iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Switch in Antwerpen (De Meir) levert voorlopig nog geen iphone 4 wegens te weinig voorraad!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Switch in Antwerpen (De Meir) levert voorlopig nog geen iphone 4 wegens te weinig voorraad!
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
op de mobistar site zijn er 16gb versies nu op voorraad
|
|
|||
|
|||
Ja, tot wanneer je naar de betalingwebsite moet overschakelen.
Dan komt de vervelende boodschap dat er geen voorraad meer is |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zie hier nl niet eens een mogelijk tot aank,ikken van een model of iets... Wil nog een 6 voor t vrouwtje |
|
||||
|
||||
http://iphone3g.mobistar.be/nl/buydevice01.cfm
|
|
|||
|
|||
Als je de screenprotector van Mediamarkt op je Iphone plakt komen er bubeltjes hoe krijg ik die weg?
|
|
|||
|
|||
als het kleintjes zijn kun je ze met een bankkaart achtig iets uitwrijven, als het grote zijn best opnieuw beginnen
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat had ik ook,nu kwam ik er later achter dat de screenprotector tussen 2 doorzichtige velletjes zat. Dus je trekt eerst het eerste velletje van de screenprotector. Dan breng je de screenprotector voorzichtig aan op je scherm met bv een bankpasje. En als laatste haal je het 2de velletje van de screenprotector die je net hebt aangebracht. De screenprotecter wordt dus als het ware geleverd tussen 2 beschermvelletjes voor je protector.. Succes! |
|
|||
|
|||
Citaat:
JA dat klopt maar ik heb ze er allebei af gehaald dat weet ik zeker maar ik heb niet aangebracht met een bankpasje. zou het daaraan liggen? |
|
||||
|
||||
Ik denk het wel...
Ik heb eerst het eerste velletje een klein stukje eraf gehaald en zo aangebracht,vervolgens langzaam het (1ste) velletje verder eraf trekken en met de andere hand het pasje dezelfde richting opdrukken totdat hij (zonder bubbels) erop zit.Als laatste haal je dan het 2de velletje eraf. Check het filmpje.. Laatst gewijzigd door Econz; 15-08-10 om 14:33. |
|
|||
|
|||
Shit, dan moet ik die andere gaan gebruiken wacht probeert het eerst nog met de vorige.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Voor zij die in mobistar Aalst besteld hebben en net zoals my al even wachten op hun iphone :
Ik heb besteld 30 juli ongeveer op de middag, en ik stond gisteren nog op plaats 120. Dus als je later besteld hebt zou ik niet hopen hem snel te krijgen |
|
|||
|
|||
Citaat:
En bij het aanbrengen vooral geen haast hebben. Rustig aan en zorgvuldig, dan zou het prima moeten lukken... Heb zelf de Bodyguardz full protection folie voor achter en voorkant. Ben daar zeer tevreden over. Folie zit er strak omheen en doet wat het moet doen: beschermen. De zijkanten laat ik onbeschermd want die losse plakkers op de zijkant zien er niet uit vind ik. Laatst gewijzigd door technoslet; 15-08-10 om 15:36. Reden: Additionele info |
|
|||
|
|||
Citaat:
MOBISTAR CENTER SINT-NIKLAAS STATIONSSTRAAT Stationsstraat 15, 9100 SINT-NIKLAAS Contact Tel. 03/7668595 Fax. 03/7667263 Openingsuren Ma Di - Zat 09:30 tot 12:30 en 13:30 tot 18:00 (Reserveren gaat telefonisch dus je hoeft geen voorschot te betalen) |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|