//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wouter3800 Mediamarkt in de Nieuwstraat BXL verwacht een van dees een levering van 300 iphones, geen idee of het enkel 16gb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #3001  
Oud 12-08-10, 14:51
fotodro fotodro is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter3800 Bekijk bericht
Mediamarkt in de Nieuwstraat BXL verwacht een van dees een levering van 300 iphones, geen idee of het enkel 16gb is of niet. Ik heb reeds vorige vrijdag besteld, ten laatste dinsdag heb ik hem..
Is dit door meerdere mensen van Mediamarkt Nieuwstraat bevestigd?
Zijn er veel reservaties op deze levering?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #3002  
Oud 12-08-10, 15:03
KI2000 KI2000 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 37
Standaard

Idd, da zou ik ook wel eens willen weten. Mocht iemand weten of er 32GB tussen zit ...
  #3003  
Oud 12-08-10, 15:04
parlipip parlipip is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 27
Standaard

Collega van mij is ook nog steeds op zoek en is daar deze middag langs geweest (MM Brussel Nieuwstraat). Geen in voorraad, enkel te reserveren en wanneer ze terug binnenkwamen konden ze niet zeggen. 2 verschillende verkopers bevestigden dit...
  #3004  
Oud 12-08-10, 15:06
wouter3800 wouter3800 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 60
Standaard

Ten laatste dinsdag een levering van 300 is mij gezegd aan de telefoon. Kon deze week nog zijn, maar kon ook maandag of dinsdag zijn.
  #3005  
Oud 12-08-10, 15:24
fotodro fotodro is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter3800 Bekijk bericht
Ten laatste dinsdag een levering van 300 is mij gezegd aan de telefoon. Kon deze week nog zijn, maar kon ook maandag of dinsdag zijn.
Dit zou eindelijk wel nog eens goed nieuws zijn wat betreft de leveringen..
  #3006  
Oud 12-08-10, 15:24
stijner stijner is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

ben eerder deze week ook langsgeweest in mm nieuwstraat. daar zei de verkoper van dienst dat wie nu reserveert, zeker een maand moet wachten op z'n iphone... vraag me af of ze van elkaar wel weten wat ze zeggen.

ha! en net nog even gebeld: nu zei men dat het 2 tot 3 weken gaat duren eer er een nieuwe levering binnenkomt...

Laatst gewijzigd door stijner; 12-08-10 om 15:28. Reden: aanvulling
  #3007  
Oud 12-08-10, 15:36
jkuifje jkuifje is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 15
Standaard

Het is gewoon heel eenvoudig "ze weten van toeten noch blazen".
  #3008  
Oud 12-08-10, 15:52
wouter3800 wouter3800 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 60
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stijner Bekijk bericht
ben eerder deze week ook langsgeweest in mm nieuwstraat. daar zei de verkoper van dienst dat wie nu reserveert, zeker een maand moet wachten op z'n iphone... vraag me af of ze van elkaar wel weten wat ze zeggen.

ha! en net nog even gebeld: nu zei men dat het 2 tot 3 weken gaat duren eer er een nieuwe levering binnenkomt...
Dat is raar.. Heb je gesproken met de verantwoordelijke voor levering & reservatie iphone? Ik wel. Tegen mij zeiden ze uitdrukkelijk ten laatste dinsdag. Misschien zijn er veel reserveringen? Achja, ik hoop gewoon dat mijn iphone er asap is
  #3009  
Oud 12-08-10, 17:08
parlipip parlipip is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 27
Standaard

Mijn collega is nadat ik hem vertelde over de levering van 300 iPhones voor de MM Nieuwstraat Brussel, terug naar de winkel gegaan om hen hiermee te confronteren.
Blijkbaar is dit een veronderstelling omdat MM Antwerpen er een groot aantal gekregen heeft, maar ze hadden niets op papier, mail,...
Pure speculatie van die verkopers dus en zoals jkuifje al zei weten ze idd waarschijnlijk van toeten noch blazen

Of het is een marketingstrategie van MM om 1 filiaal een grote levering te geven zodat ze in de andere filialen veel reservaties kunnen strikken, want sinds de grote levering aan MM Antwerpen denkt nu iedereen dat MM ze het snelst zal kunnen leveren...

