iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) goed nieuws, wil allesinds al zeggen dat we op de lijst staan voor leuven!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
goed nieuws, wil allesinds al zeggen dat we op de lijst staan voor leuven!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
zo, net even m'n halve familie opgetrommeld om morgen m'n 6 reservaties te gaan ophalen
dus wie er morgen geen kan vinden en geen zin heeft om weer 8 weken te wachten: 6 iPhone's 32GB te koop (verkoop ze wel maar per 1. kwestie van te verdelen e) ikzelf heb de mijne al een maand dus ze mogen allemaal de deur uit! |
|
|||
|
|||
Zelf ook geprobeerd te bellen naar mobistar in Mortsel maar krijg geen reactie. Sta daar 7de op de lijst dus zal hem wss niet hebben morgen maar blijf hopen
Nog mensen die bij mobistar mortsel hebben gereserveerd en nieuws hebben? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of voor 0,0 euro neem ik je reservering over.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wanneer hebben jullie de pre-order geplaatst? |
|
|||
|
|||
ik heb deze mail ondertussen op al mijn reserverings mail accounts gehad.
Dear, We noticed you accessed a pre-ordering form dedicated to Mobistar customers and tried to order an item. We inform you that your request won't be taken into account. Regards, Virginie komende van Virginie.COUX@mail.mobistar.be |
|
|||
|
|||
aangezien ik al 10 pm's heb ff verduidelijken zodat ik niet iedereen moet terugsturen:
prijzen beslis ik morgen pas want hangt volledig af van aanbod in belgie. 4 verkoop ik op ebay (enkel afhalen) 2 verkoop ik hier. vanaf morgennamiddag te bezichtigen op de verkoop pagina. |
|
|||
|
|||
Zojuist zelf gebeld en kan hem morgen ophalen!! woeii
|
|
|||
|
|||
Mooi als al de onterechte reservingen afgezegd worden, zo maken de echte klanten nog een kansje
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mensen als u zouden ze de toegang tot dit forum moeten ontzeggen Er zijn genoeg andere manieren om bij te verdienen, een bijverdienste op deze manier staat gelijk aan fraude. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|