iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Achja, we zien wel inderdaad.. (Hoopt op online bestellen ) Zolang het niet via de "fantastische" organisatie van Mobistar verloopt ben ik tevreden...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Achja, we zien wel inderdaad.. (Hoopt op online bestellen )
Zolang het niet via de "fantastische" organisatie van Mobistar verloopt ben ik tevreden |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik hoop ook dat je via Apple zelf kan bestellen, dan ben je zeker van je iPhone 4.
Maar ga de iPhone 4 voor de iPad in de Benelux komen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heeft er iemand een idee of het mogelijk is om een Iphone 4, gekocht in Frankrijk, te laten verzekeren door Mobistar? Of nemen zij enkel 'Belgische' toestellen aan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Even een vraagje, als je de iphone met simlock koopt bij mobistar moet je er dan zowiso een abbonement bijnemen ? Of kan je met een tempo music simkaart blijven werken ( en bv elke maand herlade voor 15euro)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mobistar mag volgens mij nog geen simlock op hun toestellen zetten.. |
|
||||
|
||||
Wellicht kan mijn belgische business partner er één voor mij kopen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
simlock mag niet in belgie, gebruik de zoekfunctie van het forum, het is al zo'n 100x vermeldt
|
|
|||
|
|||
Dus ik moet niet per se een abbonement nemen dan ?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
kan ik dan mn tempomusic sim van mobistar gewoon verder gebruiken en voor bv 15euro herlade wnnr ik wil ? ( ik weet dat ik die moet knippen of vervangen door microsim)
|
|
|||
|
|||
Switch hanteert blijkbaar first in first out principe. Heb ze gisteren gemaild en kreeg als antwoord dat ik op de lijst sta, maar niet op een bepaalde plaats. Gewoon als het toestel binnen, bellen ze mij. Als ik te laat kom, pech. Op is op. Geen orderlijsten van "hoeveelste plaats sta ik".
|
|
|||
|
|||
inderdaad je hoeft zelfs geen mobistar-klant te zijn. mobistar heeft microsims beschikbaar maar ik weet niet of ze deze al dan niet gratis vervangen voor in je nieuwe iPhone.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je hulp man, nu hopen dat ik er eentje te pakken krijg bij de eerste levering
|
|
|||
|
|||
Zo te zien ben ik de eenige die een voorschot van 170 euro heb kunnen betalen? Of zijn er nog mensen die zich hebben laten zetten op een wachtlijst met voorschot?
|
|
|||
|
|||
Ik sta ondertussen op 4 wachtlijsten en ik heb ze allemaal via mail geregeld, zonder voorschot dus... Ik was zowiezo al niet van plan om ergens een voorschot te betalen, aangezien ik dan 'verplicht' ben om hem in die winkel te kopen
Nu zal ik wel zien wie er eerst is, en de rest bel ik braafjes af.. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone 4 in België | Dems | Koopinformatie België | 1 | 05-07-10 20:35 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|