//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bento De telefoon is uitgevonden in 1876, ook in België gebruiken ze de telefoon anno 2010... Tja aangezien iedereen op de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #2541  
Oud 04-08-10, 19:49
arjanNL arjanNL is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bento Bekijk bericht
De telefoon is uitgevonden in 1876, ook in België gebruiken ze de telefoon anno 2010...

Tja aangezien iedereen op de hoogte word gehouden via de mail, en we midden in een verbouwing zitten zou ik dus via mn mobiel moeten bellen en in anno 2010 is bellen naar buitenland niet goedkoop
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2542  
Oud 04-08-10, 19:55
memento__mori memento__mori is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bdr Bekijk bericht
Hoeveel zijn er nu binnen gekomen?
Nog geen, normaal gezien stond de levering in depot gepland op 3 augustus, maar is nu verschoven naar 6 augustus.
Zonder tegenbericht (moest niet op werk zijn vandaag, dus kon het niet nakijken) komen er dus deze week 3 binnen van 32GB en 6 van 16GB.

Ondertussen zijn er al wel een hele hoop reservaties (alleen reservatie bij vdb, je kan hem niet zomaar in de winkel gaan halen voorlopig, bestellingen hebben voorrang en worden chronologisch afgewerkt = 1 centraal systeem voor alle 58 winkels)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door buffelkneer Bekijk bericht
Wow, dat is snel, zeker als er levertermijn 2 weken stond. Je bedoelt toch 6 augustus ?
Idd, 6 augustus. Dus dat van die maanden levertijd geloof ik absoluut niet. En dat er op de website van vdb meer dan 2 weken staat is normaal, dat doen ze omdat ze geen grote aantallen binnen krijgen...
Onze aankoopdienst zet geen datum en aantallen in het systeem als ze geen bevestiging hebben gehad van Mobistar...
We krijgen wrs wél veel minder stuks per levering dan de Mobistar winkels, maar ik verwacht toch elke week een levering.

Ik ga dat telkens hier op het forum posten.

Laatst gewijzigd door memento__mori; 04-08-10 om 20:15.
  #2543  
Oud 04-08-10, 20:04
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Super dat je ons zo op de hoogte houd. Wachten duurt lang als je iets heel graag wil hebben


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door memento__mori Bekijk bericht
Nog geen, normaal gezien stond de levering in depot gepland op 3 augustus, maar is nu verschoven naar 6 augustus.
Zonder tegenbericht (moest niet op werk zijn vandaag, dus kon het niet nakijken) komen er dus deze week 3 binnen van 32GB en 6 van 16GB.

Ondertussen zijn er al wel een hele hoop reservaties (alleen reservatie bij vdb, je kan hem niet zomaar in de winkel gaan halen voorlopig, bestellingen hebben voorrang en worden chronologisch afgewerkt = 1 centraal systeem voor alle 58 winkels)


Idd, 6 augustus. Dus dat van die maanden levertijd geloof ik absoluut niet.
Onze aankoopdienst zet geen datum en aantallen in het systeem als ze geen bevestiging hebben gehad van Mobistar...
We krijgen wrs wél veel minder stuks per levering dan de Mobistar winkels, maar ik verwacht toch elke week een levering.

Ik ga dat telkens hier op het forum posten.
  #2544  
Oud 04-08-10, 20:17
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

