//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door KI2000 Kan die verkopers aan de andere kant ook wel een beetje begrijpen. De hele dag door horen die waarschijnlijk niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #2821  
Oud 09-08-10, 13:29
Blake Blake is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KI2000 Bekijk bericht
Kan die verkopers aan de andere kant ook wel een beetje begrijpen. De hele dag door horen die waarschijnlijk niet anders dan: "is mijn iphone nog niet binnen", of "hoeveelste sta ik ondertussen op de lijst", of "wanneer verwacht ge nog een levering", ....

Ik zou het er persoonlijk ook van krijgen eerlijk gezegd.

Maar waar ik het nog het meest van krijg is die schaarste. Net of heel België koopt een iPhone... ?
Ik snap dat niet. Waarom maken ze geen beter systeem? Dat ze die lijsten online zetten met paswoord die je krijgt als je hem besteld. Zo kan je zien waar je staat en hoe het evolueert. Dan zou niemand meer gaan zagen (of mss één pipo )
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2822  
Oud 09-08-10, 13:32
Blake Blake is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door c3k Bekijk bericht
Tevreden klant bij mobilevikings? Ben zelf aan het overwegen om van mobistar abo af te stappen na meerdere malen me geërgerd te hebben aan slechte klantvriendelijk bij mobistar voornamelijk in Oostende (zeer incompetent personeel). Is de 3G dekking van mobilevikings en ontvangst signaal wat te doen?

Ja, tevreden! Klantendienst werkt perfect. Handige manieren om op te laden (gebruik nu de domiciliëring: je zendt een sms en hij wordt meteen opgeladen en paar dagen later gaat het geld automatisch van je rekening).

3G dekking is slecht. Het is het netwerk van BASE, dus verre van overal 3G. Eigenlijk enkel in de grote steden (denk niet in Oostende). Ge moet het met EDGE doen. Da's eigenlijk hét grote nadeel van MobileVikings. Maar het weegt voor mij niet op tegen de voordelen.

Mocht je van plan zijn klant te worden, zendt mij dan een PM, en ik geef je dan een link. Als je die link dan volgt, dan krijg ik gratis herlading. Zelfde voor jou als je later mensen aanbrengt
  #2823  
Oud 09-08-10, 13:35
matthias.flion matthias.flion is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: steenokkerzeel
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blake Bekijk bericht
Ik begin het mij al een beetje te beklagen dat ik hem hier in Leuven besteld heb. Ik vrees dat er hier veel minder gaan binnenkomen én de klantvriendelijkheid is hier ver te zoeken. Ze zouden beter vriendelijk zijn en dan mogen ze van mijn part hun Mobistarabonnementen eens uitleggen en als ze beter kunnen doen dan MobileVikings stap ik wel over als ze vriendelijk zijn. Nuja, gezien het feit dat ze niet beter kunnen doen, zijn ze dan ook maar onvriendelijk.

Ik ging er sowieso van uit dat ik hem niet voor de 16e ging hebben. Dus ik ga rond die datum eens gaan vragen hoe het zit en waar ik sta op de lijst. Al heb ik zin om vandaag al langs te lopen
hoeveelste stond ge?
  #2824  
Oud 09-08-10, 13:48
buffelkneer buffelkneer is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KI2000 Bekijk bericht
Hoezo? Afhalen in de winkel gaat niet? Click&Collect was de enige mogelijkheid die ik kon aanduiden op de website.
In het begin kon je nog wel kiezen voor gratis levering.
Ws teveel Nederlanders die dat probeerden en daarom dat ze het hebben weggedaan ?
  #2825  
Oud 09-08-10, 13:57
baia baia is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door matthias.flion Bekijk bericht
hoeveelste stond ge?
Man, gij hebt blijkbaar niks anders te doen dan constant te vragen hoeveelste iemand op een wachtlijst staat...
  #2826  
Oud 09-08-10, 14:14
jkuifje jkuifje is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 15
Standaard

Voor sommigen is het alsof hun leven ervan afhangt om asap een iPhone in handen te hebben. :-D
  #2827  
Oud 09-08-10, 14:22
etienne's schermafbeelding
etienne etienne is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 173
Standaard

