iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) ken iemand die gewoon een mc is binnen gegaan en gewoon de iphone mee krijg enkel omdat mobistar abbo had allemaal maffia praktijd...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ken iemand die gewoon een mc is binnen gegaan en gewoon de iphone mee krijg enkel omdat mobistar abbo had allemaal maffia praktijd
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Echt spijtig dat ik de mijne bij Geel heb gereserveerd...
Duurt daar eeuwen Ik wil zelfs nie wete hoe ver ik nog op hun wachtlijst sta (kheb 30juli 's morgens gereserveerd). |
|
|||
|
|||
Begin dan al maar stilaan uit te kijken of ge er ergens anders mss eentje vindt, want momenteel zitten ze in Mol (die blijkbaar gemeenschappelijke wachtlijst met Geel hebben?) nog maar aan reservaties van midden juni...
|
|
|||
|
|||
in de MC in Tongeren is er nog geen enkele 32gb geleverd...
|
|
|||
|
|||
Tgo ja, maar als ik nu nog ga reservere dan zal het overal nog wel lang duren
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hier in Oostende hebben de mobi* winkels geen iPhones, de Mediamarkt krijgt 2 keer p/w een levering. De mijne heb ik daar ook kunnen kopen, zonder reservering. |
|
|||
|
|||
Citaat:
+ verplicht een accesoire die ik waarschijnlijk nooit nog ga gebruiken... |
|
|||
|
|||
Ik begrijp het toch allemaal niet al te goed.
Heb de indruk dat de leveringen nu, reeds de derde week na de release, nog stroever verlopen dan de eerste twee... Wat ik al helemaal niet begrijp is dat Mobidisaster zich vorige week druk zou gemaakt hebben over de grote levering aan MM Antwerpen. Volgens MM krijgen zij hun leveringen rechtstreeks van Apple, volgens Mobi* krijgt MM de stock van hen. In het laatste geval wil dit dus zeggen dat, indien Mobi* het zou toelaten, ze wel degelijk grote leveringen kunnen doen. Dacht dat Apple 3 tot 4 miljoen stuks/maand kon produceren of kampen ze nog steeds met een tekort aan schermen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik stond 14de op de lijst MC Lier, sta nu al bijna een week als eerstvolgende en vandaag nog steeds niet geleverd.. Pff Verkoper vertelde me dat hij al een week geen levering had gekregen..
Hopen op morgen zeker... |
|
|||
|
|||
Is er iemand ingeschreven op de wacht lijst van het MC in Heusden - Zolder. Heb mij donderdag ingeschreven en ga nu morgen eens bellen om te horen of ze iets hebben gekregen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Die rechtstreekse leveringen kunnen wel voor de computers enzo (trouwens een leuke €100 cashback bij aankoop van een Mac bij MM deze week) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had eerst een reservatie bij Switch (reeds van toen apple de releasedatum had vastgelegd) maar die krijgen niks dus ben ik bij Mobibrol moeten gaan |
|
|||
|
|||
De week voor de release gereserveerd in MC Tongeren. Toestel vorige donderdag afgehaald na sms ontvangen te hebben. (16GB versie). Heel vriendelijke verkoopster trouwens...
|
|
|||
|
|||
In MC Mechelen zijn de 32Gbs ook eindelijk geland. Enfin, de eerste 3 stuks ofzo toch. Retina display is superb alsook snelheid tov 3G... thuis by default 1 blokje proximus ontvangst .. death grip == geen 3g meer maar wel GSM ontvangst. Sjans dat er Wi-Fi in de lucht hangt
|
|
|||
|
|||
Daarjuist even die 16GB kunnen aanklikken op de site van Mobistar maar tegen dak mijn gegevens had ingevuld was hij alweer weg
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|