iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iPhone 4 in België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/61126-iphone-4-belgie.html)

theory18 28-07-10 19:00

iemand die een mail/naam teveel heeft?
ben bereid hem tegen betaling af te kopen.
Bij voorkeur in Gent.

mapmap 28-07-10 19:06

Ik weet niet of het al vermeld is maar er is nu een mail die naar niet klanten gaat en die doet toch uitschijnen dat er vrijdag ook zonder reservaties iPhones te koop zijn.

In die mail staat hij vanaf 10u verkrijgbaar is.

en verder
Citaat:

Op 30 juli start in alle Mobistar Centers de verkoop van de nieuwe iPhone 4. Met zijn nieuwe scherm, multitasking en een prachtig nieuw design, is de iPhone4 ook deze keer een compleet nieuwe ervaring. Voor de lancering hebben we slechts een beperkt aantal exemplaren ter beschikking. Er snel bij zijn is de boodschap!

Wess 28-07-10 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mapmap (Bericht 503061)
Ik weet niet of het al vermeld is maar er is nu een mail die naar niet klanten gaat en die doet toch uitschijnen dat er vrijdag ook zonder reservaties iPhones te koop zijn.

In die mail staat hij vanaf 10u verkrijgbaar is.

en verder

Er werd duidelijk gezegd: de mensen die gereserveerd hebben en voor 10u niet de iPhone komen ophalen hebben pech en die iPhone's zullen dan verkocht worden aan de klanten die niet hebben kunnen reserveren..
Ook zullen de andere centers wel iPhone's hebben.. Maar hoeveel is niet bekend, en sommige werken met reservatie-lijsten..

Dbr 28-07-10 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Recycle Bin (Bericht 503040)
ja, dat kun je doen als jongetje van 14. Zoiets heet de identificatieplicht en kost je €50 euro en ik ben getuigen.

Dan ben je mooi beetgenomen, heb zelf al paar keer mij zonder problemen moeten identificeren...

Kris8400 28-07-10 19:16

Iemand een idee hoelang het zal duren voor om aan een 4 te raken voor zij die de boot net gemist hebben?

Pascal717 28-07-10 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kris8400 (Bericht 503079)
Iemand een idee hoelang het zal duren voor om aan een 4 te raken voor zij die de boot net gemist hebben?

Niet echt. Zeker een 2tal weken en kan zelfs 2 maanden worden.

technoslet 28-07-10 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rampage (Bericht 502954)
Juist... Je hebt gelijk. Dan heb ik sjans gehad dat Mobistar eerst foute prijzen gezet had ;-). Bij de eerste lichting had ik geen succes, was nog niet wakker!

't Is eigenlijk wel een beetje zot, m'n 3GS heb ik pas van in maart 2010... Hopelijk krijg ik er nog wat €€€ voor terug.

Gewoon op marktplaats.nl. Ik denk dat je, mits hij fabriekaf simlockvrij is, zeker nog wel 375 euro kan vangen hier in NL.

Mijn 3G heb ik iemand al toegezegd en levert mij nog 225 euro op...

mapmap 28-07-10 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kris8400 (Bericht 503079)
Iemand een idee hoelang het zal duren voor om aan een 4 te raken voor zij die de boot net gemist hebben?

3u gaat dat duren. Vanaf 10u kan je nog zonder reservatie proberen

FenixStyle 28-07-10 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door technoslet (Bericht 503103)
Gewoon op marktplaats.nl. Ik denk dat je, mits hij fabriekaf simlockvrij is, zeker nog wel 375 euro kan vangen hier in NL.

Mijn 3G heb ik iemand al toegezegd en levert mij nog 225 euro op...

Ik heb enkele weken terug voor mijn 3G zelfs nog 350 euro gekregen... Voor een toestel zonder simlock en in goede staat, wordt er écht nog veel geboden hoor. :)

Wess 28-07-10 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle (Bericht 503119)
Ik heb enkele weken terug voor mijn 3G zelfs nog 350 euro gekregen... Voor een toestel zonder simlock en in goede staat, wordt er écht nog veel geboden hoor. :)

Ik verkoop mijn 3G (plus al de cases die ik heb gekocht en toch niet meer passen) voor 330euro..

Ook nog in goede staat op enkele haarscheuren na :) (scherm is zo goed als nieuw omdat ik altijd screen protector gebruik)

technoslet 28-07-10 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle (Bericht 503119)
Ik heb enkele weken terug voor mijn 3G zelfs nog 350 euro gekregen... Voor een toestel zonder simlock en in goede staat, wordt er écht nog veel geboden hoor. :)

Kijk dqt zijn prijzen. Mijn 3G is fabriekaf simvrij. Heb hem gebruikt zonder hoesje, zonder protector. Achterkant zitten genoeg krassen en putjes. Scherm zitten maar 2 kleine krasjes.
Dus 225 vind ik wel best...

