iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) nochtans in de lange munt werd mij gezegt dat ze de voorbije week reeds 2 leveringen binnen hadden....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nochtans in de lange munt werd mij gezegt dat ze de voorbije week reeds 2 leveringen binnen hadden.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mobistar Deinze
Zijn er soms mensen die iets weten van Mobistar Deinze, of er al één gekocht hebben?
|
|
|||
|
|||
Je moet echt wel verschillende mobistar winkels binnen stappen hoor. In de veldstraat mocht ik zelfs niet meer reserveren... en in de lange munt wel en daar stond ik als derde op de lijst!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik dacht 12de op de lijst valt nog wel mee.. niet dus |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zaterdag 7 augustus een iPhone 4 32GB besteld in Media Markt Antwerpen, stond 9ste in de lijst.
Vandaag om 15u07 telefoon gehad dat ik mijn iPhone mag komen ophalen! Had niet verwacht dat het zo snel ging gaan!!! Ik ben echt kei blij
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik kan nu eigenlijk enkel aanraden aan iedereen om niet te doen wat ik deed: nl. niet reserveren bij Mobistar. Overal elders geraak je er blijkbaar sneller aan, wat ik niet versta, aangezien Mobistar exclusieve verdeler is en je toch zou verwachten dat ze eerst hun eigen winkels voldoende zouden bevoorraden...
|
|
|||
|
|||
De run op iPhones in Tournai was niet zijn groot bij de Mobistar winkel aldaar. (met de launch). Is vanaf Breda maar 2 uurtjes rijden. Jullie zoeken het allemaal te dicht bij de Nederlandse grens volgens mij, probeer het eens wat verder weg. De echte iPhone fans aldaar hebben hem al lang in Frankrijk gehaald volgens mij, want bij de launch waren het daar ook voor 99% nederlandstaligen.
Tis maar een tipje |
|
|||
|
|||
Zou iemand uit België voor mij Mobistar Leuven Diestsestraat willen bellen? Ze nemen niet op als ik bel vanaf een Nederlands nummer
Ik wil morgen ochtend een iPhone kopen maar ik wil weten of ze denken dat er morgen een nieuwe levering komt en of ze nog steeds zonder reserveringen werken. Het nummer is 016/204064. Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Citaat:
"Ja nee Iphone 4's kunnen niet worden besteld we hebben te weinig informatie blablabla..." Echt oneerlijk |
|
|||
|
|||
MAYDAY MAYDAY , een hele lading(30-50) Iphone 4's binnengekomen in de Mediamarkt Antwerpen( Keyserlei) zowel 16 als 32 gig......
Heb er juist de mijne gehaald. Heel hun kastje was gevuld dus ik schat een 30-50 minimum van elk... GOGOGOGOGO en toch efkes melden --> In your Face Mobistar . Het Duitse management van Mediamarkt RULES... |
|
|||
|
|||
Het management van Media Markt rules dan toch niet helemaal als je het bericht boven je leest
|
|
|||
|
|||
Hangt van wie je aan de lijn hebt af (neem ik aan) en telefonisch reserveren wordt niet gedaan.
Ik ben daarstraks in enkele mobistarwinkels geweest. Daar durven ze zelfs zeggen dat de Iphone in heel België niet te verkrijgen is... Achja, Dacht dat het even nuttig was om te posten, aangezien ze een deftige lading binnen hebben gekregen. In ieder geval toch al een heel stuk meer dan 8stuks in de sommige mobistarwinkels op launchday( die dan zogezegd de grote lanceerder spelen met het alleenrecht op de verkoop van de iPhone 4) We zijn nauwelijks een week verder van de Launchday op 30 juli Laatst gewijzigd door mike77; 09-08-10 om 20:11. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ben ik blij dat ik zo iemand nog niet ben tegengekomen. tging zijnen besten dag nie geweest zijn ze |
|
|||
|
|||
Ik heb mij maar kalm gehouden..
Ik was er trouwens bij op de launchday, op de Meir, was 15e in de rij( degene voor mij waren Nederlanders die overnacht hadden voor de shop)--> er werden maar 8 verkocht............ pfffffffffff. Ik woon een straat verder ben gewoon om 06.30 opgestaan met gedacht dat de winkel om 7u openging.( was blijkbaar pas om 10.00 uur) |
|
|||
|
|||
Citaat:
ook spijtig dat het toch altijd nederlanders zijn die de iphones hier komen 'stelen' no offense eh guys, ik begrijp ook wel dat jullie bijna verplicht zijn om hem in belgie te kopen omdat het bij jullie enkel met abbonement is maar voor ons is het toch ook wel balen... |
|
|||
|
|||
vandaag een iphone 4 16gb besteld bij Fnac in Brussel (Avenue Toison d'Or) en ik moest een voorschot geven van 15% dus 128 euro.
Hij liet mij zien dat mensen die vorige week besteld hebben er vandaag om konden komen...ze hadden een voorraad (enkel de bestellingen natuurlijk) ik stond momenteel 4de ofzo... |
Er zijn 16 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 16 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|