Af te wachten vrees ik
  #3010  
Oud 12-08-10, 18:06
StevenVW StevenVW is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 84
Standaard

Ik weet van de iphone-verantwoordelijke in A'pen dat zij een truuk kenden om er zoveel ineens te krijgen, en dat ze nu die truuk ook gedeeld heben met de andere winkels ... zou dus best wel kunnen eigenlijk
  #3011  
Oud 12-08-10, 18:20
lesfetes lesfetes is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Kapellen, Belgie
Berichten: 97
Standaard

als tegenstelling net bij een kleinere Mobistar winkel binnengestapt (Kapellen) en gewoon simpel de domme gespeeld.

Zij werkten NIET met een lijst, je kon bij hun ook geen reserveren (ook niet met een voorschot), gewoon op het goed geluk binnenstappen ...

Ze kregen volgende week weer een levering maar dat zouden er niet veel zijn (elke levering tot nu toe slechts enkele toestellen)

Moraal is toch dat schijnbaar de grote jongens het weer eens voor elkaar hebben en dat moet je MM dan toch nageven
  #3012  
Oud 12-08-10, 23:30
dotter dotter is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: melle
Berichten: 65
Standaard

ok,
ik heb de iphone sinsd enkele uren in ontvangst mogen. het heeft wel even geduurd om hem aan te krijgen aangezien ik mijn simkaart eerst verkeerd had geknipt maar dit was zo opgelost

de iphone is zeer makkelijk te gebruiken en je weet direct waar alles staat en hoe alles werkt. alles in orde dus.
ik heb de deathgrip natuurlijk uitgeprobeerd en mijn bereik valt inderdaad terug maar ik behoud altijd één streepje dus ik heb nog altijd bereik.

wel een minpuntje is dat je echt alles moet uitschakelen bij je multitasken. als je bijvoorbeeld even naar je instellingen kijkt moet je eerst naar je homescreen of een andere app zodat je de instellingen kan verwijderen van de lijst met active apps. als je altijd eventjes naar iets kijkt kan dit je toch wel redelijk wat tijd kosten altijd.
maar voor de rest een topproduct en ik zou het nooit meer willen inruilen

ter info: ik heb maandag 02/08 gereserveerd in mobistar gent veldstraat en stond 12de op de lijst.
  #3013  
Oud 12-08-10, 23:35
spuji spuji is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 60
Standaard

echt frustrerend ... zet je jou zo lang al op een lijst en blijkt dat er mensen zijn die veel later reserveren en hem vroeger krijgen bij een soortgelijk mobistar center of gewoon zonder reservatie een keten binnenwandelen en even later terug buiten gaan met een nieuwe iPhone in de hand. De mijne mag er nu al stilletjes aan gaan zijn. Geduld is een schone deugd zeggen ze
__________________
Best signature evah
  #3014  
Oud 13-08-10, 00:25
zeromancer zeromancer is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spuji Bekijk bericht
echt frustrerend ... zet je jou zo lang al op een lijst en blijkt dat er mensen zijn die veel later reserveren en hem vroeger krijgen bij een soortgelijk mobistar center of gewoon zonder reservatie een keten binnenwandelen en even later terug buiten gaan met een nieuwe iPhone in de hand. De mijne mag er nu al stilletjes aan gaan zijn. Geduld is een schone deugd zeggen ze
Je bent niet alleen
  #3015  
Oud 13-08-10, 01:52
Bibi2205 Bibi2205 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dotter Bekijk bericht
ok,
ik heb de iphone sinsd enkele uren in ontvangst mogen. het heeft wel even geduurd om hem aan te krijgen aangezien ik mijn simkaart eerst verkeerd had geknipt maar dit was zo opgelost

de iphone is zeer makkelijk te gebruiken en je weet direct waar alles staat en hoe alles werkt. alles in orde dus.
ik heb de deathgrip natuurlijk uitgeprobeerd en mijn bereik valt inderdaad terug maar ik behoud altijd één streepje dus ik heb nog altijd bereik.

