iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iPhone 4 in België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/61126-iphone-4-belgie.html)

Foesbar 29-07-10 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TMSTT (Bericht 503878)
en het betreft hier aankopen vanuit de online store van mobistar.be, dus niet in de winkel :)

Je hebt nochtans online gereserveerd alvorens het product fysiek in handen te hebben.

Als je je reservatiemail bijhoud telt dit mee als een verkoop op afstand :d

Foesbar 29-07-10 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Licko (Bericht 503879)
het gaat me om de termijn die apple stelde, niet het beleid van mobistar
bumper verhaal geloof ik wel, komt wel goed via een app

maar idd, vraag t morgen wel na :)

je koopt hem bij mobistar en niet bij apple.
Het is dus mobistar die beslist of ze de Iphone terug nemen.

Zou dus best eens horen in de centers morgen

TMSTT 29-07-10 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Foesbar (Bericht 503882)
Je hebt nochtans online gereserveerd alvorens het product fysiek in handen te hebben.

Als je je reservatiemail bijhoud telt dit mee als een verkoop op afstand :d

goeie poging :p, je koopt het product fysiek in de winkel, een reservatie is op geen enkel moment een verkoop

ococ 29-07-10 10:39

Stel dat je zegt dat je de bevesatingsmail kwijt bent en je naam staat wel op hun lijst zou dat kunnen

truckdiver 29-07-10 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ococ (Bericht 503963)
Stel dat je zegt dat je de bevesatingsmail kwijt bent en je naam staat wel op hun lijst zou dat kunnen

Staat duidelijk vermeld dat je 'met de mail' moet aankomen!!
Anders kan je wel afkomen met iemand anders zijn naam als je weet dat de persoon heeft gereserveerd.
Misschien dat paspoort nog kan helpen.
Is niet zeker dat ze bij iedereen in hun computer gaan kijken of die wel is gereserveerd.
Als je je mail kan voor leggen,kan misschien al genoeg zijn om hem mee te krijgen (en om het wat sneller te laten verlopen in de winkel)

technoslet 29-07-10 10:46

Zonder mail kom je ook niet binnen denk ik. Het is je entreebewijs ;-)

stereopanda 29-07-10 10:48

Weet er iemand hoe ik vanuit hier in Eindhoven het snelt in Hasselt kan komen met het openbaar vervoer? Of komt er misschien iemand hier uit de buurt die het niet erg vind om iemand anders mee te nemen? :O Zou wel heel tof zijn!!

fonzy 29-07-10 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stereopanda (Bericht 503986)
Weet er iemand hoe ik vanuit hier in Eindhoven het snelt in Hasselt kan komen met het openbaar vervoer? Of komt er misschien iemand hier uit de buurt die het niet erg vind om iemand anders mee te nemen? :O Zou wel heel tof zijn!!

moest je met de trein willen gaan: Boek uw ticket
Laatste trein vertrekt vanavond om 20.04h en dan ben je 3.5 uur later in hasselt station (van station naar mobist winkel is makkelijk tevoet te doen) Kost je +-30 euro

stereopanda 29-07-10 11:02

Hmm ja heen en terug dus +- 60 euro, dat vind ik een beetje duur...

truckdiver 29-07-10 11:13

Als je morgen bij Mobistar je Iphone4 af gaat halen breng dan ook zeker je huidige simkaart mee!!!
Deze gaat ingeruild worden voor een micro simkaart.
Je oude simkaart moet je zodus inleveren.
Als je een iphone voor iemands anders gaat afhalen (wat in mijn geval is) zeker die persoon zijn simkaart mee brengen!!!

VERTEL HET VOORT

TMSTT 29-07-10 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 504038)
Als je morgen bij Mobistar je Iphone4 af gaat halen breng dan ook zeker je huidige simkaart mee!!!
Deze gaat ingeruild worden voor een micro simkaart.
Je oude simkaart moet je zodus inleveren.
Als je een iphone voor iemands anders gaat afhalen (wat in mijn geval is) zeker die persoon zijn simkaart mee brengen!!!

VERTEL HET VOORT

bron? en dat is dus enkel voor mobistar klanten natuurlijk :D anderen zullen bij hun eigen providor moeten langsgaan...

bisebaer 29-07-10 11:19

Moet dat echt? Ik kan m'n iPhone namelijk niet onmiddellijk activeren ... Ze kunnen je toch niet verplichten, neem ik aan?

Ken1984 29-07-10 11:22

Zeveraar...wat kunnen zij nu eisen dat je je simkaart inlevert. Vriendin gaat 'm halen voor mij, dus ja...

Bartje 29-07-10 11:23

Dat is toch ook wat ze mij aan de telefoon hebben verteld

truckdiver 29-07-10 11:23

Bron: Mobistar Hasselt
Je oude wordt gedeactiveerd waarna je nieuwe simkaart geactiveerd wordt

TMSTT 29-07-10 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 504065)
Bron: Mobistar Hasselt
Je oude wordt gedeactiveerd waarna je nieuwe simkaart geactiveerd wordt

ze activeren waarschijnlijk zelf enkel je simkaart, de iPhone moet je thuis maar activeren? anders duurt het daar uuuuuuuuuren :p

Ken1984 29-07-10 11:25

Ik hoef zelfs helemaal geen microsim kaart, mijn oude is perfect verknipt. Ik ben Mobistar-klant, betaal ruim 60 euro / maand abo, gaan ze niet moeten lopen moeilijk doen ;)

devosf 29-07-10 11:26

Ik moet zelf geen hebben omdat ik bij Mobile Vikings zit, en een micro-simkaart al heb :D

SwooZy 29-07-10 11:27

En voor niet mobistar klanten?

TMSTT 29-07-10 11:27

mobistar gaat er natuurlijk wel vanuit dat enkel mobistar klanten de mail om te reserveren gekregen hebben en dat enkel mobistar klanten de iphone gereserveerd hebben...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:33.