iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Recycle Bin Waar in antwerpen heb je het meeste kans om een iPhone 4 te bemachtigen op 30 juni? Mobistar of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Sommige mobistar winkels werken niet met wachtlijsten, als dit zo blijft en als het geen winkel is die enkel aan Mobistar klanten wil verkopen, dan kampeer je best voor de winkel.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het blijft tenslotte maar een gsm... En btw persconferentie draait wel om iets veel belangrijker dan de iPhone 4 (rendabiliteit, social responsibility, toekomstige strategieën en vooral kerncijfers!). Desalniettemin hoop ik dat hij snel uitkomt en zo de hype een beetje kan rusten |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zitten volgens mij ook een paar nuances verkeerd in de vraagstelling. In België was tot voor kort koppelverkoop niet toegelaten en was het dus Iphone afzonderlijk (toestel) aankopen en een My Iphone abbonement bij Mobistar. Je financierde de aankoop van de Iphone dus niet verder met een abonnement (koppelverkoop). Dus volgens mij is jouw situatie nu nog altijd dat je vrij bent om een nieuwe Iphone aan te kopen en dat deze onder jouw huidig verlengd contract kan gebruikt worden. Je gaat wel echter moeilijkheden tegenkomen i.g.v. je nu zou willen gaan voor een Iphone 4 in koppelverkoop. Dan zal je dus aan Mobistar moeten vragen of er mogelijkheid bestaat om je contract om te zetten naar een nieuw contract, waarbij het toestel mee gefinancierd wordt door je abonnement. Eerst maar even afwachten welke formules en prijzen Mobistar gaat hanteren. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Terwijl we wachten op Mobistar misschien dit even invullen?
Petitie voor betere iPhone en iPad pre-orders in België Better pre-orders for the iPhone and iPad - Petition Spot |
|
|||
|
|||
schatten jullie de kans om op 30 juli zonder reservering een iPhone te bemachtigen groot in?
wil gewoon vroeg naar een mobistar rijden |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik mag mijn microsim kaart van Proximus gaan halen
Nu nog wachten op de iphone 4. Hij is gereserveerd met een voorschot van 50€ |
|
|||
|
|||
ik hoop voor iedereen dat hij snel naar belgie komt ik heb hem nu al 2 weken in geberuik
met de microsim kaart van proximus en moet zeggen geweldig toestel zelfs zonder antenne problemen |
|
|||
|
|||
Dus jij hebt geen problemen met het bereik?
|
|
|||
|
|||
ma nee niks en ook geen gele vlekken of iets anders allemaal een beetje over roepen
|
|
|||
|
|||
Ah, je stelt me gerust
nu nog een iPhone 4. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mij is verteld dat proximus nog geen micro simkaarten heeft, alleen maar databundels in micro formaat... Liegen ze dan tegen me?
|
|
|||
|
|||
liegen dat weet ik niet ik/ weet enkel dat ik de micro simkaart bij essec hebt gehaald
en dat ik hem dadelijk meekreeg |
|
|||
|
|||
Vandaag wandel ik de mobistar winkel binnen waar ik mijn iphone 4 gereserveerd heb 3 weken terug,ik was toen vergeten te vragen welk nummer ik had,ik heb nummer 9,ik zeg tegen de verkoper "jullie zullen er toch wel een stuk of 10 binnen krijgen zeker de 30 ste juli,waarop hij zegt "de iphone 4 is pas voorzien voor begin augustus ,ik zeg hebben jullie Steve Jobs niet gehoord,jawel zeiden ze ,maar nu op dit moment is hij voorzien voor begin augustus ,en toch kan ik het niet geloven
|
|
|||
|
|||
Het kan zijn ze, dat ze pas in augustus leveren. In mijn mobistar center weten ze het ook nog niet :-(
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Men is wettelijk verplicht de producten ook afzonderlijk aan te bieden. Daarnaast is koppelverkoop toegestaan. Check even de Wet Marktpraktijken en Consumentenbescherming (WMPC; Belgisch Staatsblad 12.04.2010) |
|
|||
|
|||
als nederbelg wacht ik met smart op de eerste officiele berichten vanuit het mobistar kamp. echter tot nu toe blijft het stil.
ik sta met verbazing te kijken hoelang dit kan duren voordat er uberhaubt iets komt. ben ook ingeschreven op de nieuwsbrief, maar nog geen ontvangen. hoe is het met andere mensen die wachten op....? (aansluiten in de lange rij op 30 juli??) is toch niet meer van deze tijd. |
Er zijn 24 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 24 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|