iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) iemand die een mail/naam teveel heeft? ben bereid hem tegen betaling af te kopen. Bij voorkeur in Gent....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iemand die een mail/naam teveel heeft?
ben bereid hem tegen betaling af te kopen. Bij voorkeur in Gent. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet of het al vermeld is maar er is nu een mail die naar niet klanten gaat en die doet toch uitschijnen dat er vrijdag ook zonder reservaties iPhones te koop zijn.
In die mail staat hij vanaf 10u verkrijgbaar is. en verder Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook zullen de andere centers wel iPhone's hebben.. Maar hoeveel is niet bekend, en sommige werken met reservatie-lijsten..
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand een idee hoelang het zal duren voor om aan een 4 te raken voor zij die de boot net gemist hebben?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn 3G heb ik iemand al toegezegd en levert mij nog 225 euro op... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb enkele weken terug voor mijn 3G zelfs nog 350 euro gekregen... Voor een toestel zonder simlock en in goede staat, wordt er écht nog veel geboden hoor.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook nog in goede staat op enkele haarscheuren na (scherm is zo goed als nieuw omdat ik altijd screen protector gebruik) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus 225 vind ik wel best... Dus de prijs die ik extra heb betaald is uiteindelijk: 100 minus aanschaf hoesjes\protector(s). Dus die 225 is heel zo slecht nog niet |
|
|||
|
|||
Tsja, je kunt natuurlijk zoveel vragen als je wilt, of je het gaat krijgen is nog maar de vraag... (als je serieus wilt proberen zou ik het doen op marktplaats, daar lopen nog veel leken rond).
|
|
|||
|
|||
Als niet mobistar klant de boot weer vierkant gemist ... komt ervan als je op je luie k+nt aan het zwembad in Frankrijk zit ipv de hele ochtend op de mobist+r site, had dus toch niet kunnen gaan.
Aan de andere kant toen de 3G uitkwam heb ik deze de zaterdag NA de release gewoon via de mobistarwebsite kunnen kopen en de woensdag daarop nog eens eentje voor mijn vrouw. Op deze herhaling was al de hele tijd mijn hoop gevestigd (weet trouwens iemand hoe de betaling via hun website nu is, ik heb dat kastje voor de ogone beveiliging natuurlijk thuisgelaten ) Wel lachen dat er nog een 8Gig 3GS met ontbijt kan gereserveerd worden |
|
|||
|
|||
ik had die van mijn voor 300€ verkocht en behoorlijke gebruiks sporen aan de achterkant, krassen aan de voorkant + simlock
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iets in mij (zal vast de twijfelachtige duivel zijn, vaker last van) zegt dat het nog allemaal te mooi is om waar te zijn...
Ik ben geen Mobistar-klant, kom niet uit België en heb nu een iPhone 4G gereserveerd. Ik heb een bevestiging op papier, maar met uitzondering van de naam is hij erg onpersoonlijk. Waarom moest ik bijvoorbeeld mijn nummer (fake nummer) opgeven, terwijl deze niet in de bevestiging staat? Zal de iPhone werkelijk op mij wachten, ook als ik niet om 07.00 uur de winkel binnen storm maar dat ik pas om 09.00 uur kom binnenzetten? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
mooi, de plaatjes in de mail zijn er weer. meteen ff een printscreen gemaakt. zijn er trouwens mensen die van ver naar hasselt komen? (NL bijvoorbeeld) misschien leuk om met ze alle de nacht door te halen en elkaar wakker te houden?
|
|
||||
|
||||
17.00 uur pas een mail gekregen van Mobistar...heel netjes
|
|
|||
|
|||
En dan? heb je uw iPhone en zijt ge stikkapot en wilt ge, neen moet je, slapen in plaats van lekker je iPhone te ontdekken ;-)
|
Er zijn 24 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 24 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|