iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iPhone 4 in België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/61126-iphone-4-belgie.html)

Diddy 28-07-10 23:35

Alle mensen, een klein voorsmaakje dan maar:
YouTube - iPhone 4 Line - Apple Store 5th Avenue, NYC

Cencicodis 28-07-10 23:42

Wat is NY vergeleken met België :P

Bibi2205 28-07-10 23:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cencicodis (Bericht 503562)
Wat is NY vergeleken met België :P

Even groot? ;)

Cencicodis 28-07-10 23:43

Hahaha, daar edde wel gelijk in :p +NY heeft meer inwoners ;)
EDIT: Ik heb net m'n mail gecheckt en kreeg dit:
http://img828.imageshack.us/img828/5395/mail.jpg

Een grote opluchting voor mij, ik dacht dat ze enkel verkocht werden in de 10 M* centers en in andere niet beschikbaar zouden zijn! :D

firestarter 28-07-10 23:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jantwerpen (Bericht 503534)
Het is dus gewoon ni eerlijk, als je heel toevallig deze morgen op de site van mobistar aan t zien was heb je er vrijdag een, anders niet, ik kan niet tegen onrechtvaardiheid!

volgend jaar zal je toch wel 2 dagen van de voren kijken toch?

beetje research...

Diddy 28-07-10 23:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cencicodis (Bericht 503566)
Hahaha, daar edde wel gelijk in :p +NY heeft meer inwoners ;)
EDIT: Ik heb net m'n mail gecheckt en kreeg dit:
http://img828.imageshack.us/img828/5395/mail.jpg

Een grote opluchting voor mij, ik dacht dat ze enkel verkocht werden in de 10 M* centers en in andere niet beschikbaar zouden zijn! :D

Waar halen jullie toch allemaal die mails? Ik krijg er dus geen enkele meer binnen

Bibi2205 29-07-10 00:05

Die mail heb ik gehad rond 17u15, op 1 van de 4 email adressen waarmee ik me geregistreerd heb. Op de andere 3 nog steeds niets...

ABry 29-07-10 00:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cencicodis (Bericht 503538)
Ik heb een vraag. Ik ga vrijdagochtend vertrekken naar de mobistar center in sint-niklaas om een iPhone 4 te kopen. Maar ik kon hem daar niet reserveren (mag niet) en op de pre-ordersite van M* stond de M* Center er niet bij. Kan ik een iPhone 4 bemachtigen vrijdag? :)

Ja mits wat geluk. Ik zou ook al vrij vroeg aan de shop gaan staan als ik jou was :)

spyhunter 29-07-10 00:20

Is er iemand die zijn reservering voor een iphone 4 16gb in Antwerpen graag zou willen ruilen met mijn reservering uit Roeselare? Dit in verband de reisafstand.
Aldus mobistar mag een reservering opgehaald worden door iemand anders middels een kopie id en geschreven machtiging. graag PM

proXify 29-07-10 03:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door palatinus (Bericht 502441)
Je mag hem aan mij geven :p

Ik zal mijn iPhone gewoon ingeven voor recyclage, kga er nog €50 voor hebben geloof ik. Achterkant zwarte cover heb ik verloren en onderste van touchscreen werkt niet meer. Maar heb het tussentijd softwarematig opgelost door unlockscherm over te slaan, applicaties op te zetten daj ondersteboven kunt omdraaien,... :p

svenska87 29-07-10 07:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door proXify (Bericht 503673)
Ik zal mijn iPhone gewoon ingeven voor recyclage, kga er nog €50 voor hebben geloof ik. Achterkant zwarte cover heb ik verloren en onderste van touchscreen werkt niet meer. Maar heb het tussentijd softwarematig opgelost door unlockscherm over te slaan, applicaties op te zetten daj ondersteboven kunt omdraaien,... :p

Volgens de Mobistar site kan je toch nog meer krijgen voor jouw iPhone...
Mijn gsm recycleren

De mijne zou zo nog 140€ mogen opbrengen.
Trouwens, op mac2sell is hij van 250 euro paar weken geleden nu gezakt naar 160 euro. Dus stel dat Mobistar er nog werkelijk 140 euro voor geeft, is het geen slechte zaak.

HowowcanIgo 29-07-10 08:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door svenska87 (Bericht 503705)
Volgens de Mobistar site kan je toch nog meer krijgen voor jouw iPhone...
Mijn gsm recycleren

De mijne zou zo nog 140€ mogen opbrengen.
Trouwens, op mac2sell is hij van 250 euro paar weken geleden nu gezakt naar 160 euro. Dus stel dat Mobistar er nog werkelijk 140 euro voor geeft, is het geen slechte zaak.

verkeerd gelezen dus reply niet meer nodig

Licko 29-07-10 08:50

je kunt je iPhone toch binnen 30 dagen terug brengen mocht je het 'probleem' hinderlijk vinden?

belgiumiphone 29-07-10 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Licko (Bericht 503766)
je kunt je iPhone toch binnen 30 dagen terug brengen mocht je het 'probleem' hinderlijk vinden?

