iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Wess En dan? heb je uw iPhone en zijt ge stikkapot en wilt ge, neen moet je, slapen in plaats van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
neem graag een reservering over per betaling natuuuuuuurlijk
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het Mobistar mailtje gekregen rond 17u15.. Gelukkig had ik vanmorgen het forum even gechecked en heb ik een reservatie voor Hasselt en Roeselare.. Ik zal rond 6u30 in Hasselt staan wachten.
*edit* Het gaat om een 32Gb trouwens.. Laatst gewijzigd door Bibi2205; 28-07-10 om 22:05. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
maar tot hoelaat zijn de kroegen in hasselt open op donderdag avond?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar bon nu zijn we wel offtopic aan het gaan. Alhoewel, als jullie allemaal mijn raad volgen en er eens goed invliegen in de Versuz, dan zijn er mss wel een paar die toevallig niet meer tot aan Mobistar geraken |
|
|||
|
|||
Als je daarna nog van Hasselt naar Roeselare moet rijden in de spits, moet kunnen in 3 uur ...
|
|
|||
|
|||
Ik heb er maar 1 nodig hoor.. Die van Roeselare ga ik niet afhalen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dus donderdag na het werk iets eten, dan naar de Versus en om 6u begeven we ons naar de Mobistar winkel
Nee nee, ik heb vrijdag voormiddag verlof, maar namiddag kan ik gaan werken |
|
||||
|
||||
ik heb mn laatste week vrij. komt hopelijk goed uit, daarna zou ik me moeilijk vrij kunnen maken voor zoiets
|
|
|||
|
|||
Pff vind het echt zo'n kl*te dat ik met vakantiewerk en bovendien dan nog eens ochtendpost zit, anders voerde ik uw scenarie écht uit... Nu is het enige wat ik kan doen om 10u tijdens m'n pauze naar Mobistar Mol bellen om te vragen of ik bij de gelukkigen ben die er al eentje krijgt, en anders wordt het paar daagjes balen
|
|
|||
|
|||
Wat me wel gezegd is geweest, dat ze vanaf vrijdag 10 wel reservaties mogen aannemen. Dus stel dat je er staat, en geen hebt, dan je dan wel bij de volgende lichting zit...
|
|
|||
|
|||
Weet er iemand hoe het nu juist zit ivm de free hoesjes die Apple weggeeft aan iphone 4 van atennagate? mobistar zegt hier ook niets van ... hoe sterk zijn wij in onze schoenen als we melden dat officieel heeft aangekondigd?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iPhone 4 Bumper-programma officieel aangekondigd - iPhone - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Het is dus gewoon ni eerlijk, als je heel toevallig deze morgen op de site van mobistar aan t zien was heb je er vrijdag een, anders niet, ik kan niet tegen onrechtvaardiheid!
|
|
|||
|
|||
Ik heb een vraag. Ik ga vrijdagochtend vertrekken naar de mobistar center in sint-niklaas om een iPhone 4 te kopen. Maar ik kon hem daar niet reserveren (mag niet) en op de pre-ordersite van M* stond de M* Center er niet bij. Kan ik een iPhone 4 bemachtigen vrijdag?
|
|
|||
|
|||
Op de site van Mobistar stond geen link naar de reservatie pagina.. Je moet het forum in de gaten houden. Als je van Mobistar verwacht om je op de hoogte te houden kom je dus te laat, zoals elk jaar...
|
Er zijn 34 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 34 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|