wel een minpuntje is dat je echt alles moet uitschakelen bij je multitasken. als je bijvoorbeeld even naar je instellingen kijkt moet je eerst naar je homescreen of een andere app zodat je de instellingen kan verwijderen van de lijst met active apps. als je altijd eventjes naar iets kijkt kan dit je toch wel redelijk wat tijd kosten altijd.
maar voor de rest een topproduct en ik zou het nooit meer willen inruilen

ter info: ik heb maandag 02/08 gereserveerd in mobistar gent veldstraat en stond 12de op de lijst.
Ik sluit de apps nooit volledig af bij het 'multitasken'.. Gewoon niet aan denken dat ze nog open staan, zoveel batterij verbruikt het 'instellingen' menu niet hoor. (En de andere apps ook niet)

Maar proficiat met je aankoop en vergeet je profiel niet aan te passen!
  #3016  
Oud 13-08-10, 10:24
dotter dotter is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: melle
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bibi2205 Bekijk bericht
Ik sluit de apps nooit volledig af bij het 'multitasken'.. Gewoon niet aan denken dat ze nog open staan, zoveel batterij verbruikt het 'instellingen' menu niet hoor. (En de andere apps ook niet)

Maar proficiat met je aankoop en vergeet je profiel niet aan te passen!
ik was zo veel bezig dat ik daar nog niet aan gedacht had
maar is nu net aangepast.

ok ik zal proberen om er niet meer aan te denken. het is alleen dat ook ik merk dat de eerste %en van mijn batterij snel zakken..
  #3017  
Oud 13-08-10, 10:50
ThomasG ThomasG is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThomasG Bekijk bericht
Net bij M* Huidevetter geweest en heb het er nu wel helemaal mee gehad. Voor de derde keer een andere uitleg gehoord. Nu verwachten ze plots enkele weken geen leveringen meer. Toen ik vroeg waarom er dan bij MediaMarkt wel vlot toestellen verkrijgbaar waren, terwijl zij toch de 'exclusieve' verdeler zijn in België, kwam er niets zinnigs meer uit. Maar voorschot (helft van de prijs!) teruggeven...? No way. De dag dat ik m'n iPhone er ga afhalen, zal ook de laatste dag zijn dat ze me daar nog binnen zien.
Dat was dus eergisteren, gisteren telefoon dat ik m'n toestel kon ophalen... Ze hebben dus echt geen idee wanneer er leveringen binnenkomen.

Veel succes aan alle wachtenden, het is echt de moeite waard!

Laatst gewijzigd door ThomasG; 13-08-10 om 12:14.
  #3018  
Oud 13-08-10, 12:12
Pega Pega is offline
• iOS 6.0.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThomasG Bekijk bericht
Gisteren telefoon dat ik m'n toestel kon ophalen... Ze hebben dus echt geen idee wanneer er leveringen binnenkomen.

Veel succes aan alle wachtenden, het is echt de moeite waard!
altijd zelfde zever daar

Laatst gewijzigd door Pega; 13-08-10 om 13:41.
  #3019  
Oud 13-08-10, 13:40
Pega Pega is offline
• iOS 6.0.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 41
Standaard

even gebeld: Demerstraat Hasselt zit aan reservaties van 21 juni, mijn reservatie van 10 juli stond als 4e op de lijst, + vandaag kwam nog een levering binnen.
  #3020  
Oud 13-08-10, 16:17
lazy_g lazy_g is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 20
Standaard

op 03-08 bestelling geplaatst bij mobistar mol geel Herentals, maar weet niet eens hoever ik op de lijst sta....

Aangezien mijn 3g defect is sinds een paar dagen, hoop ik toch snel dat ik een mailtje krijg....

Misschien volgende week toch maar eens me zus langs de MM sturen in Antwerpen...
Reageren



Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 15:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 20:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 14:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 14:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:08.