iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Coolkenneth Proficiat, in welke winkel? En niet vergeten je profiel up te daten (: Mediamarkt Antwerpen Vanmorgen toen die open ging ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Vanmorgen toen die open ging gelijk 3 exemplaren gekocht. Moest alleen wel bij elke iphone een accessoire kopen. Ze hadden er in elk geval genoeg om iedereen die er was voor iphone's te voorzien Laatst gewijzigd door King1987; 11-08-10 om 17:24. Reden: zoals vermeld in pm, geen te koop topic. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Net MM Antwerpen gebeld, geen iP4 op voorraad meer, volgende week nieuwe levering 16Gb en over 2 weken de 32GB
Reserveren kan enkel persoonlijk, dus niet via telefoon |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zijn de prijzen overal hetzelfde?
|
|
|||
|
|||
Ja prijzen zijn zelfde alleen bij de ene moet je extra accesoires erbij kopen. Dus kan het soms iets duurder zijn.
|
|
|||
|
|||
ok bedankt voor de info!
|
|
|||
|
|||
Was van plan om 1 32GB te kopen in Antwerpen. Maar dat gaat zo niet lukken. Ook daar zijn ze niet aan te slepen. Wordt het toch wachten op Apple UK. 3 aug besteld en hopelijk voor 1 sep in mijn bezit.
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand bij The Phonehouse gereserveerd en meer te horen gekregen dan de bevestigingsmail?
|
|
|||
|
|||
Gisterenochtend de mijne afgehaald in saturn. Wat een feestje! Het had wat voeten in de aarde om hem te pakken te krijgen, maar was wachten waard.
Wie nog geen heeft, concentreert zich denk ik best op niet Mobistar winkels: mediamarkt, saturn, zelfs Vandenborre. Ze krijgen er ook vlot binnen en geen gezaag van abonnement. Paar winkels in de buurt elke dag eens bellen werkt beter dan op plaats elvendertig op een lijst met voorschot gaan staan. Laatst gewijzigd door nkls; 11-08-10 om 21:41. |
|
||||
|
||||
Ik mag morgen mijn reservering iPhone 32GB+iPad ophalen bij S&S Hasselt
|
|
|||
|
|||
Vreemd eigenlijk met die iPhones. Heb gewoon dit forum wat in de gaten (en mij nu kenbaar gemaakt, hallo gehouden, niks laten reserveren en gisteren is ne kameraad van mij erachter gegaan in MM Antwerpen. Niks van 1 per persoon (hij nam er twee mee) en niks van prullen moeten bijkopen, terwijl veel die hards nog steeds op hun toestel moeten wachten en anderen dingen moeten bijkopen.
Bij M* in Mechelen eerder van de week hadden ze 38 mensen op de wachtlijst en krijgen ze er 3 per week binnen, Mediamarkt lijkt dus de beste keuze te zijn |
|
|||
|
|||
Ware het niet dat ik hem liever op afbetaling koop bij Mobistar, ik was er ook al achter geweest bij Mediamarkt. Zit al enkele weken zonder iPhone wegens een defecte 3GS.
|
|
||||
|
||||
Stap 1: iPhone 4 gereserveerd => OK
Stap 2: microSIM aangeschaft (incl adapter voor gebruik in huidige iPhone) => OK Stap 3: aanschaf nieuwe iPhone en verkoop huidige => wachten en wachten en wachten en ... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had vorige week donderdag bestelling geplaatst en zaterdag belde ze me al op dat hij aangekomen was (Ik heb wel bij reservering volledige bedrag betaald als voorschot). |
|
||||
|
||||
Mobistar Herentals/Geel/Mol, gereserveerd begin juli, geen voorschot, 100ste op de lijst destijds ...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
"Wij danken u voor het vertrouwen die u stelt in onze firma. Echter, door het enorme succes van de Iphone 4 zijn we reeds door al onze voorraad heen en jammer genoeg zijn we niet in de mogelijkheid een nieuwe correcte leveringsdatum door te geven. " Niets nieuw onder de zon dus ... |
|
|||
|
|||
omstreeks 12u telefoontje gekregen dat ik mijn iphone mag gaan halen!!
heb gereserveer ma. 02/08 in mobistar gent veldstraat. ik stond 12de op de lijst van 32GB Ga er morgen om en zal mijn eerste indrukken posten |
|
|||
|
|||
En ik sta in Mol al sinds begin juni op de 16e plaats voor een 32GB, en vorige week stond ik daar nog 4e. Het wordt toch ook eens echt tijd dat daar nog eens 32GB-toestellen geleverd worden...
|
|
|||
|
|||
Mediamarkt in de Nieuwstraat BXL verwacht een van dees een levering van 300 iphones, geen idee of het enkel 16gb is of niet. Ik heb reeds vorige vrijdag besteld, ten laatste dinsdag heb ik hem..
|
Er zijn 18 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 18 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|