iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Dus stel ik zou daar morgen om 10 uur zijn (openingstijd) maken we sowieso kans op Iphone 4? ik zou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
& ik hoop voor jullie dat het lukt.
Voor't zelfde geld zeggen ze dat ze er 100binnen hebben en zijn het er 40, maar gewoon om klanten te lokken zeggen ze 100 Maar dat is natuurlijk pessimistisch, ik hoop dat je er een hebt! |
|
|||
|
|||
net MM luik gebeld, zouden ze pas terug over 3 maanden zijn zei een dame mij... lol
|
|
|||
|
|||
Ja daarom en dan rijd ik voor niks naar antwerpen zo vroeg dus moet even zeker weten. Iemand die weet waarom ik niet kan bellen naar antwerpen mediamarkt? Ze zeggen dat nummer niet bestaat:S
|
|
|||
|
|||
kan je in de mediamarkt een microsim kaart krijgen van mobistar?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja, de man aan de telefoon zei tegen mij dat dit nog de enige was die iphone's had. |
|
|||
|
|||
Oke dus morgen ochtend als je daar om 10 uur zou staan zou je wel met 1 de deur uit kunnen lopen of niet?
|
|
|||
|
|||
Heb er een! Mediamakt Keyserlei is inderdaad nog goed voorzien. 32GB komt morgen binnen zeiden ze daar.
Volgens een van de verkopers (degene met de sleutel met de kast vol iphones) wisten zij een "slimme truuk" en omdat de andere MM winkels maar bleven bellen om iphones op te sturen naar hen, hebben ze die "slimme truuk aan hen ook verklapt". Dus verwacht maar grote leveringen in de komende dagen daar. In your face, Mobi* |
|
|||
|
|||
ik juist gekocht in mm antwerpen..
zalig .. ge moet wel een accesoire kopen... xD |
|
|||
|
|||
iemand nog eentje in de Fnac kunnen ophalen? heb er maandag eentje besteld en voorschot gegeven
|
|
|||
|
|||
Dat van dat accesoire klopt. Heb gewoon het eerste wat ik zag met iphone4 erop uit de rek gesleurd. Een spuuglelijk plastiek hoesje van 19 euro. Zit wel een poetsdoekje en een screenprotector bij
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ooh je mag zelf kiezen accesoires maar weet je nog hoeveel er ongeveer nu nog zijN? Want ik ga morgenochtend om 10 uur wil ik daar zijn denk je dat ik kans maak op 1? |
|
|||
|
|||
Ik vind het toch geen normale praktijken hoor. Iemand verplichten om een accessoire te kopen... Waar slaat dat op.
Nu zal dat voor de meesten geen probleem zijn, aangezien zij toch een hoesje of zo kopen, maar toch. 't Is 't principe dat telt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Helemaal erg is dat ik hoor van vrienden dat zij dit in hun mobistar center ook moeten doen :S Ik heb gewoon mijn iPhone 4 meegekregen zonder verdere verplichtingen... |
|
|||
|
|||
Had ik dit topic maar ff op me werk gelezen, dan was ik vanuit me werk ff naar Antwerpen gereden. Nu ga ik het niet meer halen
Heb even een mail naar Oostende en Gent gestuurd. Wie weet komt er daar ook een grote levering.. |
|
|||
|
|||
Waarom hebben ze niet overal zo een voorraad :s. Op weekdagen kan ik moeilijk in een mm geraken door m'n werk. wel 1 besteld bij mobistar dendermonde nog 36 wachtende voor mij. sinds de lancering waren er daar toch al 9 geleverd. nog zeker 3 a 4 weken wist de verkoper me te zeggen hopelijk kan dit ook sneller.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Gaat er iemand morgenvroeg nog naar de MM in Antwerpen? Zou die wellicht een toestel voor mij mee kunnen nemen? Graag contact opnemen per PM.
|
|
|||
|
|||
Ik ga wel morgen maar probleem is ben bang dat ze er morgen niet meer zijn
|
|
|||
|
|||
Ik ga ook, maar neem er zelf al zo veel mogelijk mee als kan.
|
Er zijn 33 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 33 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|