iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Laurens S. Op voorraad weet ik niet, ik kryg er al wel één toegestuurd Heb je die op voorhand moeten bestellen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Kvind dat mobistar wel is met wat info mag komen stilaan
|
|
|||
|
|||
Ja, zeg wel ... België voelt weer eens achterlijk aan op dit moment ...
|
|
|||
|
|||
Wachten en hopen op meer info tijdens de persconferentie van 22/07..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik krijg er ook al eentje toegestuurd
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hopelijk is de witte er ook al de 31ste
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
er stond een fout op da artikel van iPhone 4 morgen te reserveren dat da den 31ste was en nu denk ik altijd dat ze den 31ste uitkomen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De site van switch is ook aangepast enkel denk ik dat er iets niet klopt. Er staat:
Beste Klant, Opgelet! iPad wordt in België gelanceerd op vrijdag 30 juli. Tot dan kan je de iPhone NIET bestellen of reserveren via de site van Switch. Zou iPad niet moeten vervangen worden door iPhone? |
|
|||
|
|||
De prijzen in NL zijn bekend komop Mobistar, ik wil meer info
Krijg er een naar gevoel bij, zeker omdat Mobistar geen duidelijke policy heeft. |
|
||||
|
||||
Echt hé. Ik ben erg benieuwd naar hun prijzen. Ik hoop dat ze op de persconferentie meer zullen lossen.
Weet iemand of je van iphone kunt veranderen (dus upgraden naar de 4) en je huidig tweejarig abonnement gewoon door kunt laten lopen? Mobistar had me in Juni opgebeld om te laten dat mijn tweejarig contract van de 3G bijna verlopen is, dus heb ik deze verlengd met nog eens twee jaar. Natuurlijk vergeten rekening te houden met de release van de iphone4 :/ |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Oké merci!
|
|
|||
|
|||
Waar in antwerpen heb je het meeste kans om een iPhone 4 te bemachtigen op 30 juni? Mobistar of Switch? Of toch ergens anders? En als het Mobistar is, zijn er mensen die mij kunnen vertellen hoe vroeg ze vorig jaar in de rij stonden voor de 3GS? (m.a.w. hoe laat ging de winkel open?)
bedankt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het zou vooral gaan om financiële resultaten, maar hopelijk zeggen ze iets over de iPhone. (Ik had dit ook al als nieuwstip gemeld maar daar werd blijkbaar (weer) niet naar geluisterd.) Belgium iPhone |
|
||||
|
||||
Hmmm, nog 10 dagen =) Me wantzzzz!
|
Er zijn 32 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 32 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|