iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bento De telefoon is uitgevonden in 1876, ook in België gebruiken ze de telefoon anno 2010... Tja aangezien iedereen op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Tja aangezien iedereen op de hoogte word gehouden via de mail, en we midden in een verbouwing zitten zou ik dus via mn mobiel moeten bellen en in anno 2010 is bellen naar buitenland niet goedkoop |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nog geen, normaal gezien stond de levering in depot gepland op 3 augustus, maar is nu verschoven naar 6 augustus.
Zonder tegenbericht (moest niet op werk zijn vandaag, dus kon het niet nakijken) komen er dus deze week 3 binnen van 32GB en 6 van 16GB. Ondertussen zijn er al wel een hele hoop reservaties (alleen reservatie bij vdb, je kan hem niet zomaar in de winkel gaan halen voorlopig, bestellingen hebben voorrang en worden chronologisch afgewerkt = 1 centraal systeem voor alle 58 winkels) Citaat:
Onze aankoopdienst zet geen datum en aantallen in het systeem als ze geen bevestiging hebben gehad van Mobistar... We krijgen wrs wél veel minder stuks per levering dan de Mobistar winkels, maar ik verwacht toch elke week een levering. Ik ga dat telkens hier op het forum posten. Laatst gewijzigd door memento__mori; 04-08-10 om 21:15. |
|
|||
|
|||
Super dat je ons zo op de hoogte houd. Wachten duurt lang als je iets heel graag wil hebben
Citaat:
|
|
||||
|
||||
deze namiddag van iemand gehoord dat er mobistar verkopers zijn die er eigenaardige verkooptechnieken aan over houden in die zin als je de nieuwste iphone 4 wilt moet je maar een abonnement nemen bij Mobistar dat mag toch niet? ik zeg het het is van horen zeggen ik kan dus niet oordelen of dit 100% waarheid is !!!
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er zijn ook goedkope alternatieven zoals Skype he. Over die shops die abos aansmeren of accessoires... gewoon naar een andere winkel gaan. Die mannen zijn niet voor discussie vatbaar. Sommige willen je zelfs nie op de lijst zetten omdat je geen Mobistar klant bent. |
|
|||
|
|||
@ memento__mori
in welke VDB werk je als ik dat vragen mag |
|
|||
|
|||
Ik zag vanavond dar er aan de kassa van de Saturn in Wilrijk iemand een iPhone 4 kocht. Misschien dat die er dan toch een aantal in voorraad hebben.
|
|
|||
|
|||
mijn reservatie staat nu op plaats 2 in hasselt (stond op 4) ze hadden 6 toestellen binnen gekregen gisteren (ik gok: 3x 16gb en 3x 32gb). Vrijdag en dinsdag verwachten +- zelfde aantal....
Laatst gewijzigd door tijntje1983; 04-08-10 om 22:42. Reden: 2e plaats ipv 1e :) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
volgens mij hangt het vooral af in welke winkel je langs gaat. Ik gok dat de pre-order winkels de grotere winkels waren / zijn en dat die eerder en met meer stuks voorzien worden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
sim knippen
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb een aantal maanden geleden de Iphone 4 telefonisch gereserveerd bij Mobistar in Eeklo. Ze noteerden toen mijn naam en telefoonnummer en de vriendelijke dame vertelde me erbij dat ik nr 10 op de lijst was.
Gisteren belde diezelfde dame mij op om te zeggen dat mijn gereserveerde Iphone op mij lag te wachten. Vandaag afgehaald, schitterende service. En ik ben geen Mobistar klant (maar overweeg het wel te worden). |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik sta daar al sinds 10 juni op de lijst voor 32GB en zou toen al 16e staan, ik heb mijn toestel echter nog niet ontvangen... Raar dat jij nu inschrijft en ook 'maar' 21e bent?
|
|
|||
|
|||
Misschien ben jij ondertussen al de 4de ofzo dan kan hij inderdaad wel de 21ste zijn he.
|
|
|||
|
|||
ga binnen een week of 2 - 3 eens kijken hoe het zit in oostende in de mobistar shop ...
hopelijk krijg ik dan meteen eentje mee |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|