iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zie trouwens net dat er 158 centers zijn, nu maakt weinig verschil.. Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Cable Ik weet van betrouwbare bronnen dat Mobistar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik zie trouwens net dat er 158 centers zijn, nu maakt weinig verschil..
Citaat:
Maar lommel is niet veel groter als Genk, Bree of Maasmechelen, dus het zou dan positief nieuws kunnen zijn.. dan krijgt een stad als Lanaken of Oudenaarde 30-40 Eigenlijk maakt die iPhone4 ons allemaal gek.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ghaha succes.. doen ze niet ;-) Als je kan "reserveren" (want niet elk mobistar center doet dat) dan moet je al een voorschot onmiddellijk betalen.. en ik kon toen niet via de telefoon reserveren, ik moest langs gaan.. |
|
|||
|
|||
Dan bel ik tegen die tijd wel of ze er nog in voorraad hebben en zo niet ga ik er eerst heen om er eentje te reserveren.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Howow |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar of ik mij 'zekerder' voel, neen.. Mijn vertrouwen in Mobistar is niet groot meer de laatste 2 jaar |
|
|||
|
|||
Het zou pas erg zijn als je gereserveerd hebt en dat je vrijdag de winkel binnen gaat en te horen krijgt dat ze uitverkocht zijn. Daarom denk ik dat je momenteel best niet meer reserveert en vrijdag gewoon voor de deur gaat staan.
|
|
||||
|
||||
Ik laat mijn pa er dinsdag er ook 1 reserveren en aanbetalen(€176,- vertelden ze me toen ik belde), ik neem aan dat je de iphone dan gewoon kunt ophalen wanneer je zelf wil en tijd hebt anders heeft die aanbetaling ook weinig nut....
|
||||
|
||||
Als ik morgen naar een Mobistar Center ga, en als mogelijk is een iPhone 4 bestellen met eventuele voorschot. Ben ik dan zeker dat ik op 30 juli mijn iPhone 4 heb?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Oké, dan ga ik morgen eens binnen stappen.
|
|
|||
|
|||
Nee, aangezien er al mensen sinds eind juni aan het bestellen zijn en deze dus allemaal voor jou er een krijgen. Of je moest veel geluk hebben en in een kleine mobistar in een of ander boeregat gaan waar er nog niemand heeft bestelt.
|
|
|||
|
|||
En als nederlander kun je sowieso niet reserveren. Ik heb alle filialen gebeld in en rond antwerpen, en NIEMAND wilde reserveren. De enige die het wilde toestaan deed het alleen voor belden. Dus succes met bellen
|
|
|||
|
|||
Waarom willen jullie hollanders eigenlijk zo graag in België jullie iphone kopen als ik vragen mag ?
|
|
|||
|
|||
omdat jullie van die lekkere frieten hebben!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Of wilde je echt een serieus antwoord op die vraag? Want ik bespeurde toch echt een retorische vraag...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wij je best antwoorden hoor:
1. gsm is simlockvrij 2. belgie is dichterbij dan frankrijk en engeland , makkelijker met kopen en garantie dus. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|