deze namiddag van iemand gehoord dat er mobistar verkopers zijn die er eigenaardige verkooptechnieken aan over houden in die zin als je de nieuwste iphone 4 wilt moet je maar een abonnement nemen bij Mobistar dat mag toch niet? ik zeg het het is van horen zeggen ik kan dus niet oordelen of dit 100% waarheid is !!!
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #2545  
Oud 04-08-10, 20:32
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scooter Bekijk bericht
deze namiddag van iemand gehoord dat er mobistar verkopers zijn die er eigenaardige verkooptechnieken aan over houden in die zin als je de nieuwste iphone 4 wilt moet je maar een abonnement nemen bij Mobistar dat mag toch niet? ik zeg het het is van horen zeggen ik kan dus niet oordelen of dit 100% waarheid is !!!
Kan best kloppen je moet ook bij sommige bepaalde accesoires kopen ter waarde van 50 euro of meer ik weet niet? Is echt onzin maar blijkbaar kan dat in Belgie.
  #2546  
Oud 04-08-10, 20:34
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Bekijk bericht
Kan best kloppen je moet ook bij sommige bepaalde accesoires kopen ter waarde van 50 euro of meer ik weet niet? Is echt onzin maar blijkbaar kan dat in Belgie.
Persoonlijk vindt ik dat echt een schande laat de mensen toch vrij !!
  #2547  
Oud 04-08-10, 20:38
buffelkneer buffelkneer is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arjanNL Bekijk bericht
Tja aangezien iedereen op de hoogte word gehouden via de mail, en we midden in een verbouwing zitten zou ik dus via mn mobiel moeten bellen en in anno 2010 is bellen naar buitenland niet goedkoop
Maar je hebt wel geld om een Iphone 4 te kopen
Er zijn ook goedkope alternatieven zoals Skype he.

Over die shops die abos aansmeren of accessoires... gewoon naar een andere winkel gaan. Die mannen zijn niet voor discussie vatbaar. Sommige willen je zelfs nie op de lijst zetten omdat je geen Mobistar klant bent.
  #2548  
Oud 04-08-10, 20:58
M3 SMGII M3 SMGII is offline
• iOS 4.0.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 92
Standaard

@ memento__mori

in welke VDB werk je als ik dat vragen mag
  #2549  
Oud 04-08-10, 20:59
fast fast is offline
• iOS 13.5.1
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Rumst
Berichten: 10
Standaard

Ik zag vanavond dar er aan de kassa van de Saturn in Wilrijk iemand een iPhone 4 kocht. Misschien dat die er dan toch een aantal in voorraad hebben.
  #2550  
Oud 04-08-10, 21:03
tijntje1983 tijntje1983 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

mijn reservatie staat nu op plaats 2 in hasselt (stond op 4) ze hadden 6 toestellen binnen gekregen gisteren (ik gok: 3x 16gb en 3x 32gb). Vrijdag en dinsdag verwachten +- zelfde aantal....

Laatst gewijzigd door tijntje1983; 04-08-10 om 21:42. Reden: 2e plaats ipv 1e :)
  #2551  
Oud 04-08-10, 21:34
JaZzMaN251 JaZzMaN251 is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tijntje1983 Bekijk bericht
Vrijdag en dinsdag verwachten +- zelfde aantal....
Geldt dit voor elk Mobistar Center. Een paar posts geleden sprak ook iemand over een Mobistar Center dat nog een 'derde' levering deze week ging krijgen.

Krijgen ze dan twee leveringen per week?
  #2552  
Oud 04-08-10, 21:45
tijntje1983 tijntje1983 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JaZzMaN251 Bekijk bericht
Geldt dit voor elk Mobistar Center. Een paar posts geleden sprak ook iemand over een Mobistar Center dat nog een 'derde' levering deze week ging krijgen.

Krijgen ze dan twee leveringen per week?
geen idee, was verwachting van de verkoper, maar hij zei ook dat het kon zijn dat er een weekje niks geleverd werd.

volgens mij hangt het vooral af in welke winkel je langs gaat. Ik gok dat de pre-order winkels de grotere winkels waren / zijn en dat die eerder en met meer stuks voorzien worden.
  #2553  
Oud 04-08-10, 21:52
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tijntje1983 Bekijk bericht
geen idee, was verwachting van de verkoper, maar hij zei ook dat het kon zijn dat er een weekje niks geleverd werd.

