Mijn bevestingsmail ziet er anders uit, namelijk:
Beste <Mijn naam> Bedankt voor het reserveren van je iPhone op Mobistar - iPhone. We hebben je reservatie genoteerd, maar wensen je erop te wijzen dat dit aanbod beperkt is tot één iPhone per persoon. Zoals eerder vermeld, kan je je iPhone komen ophalen in het door jou gekozen Mobistar Center tijdens het exclusieve ontbijt op 30 juli tussen 7u en 10u. We wensen je alvast veel plezier met je iPhone. Het Mobistar-team. Heeft er nog iemand zo een mailtje gekregen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er zijn evenwel 2 nadelen door het beperkt aanbod van de iphone: 1) Hiervan kan gemaakt worden wat hij (ik denk een mobistarwinkel onder franchise) wil wegens het beperkt aanbod. Hij kan bv zeggen dat diegeen zonder koppelverkoop uitverkocht zijn, en jou gewoon op een lijst plaatsen zodat je toch nog de keuze hebt gehad. Uiteindelijk weet hij ook dat de iphones gaan uitverkocht geraken. Ik gok als hij je een koppelverkoop wil aansmeren, en hij bv 8 iphones heeft, hij er 2 in vrije verkoop zal zetten, en 6 met koppel. 2) Mobistars exclusiviteitscontract loopt binnekort af. De mobistarwinkels gaan zeker alle graantjes willen meepakken die ze kunnen meepakken door deze excusiviteit. |
|
|||
|
|||
Beginnen al wat filmpjes te verschijnen op het net van mensen die al aan't kamperen zijn voor de iPhone 4 Vooral in Australië dan...
bvb: YouTube - iPhone 4 on launch day: Optus queue en geen idee waar dit is: YouTube - iPhone 4 Launch århus |
Er zijn 25 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 25 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|