iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iPhone 4 in België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/61126-iphone-4-belgie.html)

fonzy 29-07-10 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door boeke (Bericht 504354)
Is er al iemand die naar 1 van de 5 MS gebeld heeft om te weten of jouw naam op de lijst staat ? (reserveringen van gisteren).

stond ergens te lezen dat de shops pas vanavond om 20.00h de lijsten krijgen

Ken1984 29-07-10 13:15

Weet iemand of er een verschil is tussen bevestigingsmails tussen de mensen die hebben gereserveerd voor de site effe offline ging (dus toen de oude prijzen er op stonden) en erna (met de nieuwe, correcte prijzen).

Diddy 29-07-10 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid (Bericht 504370)
Heb geen reservering gedaan voor een Iphone 4 maar heb ook geen haast voor Iphone 4 maar zou toch wel snel willen hebben. Wanneer denken jullie dat de golf over is en dat er weer toestellen zijn die je kunt kopen zonder te reserveren?

In het najaar kan je zeker je slag slaan, als de hype overgaat naar de witte, indien je de zwarte graag wilt bemachtigen. Het is evenwel aan te raden dat je je op een lijst zet, die elk mobistar center normaliter gaat openen morgen om 10 uur.

Hermadrid 29-07-10 13:17

Kan ik me niet via internet op lijst zetten want woon in Nederland?

Diddy 29-07-10 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ken1984 (Bericht 504374)
Weet iemand of er een verschil is tussen bevestigingsmails tussen de mensen die hebben gereserveerd voor de site effe offline ging (dus toen de oude prijzen er op stonden) en erna (met de nieuwe, correcte prijzen).

Er is enkel een verschil in het gebruik van spaties die gebruikt werden tussen de bevestigingsmails die gekregen werden voor de reserveringsmail van mobistar werd verstuurd en daarna.

Leonk 29-07-10 13:19

mail ontvangen van het belgische bedrijf waar ik heb gereserveerd. Die hebben echter zo`n kleine hoeveelheid gekregen dat ze erg weinig reserveringen kunnen uitleveren.

Diddy 29-07-10 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid (Bericht 504382)
Kan ik me niet via internet op lijst zetten want woon in Nederland?

Vergeet niet dat het op de lijst zetten bij Mobistar meestal gepaard gaat met het geven van een voorschot (zo was het bij de vorige lancering van de 3GS)

Wolfs9 29-07-10 13:23

heb gebeld naar mobistar.. backstage zijn de briefings nu volop bezig maar de mobistar center had nog geen officiele briefing en nog geen iphones binnen!
ken deze gast goed dus ja geloof dit wel...
hij hoopt toch op 3iphones van elk ! enkel zwart uiteraard..
ik sta 2de voor een 32gb zwart dus i'm in the clear !
aan de mobistar center zelf staan ga ik ni doen ze bellen mij als ik mag komen ..

grtzzz

Hermadrid 29-07-10 13:23

oke dankje maar kan ik dat ook op internet doen?

Ken1984 29-07-10 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diddy (Bericht 504387)
Er is enkel een verschil in het gebruik van spaties die gebruikt werden tussen de bevestigingsmails die gekregen werden voor de reserveringsmail van mobistar werd verstuurd en daarna.

Iemand die een printscreen kan plaatsen van ééntje van na de mailing dan om te kunnen vergelijken? Doe wel belangrijke gegevens (plaats, naam) bedekt en niet de ganse mail!

JungleJoker 29-07-10 13:25

Ik heb nog een extra reservatie voor een 16gb in Antwerpen.
Ik zou deze te koop willen zetten, maar ben nog maar sinds kort lid op iphoneclub.nl en kan daarom geen verkoop topic starten. De reservatie op zich doe ik weg voor het beste bod. Ben je geïnteresseerd, laat me dan iets weten via m'n profielpagina.

Diddy 29-07-10 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid (Bericht 504408)
oke dankje maar kan ik dat ook op internet doen?

Dit is al mogelijk voor de 3GS (via het onlinebestellingssyteem) maar nog niet voor de iphone4 (zal volgens mij pas operatief zijn als de storm wat geluwd is). Je kan mijn inziens beter contact opnemen met één of andere mobistarcenter dicht aan de grens de komende dagen, om dit dan te vragen.

Hermadrid 29-07-10 13:28

Oke is goed dankjewel;)

Bibi2205 29-07-10 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid (Bericht 504370)
Heb geen reservering gedaan voor een Iphone 4 maar heb ook geen haast voor Iphone 4 maar zou toch wel snel willen hebben. Wanneer denken jullie dat de golf over is en dat er weer toestellen zijn die je kunt kopen zonder te reserveren?

Je hebt geen haast voor een iPhone 4 maar je zou er toch wel snel 1 willen hebben? :p

Hermadrid 29-07-10 13:30

ja beetje raar maar ik bedoel dat ik die niet gelijk morgen wil ofzo of volgende week dat ik best wel maandje wil wachten ofzo snap je

boeke 29-07-10 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ken1984 (Bericht 504410)
Iemand die een printscreen kan plaatsen van ééntje van na de mailing dan om te kunnen vergelijken? Doe wel belangrijke gegevens (plaats, naam) bedekt en niet de ganse mail!

Ken, ben je er ook niet gerust in ?

Ken1984 29-07-10 13:34

Ik wil gewoon zeker zijn vooraleer ik de verplaatsing maak ;)

prosperot 29-07-10 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonzy (Bericht 504372)
stond ergens te lezen dat de shops pas vanavond om 20.00h de lijsten krijgen

Net een mail gehad dat ik hem morgen kan ophalen, dus er moet al meer bekend zijn....

Ken1984 29-07-10 13:36

Pre-order gemaakt?

ZPhone 29-07-10 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JungleJoker (Bericht 504412)
Ik heb nog een extra reservatie voor een 16gb in Antwerpen.
Ik zou deze te koop willen zetten, maar ben nog maar sinds kort lid op iphoneclub.nl en kan daarom geen verkoop topic starten. De reservatie op zich doe ik weg voor het beste bod. Ben je geïnteresseerd, laat me dan iets weten via m'n profielpagina.

Blijft LAME!, dat je inschrijft om er later aan te kunnen verdienen terwijl er gewoon wel mensen zijn die er echt graag een willen en door jou geen kans hebben/hadden. Gewoon je reservering weggeven aan iemand lijkt me een nettere actie..

En nee, ik hoef hem niet, ik heb de mijne al binnen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:00.