Iphone 4 kopen in Amerika discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iJob Ik heb er eergister 4 in San Francisco gekocht ( 2 op mijn naam, 2 op paps naam maximum is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wanneer ik alle manuals hier lees is het me niet duidelijk of je zo'n addressbook sim of de originele hoort te gebruiken. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Gewoon direct bij aankoop vragen in de winkel. De medewerker doet dat dan op een Mac die in de winkel staat. Je hebt hier verder niets voor nodig (eigen ervaring). De medewerker gebruikt de at&t simkaart die reeds in het toestel zit dus hij gaat ook niet rommelen met je iphone oid....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Simpelweg iPhone connecteren met iTunes en klaar, of vergis ik me? Heeft dit enige implicatie wanneer ik hem later wil unlocken wanneer de unlock klaar is voor 4.0.2? Thanks |
|
||||
|
||||
Iemand nog een tip hoe de iPhones te vervoeren terug naar Nederland (we zijn met z'n vijven)? Mijne houd ik iig gewoon bij me, de andere geactiveerde iPhone houdt iemand anders van ons bij zich. De 2 gesealde - ingepakte - iPhones denk ik in verschillende koffers, en de 2 lege doosjes ook in 2 verschillende koffers.
Thanks! |
|
|||
|
|||
Ok ik heb zonet de laatste 10 pagina's gelezen en ik ben ondertussen al een stuk wijzer geworden Eind september ga ik naar NY en ik zou me daar een iphone 4 32GB willen aanschaffen. Ik neem er dus een met "no commitment" maar de kaart die er dan inzit, daar staat dus ook niet bvb 10$ belkrediet op of dergelijke? maw die kan dus meteen in de vuilnisbak of wat is het verschil als ik in NY die kaart er laat insteken of mijn geknipte simkaart er daar al insteek?
Als je nu in Belgie een Iphone 4 koopt dan kan je simkaart er toch in zonder eraan te knippen of vergis ik mij daarin? Het is dus een soort van beveiliging tegen unlockers in de vs dat ik aan mijn simkaart zal moeten knippen? Je moet gewoon knippen totdat je enkel nog zo het gouden plaatje over hebt veronderstel ik? Ohja hoogst waarschijnlijk zal ik een 4.0.2 versie hebben, hoelang zou het nog duren totdat er daar een jailbraik/unlock voor is? Ook heb ik momenteel een Ipod 32GB v3. Voor hoeveel euro zou ik deze nog kunnen verkopen en waar doe ik dit best? gewoon op ebay, 2dehands.be? Alvast bedankt. mvg, spiROZE |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Eind september is de kans groot dat het al firmware 4.1 is. Een jailbreak/unlock blijven nooit lang achter. maar hou er rekening meer dat er een kans is dat het een paar weken kan duren. |
|
|||
|
|||
Ok heel hard bedankt voor je snelle reply ja dan ga ik gewoon in België zo een simkaart kopen ipv zelf te knippen, dan ben ik zeker dat het goed werkt en dat ik mijn iphone niet zal beschadigen.
Laatst gewijzigd door Guest-20191209120006; 24-08-10 om 13:24. |
|
|||
|
|||
Achter 4x om 5u30 naar de Apple store op 5th avenue te gaan tijdens mijn vakantie in new York, heb ik de iPhone 4 32 gb eindelijk !!!!! happyface!
|
|
|||
|
|||
Congratz man Best wel vroeg moeten opstaan dan Welke winkels bezoek ik best in NY om de iphone 4 32gb te kopen? ik ga er 15september naartoe..
|
|
|||
|
|||
Om eerlijk te zijn, kan je hem alleen maar kopen in de 5th av Apple store...
Weet iemand misschien hoe ik mijn iPhone kan unlocken ??? |
|
|||
|
|||
Als 'ie 4.0 of 4.0.1 draait dan kan je nu unlocken.
Draait 'ie 4.0.2 dan zal je moeten wachten tot 4.1 uitkomt, en dan nog een tijdje totdat er weer een publieke jailbreak is. Je kan ondertussen wel je iPhone gebruiken als iPod Touch door er kort een AT&T SIM in te doen en 'm op iTunes aan te sluiten. Of door een "phonebook sim" te gebruiken (ook elders sneller verkrijgbaar). Ga naar JailbreakMe trek aan de slider, wacht af tot het klaar is. Ga naar je homescreen en start Cydia (op tweede pagina). Laat Cydia z'n ding doen. Kies daarbij alsjeblieft voor de knop "Make my life easier", zodat je later kan downgraden naar 4.0.2 en wat er nog meer aan gaat komen. In Cydia onder 'Search' zoek naar "ultrasn0w" en installeer dat. Je iPhone is nu tijdelijk unlocked, zolang je het iPhone OS niet bijwerkt in de toekomst. Blijven duimen dat de scene steeds jailbreaks en unlocks blijft produceren dus. |
|
|||
|
|||
Betekent dit dat er sowieso geen jailbreak+unlock zal zijn voor 4.0.2?
|
|
|||
|
|||
Zou erg dom zijn om een hack die je waarschijnlijk nog voor 4.1 kan gebruiken, nu vrij te geven voor zo'n interim patch release als 4.0.2. De 4.1 betas worden alweer een tijdje aan app ontwikkelaars verspreid, zal dus echt niet meer dan 2 maanden oid. zijn. Hoewel Apple het misschien wil synchroniseren met de 4.x release voor iPad.
|
|
|||
|
|||
Je kan 4.0.2 wel jailbreaken... Kijk maar Jailbreak iPhone 3GS on iOS 4.0.2 with PwnageTool [How to Guide] | Redmond Pie
|
|
|||
|
|||
Citaat:
bij een 3gs, niet een 4 |
|
|||
|
|||
Maakt niet uit man
|
|
|||
|
|||
Maar dus er zitten wel een paar risico's aan het kopen van een Iphone in amerika als ik het juist heb?
Er is het douane risico maar dat is zeer klein als ik deze topic doorlees. Nog andere zaken die ik in mijn achterhoofd moet houden als ik er een in de VS koop? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Vanmorgen met 4 iPhones (totaal 7 incl. oude haha) de douane doorgekomen, alles in de handbagage verspreid over 5 mensen. En voor nu:
een dikke vette jetlag |
|
|||
|
|||
Niicee!
Heb iets gevonden voor jailbreak 4.0.2 ! http://forum.gsmhosting.com/vbb/f456/real-solution-3gs-downgrade-ios-4-02-a-1078191/ |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Langere tijd in Amerika: iPhone in Amerika kopen of hier? | Cupcake | Koopinformatie USA | 0 | 26-07-10 17:02 |
iphone kopen amerika | Dutch_guy | Archief | 4 | 17-07-09 18:01 |
iphone in amerika kopen, tacktiek? | pieterjangoeman | Koopinformatie USA | 24 | 05-07-09 23:04 |
Onduidelijkheid - iPhone kopen in Amerika | Marcelliske | Archief | 5 | 16-01-09 12:04 |
Iphone kopen in Amerika...??? | rick1980 | Archief | 1 | 26-12-08 12:23 |
|
|