Dus de prijs die ik extra heb betaald is uiteindelijk: 100 minus aanschaf hoesjes\protector(s).

Dus die 225 is heel zo slecht nog niet ;)

Recycle Bin 28-07-10 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wess (Bericht 503125)
Ik verkoop mijn 3G (plus al de cases die ik heb gekocht en toch niet meer passen) voor 330euro..

Ook nog in goede staat op enkele haarscheuren na :) (scherm is zo goed als nieuw omdat ik altijd screen protector gebruik)

Tsja, je kunt natuurlijk zoveel vragen als je wilt, of je het gaat krijgen is nog maar de vraag...:rolleyes: (als je serieus wilt proberen zou ik het doen op marktplaats, daar lopen nog veel leken rond).

lesfetes 28-07-10 20:05

Als niet mobistar klant de boot weer vierkant gemist ... komt ervan als je op je luie k+nt aan het zwembad in Frankrijk zit ipv de hele ochtend op de mobist+r site, had dus toch niet kunnen gaan.

Aan de andere kant toen de 3G uitkwam heb ik deze de zaterdag NA de release gewoon via de mobistarwebsite kunnen kopen en de woensdag daarop nog eens eentje voor mijn vrouw.
Op deze herhaling was al de hele tijd mijn hoop gevestigd (weet trouwens iemand hoe de betaling via hun website nu is, ik heb dat kastje voor de ogone beveiliging natuurlijk thuisgelaten :( )

Wel lachen dat er nog een 8Gig 3GS met ontbijt kan gereserveerd worden :d:d:d

ProGunNL 28-07-10 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle (Bericht 503119)
Ik heb enkele weken terug voor mijn 3G zelfs nog 350 euro gekregen... Voor een toestel zonder simlock en in goede staat, wordt er écht nog veel geboden hoor. :)

ik had die van mijn voor 300€ verkocht en behoorlijke gebruiks sporen aan de achterkant, krassen aan de voorkant + simlock

Wess 28-07-10 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Recycle Bin (Bericht 503187)
Tsja, je kunt natuurlijk zoveel vragen als je wilt, of je het gaat krijgen is nog maar de vraag...:rolleyes: (als je serieus wilt proberen zou ik het doen op marktplaats, daar lopen nog veel leken rond).

Mijne is al verkocht voor €330.. zoals ik zei ;-)

Persmoment 28-07-10 20:13

Iets in mij (zal vast de twijfelachtige duivel zijn, vaker last van) zegt dat het nog allemaal te mooi is om waar te zijn...

Ik ben geen Mobistar-klant, kom niet uit België en heb nu een iPhone 4G gereserveerd. Ik heb een bevestiging op papier, maar met uitzondering van de naam is hij erg onpersoonlijk. Waarom moest ik bijvoorbeeld mijn nummer (fake nummer) opgeven, terwijl deze niet in de bevestiging staat?

Zal de iPhone werkelijk op mij wachten, ook als ik niet om 07.00 uur de winkel binnen storm maar dat ik pas om 09.00 uur kom binnenzetten?

Pascal717 28-07-10 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Persmoment (Bericht 503214)
Iets in mij (zal vast de twijfelachtige duivel zijn, vaker last van) zegt dat het nog allemaal te mooi is om waar te zijn...

Ik ben geen Mobistar-klant, kom niet uit België en heb nu een iPhone 4G gereserveerd. Ik heb een bevestiging op papier, maar met uitzondering van de naam is hij erg onpersoonlijk. Waarom moest ik bijvoorbeeld mijn nummer (fake nummer) opgeven, terwijl deze niet in de bevestiging staat?

Zal de iPhone werkelijk op mij wachten, ook als ik niet om 07.00 uur de winkel binnen storm maar dat ik pas om 09.00 uur kom binnenzetten?

Met de reserverings bevestiging zou dat geen probleem moeten zijn. Zou daar niet bang voor zijn.

crazyceesy 28-07-10 20:34

mooi, de plaatjes in de mail zijn er weer. meteen ff een printscreen gemaakt. zijn er trouwens mensen die van ver naar hasselt komen? (NL bijvoorbeeld) misschien leuk om met ze alle de nacht door te halen en elkaar wakker te houden?:D

anandvr 28-07-10 20:34

17.00 uur pas een mail gekregen van Mobistar...heel netjes:mad:

Wess 28-07-10 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door crazyceesy (Bericht 503251)
mooi, de plaatjes in de mail zijn er weer. meteen ff een printscreen gemaakt. zijn er trouwens mensen die van ver naar hasselt komen? (NL bijvoorbeeld) misschien leuk om met ze alle de nacht door te halen en elkaar wakker te houden?:D

En dan? heb je uw iPhone en zijt ge stikkapot en wilt ge, neen moet je, slapen in plaats van lekker je iPhone te ontdekken ;-)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:00.