Ja, vraag ik me ook af

PS: hij heeft het over de antenne ;)

TMSTT 29-07-10 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone (Bericht 503853)
Ja, vraag ik me ook af

PS: hij heeft het over de antenne ;)

laten we voorspellen:

Je vraagt dit aan mobistar, zij antwoorden: daar weten wij niets van, en die bumper waarover u praat, daar hebben wij nog niets van gehoord... kom later eens terug

palatinus 29-07-10 09:57

Zeer correcte voorspelling :D

Foesbar 29-07-10 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Licko (Bericht 503766)
je kunt je iPhone toch binnen 30 dagen terug brengen mocht je het 'probleem' hinderlijk vinden?

zoekfunctie is toch moeilijk op de mobistar site

De bestelling van je gsm annuleren:

Je hebt het recht om van de aankoop van je gsm af te zien, zonder boetes en opgave van reden, gedurende 7 werkdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het product.

Hoe te werk gaan?

1. Contacteer Mobistar en geef de reden van je klacht op. Je moet het referentienummer van je bestelling meedelen. Daarom moet je bij de aankoop goed de bevestigings-e-mail bijhouden waarin dit nummer vermeld staat. Om ons te contacteren, ga naar de rubriek “contact” van de website www.mobistar.be.

2. Onze klantendienst zal binnen de 7 werkdagen per e-mail contact met je opnemen. Ze zal je de modaliteiten voor teruggave uitleggen en je een retourbon bezorgen.

3. Alvorens ons de producten terug te sturen, dien je te verifiëren of alle artikelen die je wilt terugsturen erbij zitten en of hun verpakkingen niet geopend zijn. De verzendingskosten zijn voor jou.

4. Na controle van de producten, wordt je verzoek tot terugbetaling binnen de 2 weken behandeld.

iPhoneSteven 29-07-10 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Foesbar (Bericht 503873)
zoekfunctie is toch moeilijk op de mobistar site

De bestelling van je gsm annuleren:

Je hebt het recht om van de aankoop van je gsm af te zien, zonder boetes en opgave van reden, gedurende 7 werkdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het product.

Hoe te werk gaan?

1. Contacteer Mobistar en geef de reden van je klacht op. Je moet het referentienummer van je bestelling meedelen. Daarom moet je bij de aankoop goed de bevestigings-e-mail bijhouden waarin dit nummer vermeld staat. Om ons te contacteren, ga naar de rubriek “contact” van de website www.mobistar.be.

2. Onze klantendienst zal binnen de 7 werkdagen per e-mail contact met je opnemen. Ze zal je de modaliteiten voor teruggave uitleggen en je een retourbon bezorgen.

3. Alvorens ons de producten terug te sturen, dien je te verifiëren of alle artikelen die je wilt terugsturen erbij zitten en of hun verpakkingen niet geopend zijn. De verzendingskosten zijn voor jou.

4. Na controle van de producten, wordt je verzoek tot terugbetaling binnen de 2 weken behandeld.

Mja, daar heb je het al... ongeopende verpakking... Dat zal helaas niet lukken denk ik

TMSTT 29-07-10 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Foesbar (Bericht 503873)
zoekfunctie is toch moeilijk op de mobistar site

De bestelling van je gsm annuleren:

Je hebt het recht om van de aankoop van je gsm af te zien, zonder boetes en opgave van reden, gedurende 7 werkdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het product.

Hoe te werk gaan?

1. Contacteer Mobistar en geef de reden van je klacht op. Je moet het referentienummer van je bestelling meedelen. Daarom moet je bij de aankoop goed de bevestigings-e-mail bijhouden waarin dit nummer vermeld staat. Om ons te contacteren, ga naar de rubriek “contact” van de website www.mobistar.be.

2. Onze klantendienst zal binnen de 7 werkdagen per e-mail contact met je opnemen. Ze zal je de modaliteiten voor teruggave uitleggen en je een retourbon bezorgen.

3. Alvorens ons de producten terug te sturen, dien je te verifiëren of alle artikelen die je wilt terugsturen erbij zitten en of hun verpakkingen niet geopend zijn. De verzendingskosten zijn voor jou.

4. Na controle van de producten, wordt je verzoek tot terugbetaling binnen de 2 weken behandeld.

en het betreft hier aankopen vanuit de online store van mobistar.be, dus niet in de winkel :)

Licko 29-07-10 10:06

het gaat me om de termijn die apple stelde, niet het beleid van mobistar
bumper verhaal geloof ik wel, komt wel goed via een app

maar idd, vraag t morgen wel na :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:13.