volgens mij hangt het vooral af in welke winkel je langs gaat. Ik gok dat de pre-order winkels de grotere winkels waren / zijn en dat die eerder en met meer stuks voorzien worden.
Die vrouw in maasmechelen zei dat ik 20e in de lijst sta, ik weet niet of ik 20e in totaal op de lijst sta of 20e voor de 32 gb ... dus ik weet ook niet echt hoelang het duurt, ze sprak van 2,5 maand, maar dat geloof ik eeeeeeeecht niet...
  #2554  
Oud 04-08-10, 22:04
turbo2jet turbo2jet is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 3
Standaard sim knippen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Colpaert Bekijk bericht
Ik zou geen BASE simkaart knippen naar microsim. Ik heb het met de mijne gedaan, maar het werkte niet. Plakte ik mijn geknipte microsim terug in mijn oude simkaart (ik had heel voorzichtig met een breekmes gesneden) geplakt, dan werkte die wel terug gewoon in mijn iPhone 3G. Heb net een microsim weest ophalen in Ronse en mijn iPhone 4 werkt nu perfect met BASE.
he dank voor het advies ik ga trachten morgen een micro sim op te halen , en zodra ik dan is wat extra tijd kan maken kan ik eindelijk men "4" gaan configureren
  #2555  
Oud 04-08-10, 22:15
Macofs Macofs is offline
• iOS 2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 4
Standaard

Ik heb een aantal maanden geleden de Iphone 4 telefonisch gereserveerd bij Mobistar in Eeklo. Ze noteerden toen mijn naam en telefoonnummer en de vriendelijke dame vertelde me erbij dat ik nr 10 op de lijst was.

Gisteren belde diezelfde dame mij op om te zeggen dat mijn gereserveerde Iphone op mij lag te wachten. Vandaag afgehaald, schitterende service. En ik ben geen Mobistar klant (maar overweeg het wel te worden).
  #2556  
Oud 04-08-10, 22:55
bdr bdr is offline
• iOS 4.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macofs Bekijk bericht
Ik heb een aantal maanden geleden de Iphone 4 telefonisch gereserveerd bij Mobistar in Eeklo. Ze noteerden toen mijn naam en telefoonnummer en de vriendelijke dame vertelde me erbij dat ik nr 10 op de lijst was.

Gisteren belde diezelfde dame mij op om te zeggen dat mijn gereserveerde Iphone op mij lag te wachten. Vandaag afgehaald, schitterende service. En ik ben geen Mobistar klant (maar overweeg het wel te worden).
Nette service!
  #2557  
Oud 04-08-10, 23:24
FenixStyle FenixStyle is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daffiej Bekijk bericht
Net een mail teruggehad van Mobistar Mol voor een iphone 4 16 GB. Ben 21e op de lijst...
Mits ze me inderdaad op de lijst zetten aangezien ik per mail heb gereserveerd.

Ben benieuwd...
Ik sta daar al sinds 10 juni op de lijst voor 32GB en zou toen al 16e staan, ik heb mijn toestel echter nog niet ontvangen... Raar dat jij nu inschrijft en ook 'maar' 21e bent?
  #2558  
Oud 05-08-10, 12:37
buffelkneer buffelkneer is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 123
Standaard

Misschien ben jij ondertussen al de 4de ofzo dan kan hij inderdaad wel de 21ste zijn he.
  #2559  
Oud 05-08-10, 12:41
buffel_styllezz buffel_styllezz is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 138
Standaard

ga binnen een week of 2 - 3 eens kijken hoe het zit in oostende in de mobistar shop ...
hopelijk krijg ik dan meteen eentje mee
  #2560  
Oud 05-08-10, 12:56
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle Bekijk bericht
Ik sta daar al sinds 10 juni op de lijst voor 32GB en zou toen al 16e staan, ik heb mijn toestel echter nog niet ontvangen... Raar dat jij nu inschrijft en ook 'maar' 21e bent?

de oude lijsten hebben ze weggegooid want die waren onleesbaar geworden
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 14:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 19:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 13:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:01.