BTW: er gaan geruchten dat de iphone 5 reeds in januari 2011 uitkomt. Veel beter even wachten zou ik zeggen. Antenneprobleem opgelost en nieuwe toepassingen aanwezig. Vijf maand is echt niet lang.
Elsevier.nl - Internet & Gadgets -
  #2828  
Oud 09-08-10, 14:26
dotter dotter is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: melle
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door etienne Bekijk bericht
BTW: er gaan geruchten dat de iphone 5 reeds in januari 2011 uitkomt. Veel beter even wachten zou ik zeggen. Antenneprobleem opgelost en nieuwe toepassingen aanwezig. Vijf maand is echt niet lang.
Elsevier.nl - Internet & Gadgets -
er is hierover ook al een artikel geplaatst op iphoneclub.nl
maar iedereen is het ermee eens dat dit zeer sterk te betwijfelen valt.
geef nu zelf toe, ze zouden er niet zo een goede zaak mee doen om in januari al een nieuwe iphone uit te brengen. de witte iphone is zelfs nog niet eens op de markt en ze gaan al een nieuwe uitbrengen. ik vrees dat dit voor heel wat boze klanten zullen zorgen..
en nu nog eens met het artikel over de nieuwe chips in amerika is het toch zeer onwaarschijnlijk dat er in januari al een nieuwe iphone op de markt komt.
  #2829  
Oud 09-08-10, 14:26
YLA G YLA G is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Onder de brug
Berichten: 68
Standaard

oud nieuws etienne..

trouwens de witte iPhone 4 moet nog uitkomen in december.. Dus waarom zouden ze dan met de 5 al komen
  #2830  
Oud 09-08-10, 14:29
etienne's schermafbeelding
etienne etienne is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door YLA G Bekijk bericht
oud nieuws etienne..

trouwens de witte iPhone 4 moet nog uitkomen in december.. Dus waarom zouden ze dan met de 5 al komen
Met Apple weet je nooit he
  #2831  
Oud 09-08-10, 14:34
jkuifje jkuifje is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 15
Standaard

De 'iPhone 5' zal waarschijnlijk de Verizon versie zijn met CDMA-chip.
Apple Reportedly Orders CDMA Chips for December Production Run of Verizon iPhone - Mac Rumors
  #2832  
Oud 09-08-10, 14:46
Syndicate Syndicate is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 7
Standaard

Buiten dat je dan 5-6 maanden moet gaan wachten op iets wat geheel gebaseerd is uit anonieme bronnen en speculaties, kan je dan in januarie net zo goed weer 6 maanden wachten op een ''Iphone 6'' die werkelijk weer nieuwe specificaties/functies heeft. inplaats van een iphone 4 ''upgrade'' model kopen.

Ik geloof best dat ze misschien een upgraded iphone 4 willen uitbrengen die ''minder'' last heeft van het antennagate probleem. Maar als ik hier al mensen met de iphone 4 zie die nergens last van hebben, ga ik daar geen 5-6 maanden op wachten.
  #2833  
Oud 09-08-10, 14:52
StevenVW StevenVW is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 84
Standaard

Heb na veel over en weer bellen naar winkels zonder reservering om steeds maar achter het net te vissen, dan toch maar een reservering gedaan bij MM Sint-Pieters-Leeuw. Volgens verkoper ergens tussen de 10 en de 15 reserveringen (16 en 32 gemengd). Ben eens benieuwd hoelang het daar duurt. Ze hadden sinds lancering al 2 leveringen binnengekregen en ze verwachten er eerstdaags nog.

Hou jullie op de hoogte ...
  #2834  
Oud 09-08-10, 15:05
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Als het al waar is (wat ik sterk betwijfel) dan is het behalve 5 maanden wachten, nog eens 3 maanden levertijd en duurt het straks bijna een jaar. Tegen die tijd zie ik wel weer (Iphone 4 verkopen en 5je kopen)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door etienne Bekijk bericht
BTW: er gaan geruchten dat de iphone 5 reeds in januari 2011 uitkomt. Veel beter even wachten zou ik zeggen. Antenneprobleem opgelost en nieuwe toepassingen aanwezig. Vijf maand is echt niet lang.
Elsevier.nl - Internet & Gadgets -
  #2835  
Oud 09-08-10, 15:08
Coolkenneth Coolkenneth is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Brussel
Berichten: 100
Standaard

Etienne, je moet niet alle geruchten geloven die er over Apple rondgaan, volgens mij is het redelijk onnodig om tot januari te wachten want ik ben er vrijwel zeker van dat er in januari geen nieuwe versie komt
  #2836  
Oud 09-08-10, 15:08
iPhone4's schermafbeelding
iPhone4 iPhone4 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Syndicate Bekijk bericht
Buiten dat je dan 5-6 maanden moet gaan wachten op iets wat geheel gebaseerd is uit anonieme bronnen en speculaties, kan je dan in januarie net zo goed weer 6 maanden wachten op een ''Iphone 6'' die werkelijk weer nieuwe specificaties/functies heeft. inplaats van een iphone 4 ''upgrade'' model kopen.

