iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) net nog naar een mobistar center in een grote stad gebeld voor meer informatie over de lancering van de iPhone 4. De goede man was ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
net nog naar een mobistar center in een grote stad gebeld voor meer informatie over de lancering van de iPhone 4. De goede man was heel erg kort: "daar weet ik nogthans niets van...."
Dit begint behoorlijk belachelijk te worden...Wat een amateur bedrijf is dat toch. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik hoop op mijn vroege reservering bij Switch, anders wordt het hopen op een mail van Mobistar vlak voor release waarbij je kan reserveren of als laatste plan vrijdagochtend vroeg voor een Mobistarwinkel postvatten.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Mobistar in Hasselt neemt wel reserveringen aan voor NLers...maar dan moet je wel een acc pakket erbij nemen...€50,- aan crap |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als NL'er kies je er dus zelf voor om simlockvrij te kopen, dus dat is een bewuste (begrijpbare) keuze die je maakt, maar dan moet je niet verwachten dat bij een beperkt aanbod, jullie mee alles kunnen weghalen 1 stuk per NL'er zou ik wel begrijpen, maar vorige launch kwam een NL'er er even 5 wegkapen, om ze nadien waarschijnlijk met woekerwinst te verkopen(zie verkoopsectie huidige iphone 4 maar eens) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand zei dat online reservering mogelijk is bij mobistar zoals vorig jaar met de 3gs prijs staat er ook bij. er is wel wat denkwerk voor nodig.
Ik vond deze link Mobistar - iPhone Het is een oude link van vorig jaar. Moet nog aangepast worden, zal wel gebeuren binnenkort?... Laatst gewijzigd door proXify; 26-07-10 om 17:02. |
|
|||
|
|||
niets te zien dames en heren, u kunt weer doorlopen....
|
|
||||
|
||||
o3vegeta moet anders maar een screenshot posten
|
|||
|
|||
Wat gebeurd er?
|
|
|||
|
|||
niets, iemand dacht leuk te zijn...
|
|
|||
|
|||
Ik vermoed dat ze al bezig zijn aan de site te werken.
hier zie je 2x afbeelding van de iPhone 3GS Als je op linkerfoto klikt dan krijg je engelstalig informatie over de iPhone 4G en de rechterkant klikt krijg je info over de 3gs Mobistar - iPhone |
|
|||
|
|||
idd er staat nu ook 2010 onder
en afbeelding noemt: images/iphone_4_prices.jpg |
|
|||
|
|||
wow dat je dat hebt kunnen opmerken!!! nice find
ben benieuwd |
|
||||
|
||||
De informatie voor de iPhone 4 is wel leuk gedaan, zo we morgen of misschien vandaag toch nog iets horen van Mobistar.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Het is dat, ben wel benieuwd.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|