Ik geloof best dat ze misschien een upgraded iphone 4 willen uitbrengen die ''minder'' last heeft van het antennagate probleem. Maar als ik hier al mensen met de iphone 4 zie die nergens last van hebben, ga ik daar geen 5-6 maanden op wachten.
Idd ik heb nu mijn iPhone 3G twee jaar, als ik nu ook eens 2 jaar met de iPhone 4 doe, dan zien we dan wel weer wat er op de markt is, nu komt het natuurlijk wel goed uit dat er juist een nieuwe is
die verbetering slagen we dan wel even over, zoals ik dat met de 3GS ook gedaan heb!!
  #2837  
Oud 09-08-10, 16:47
torres2010 torres2010 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 24
Standaard

ben net langs mobistar leuven gegaan, ik heb geen gereserveerd.
op de wachtlijst voor 32GB staan er momenteel ongeveer 20 op en voor de 16GB ongeveer 11.
hij zei dat ik toch moest rekenen op 1-2 maanden voor de 16GB. voor de 32GB gaat het nog langer duren. hij wist nog niks af van de volgende levering en hoeveel er geleverd gaan worden. naar zijn weten hebben ze nog maar 1 keer geleverd sinds de release.
om op de wachtlijst te komen moet je 50% betalen en je krijg die sowieso niet terug. en full stock is er pas tege november.

ik denk dak mss op internet er 1 ga kope, of met de thalys naar parijs.
  #2838  
Oud 09-08-10, 16:58
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhone4 Bekijk bericht
Idd ik heb nu mijn iPhone 3G twee jaar, als ik nu ook eens 2 jaar met de iPhone 4 doe, dan zien we dan wel weer wat er op de markt is, nu komt het natuurlijk wel goed uit dat er juist een nieuwe is
die verbetering slagen we dan wel even over, zoals ik dat met de 3GS ook gedaan heb!!
Idem hier! Twee jaar doen met een toestel, er goed zorg voor dragne, om vervolgens te verkopen aan nog meer dan de helft van de prijs! Op die manier is een nieuw toestel ook meteen een pak goedkoper.
  #2839  
Oud 09-08-10, 17:12
Blake Blake is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Leuven
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door torres2010 Bekijk bericht
ben net langs mobistar leuven gegaan, ik heb geen gereserveerd.
op de wachtlijst voor 32GB staan er momenteel ongeveer 20 op en voor de 16GB ongeveer 11.
hij zei dat ik toch moest rekenen op 1-2 maanden voor de 16GB. voor de 32GB gaat het nog langer duren. hij wist nog niks af van de volgende levering en hoeveel er geleverd gaan worden. naar zijn weten hebben ze nog maar 1 keer geleverd sinds de release.
om op de wachtlijst te komen moet je 50% betalen en je krijg die sowieso niet terug. en full stock is er pas tege november.

ik denk dak mss op internet er 1 ga kope, of met de thalys naar parijs.

DAMN! Dat zijn daar toch ********jes! Ik beklaag al keihard dat ik hem daar besteld heb. Tegen mij zeiden ze max 2 à 3 weken wachten. En ik heb hem vorige dinsdag besteld. 1 à 2 maand is nu toch wel wat heel veel van't goeie! Ik snap trouwens niet waarom Mobistar Leuven niets krijgt van leveringen terwijl anders Mobistar winkels er wel zoveel hebben...
  #2840  
Oud 09-08-10, 17:18
dotter dotter is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: melle
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blake Bekijk bericht
DAMN! Dat zijn daar toch ********jes! Ik beklaag al keihard dat ik hem daar besteld heb. Tegen mij zeiden ze max 2 à 3 weken wachten. En ik heb hem vorige dinsdag besteld. 1 à 2 maand is nu toch wel wat heel veel van't goeie! Ik snap trouwens niet waarom Mobistar Leuven niets krijgt van leveringen terwijl anders Mobistar winkels er wel zoveel hebben...
gent veldstraat krijgt er ook niet zo veel hoor want ik was vorige maandag 02/08 12de op de lijst van 32GB en heb hem nog niet in ontvangst. volgens mij komt dit omdat dit geen mobistar CENTER is...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 15:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 20:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 14:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:31.