iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Koopinformatie België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/)
-   -   iPhone 4 in België (https://forum.iculture.nl/f41/kopen-verkopen/f29/koopinformatie-ervaringen/f129/koopinformatie-belgie/61126-iphone-4-belgie.html)

crazyceesy 28-07-10 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wess (Bericht 503255)
En dan? heb je uw iPhone en zijt ge stikkapot en wilt ge, neen moet je, slapen in plaats van lekker je iPhone te ontdekken ;-)

haha, dat doe ik wel in de trein naar huis

man2u2 28-07-10 20:38

neem graag een reservering over per betaling natuuuuuuurlijk

Wess 28-07-10 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door crazyceesy (Bericht 503259)
haha, dat doe ik wel in de trein naar huis

Dat kan ook natuurlijk. ook al zou ik uren naar het design kijken van de iPhone 4 lol :D

Bibi2205 28-07-10 20:40

Ik heb het Mobistar mailtje gekregen rond 17u15.. Gelukkig had ik vanmorgen het forum even gechecked en heb ik een reservatie voor Hasselt en Roeselare.. Ik zal rond 6u30 in Hasselt staan wachten. :)

*edit*
Het gaat om een 32Gb trouwens..

crazyceesy 28-07-10 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wess (Bericht 503266)
Dat kan ook natuurlijk. ook al zou ik uren naar het design kijken van de iPhone 4 lol :D

haha dat kan op youtube ook;)

Wess 28-07-10 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door crazyceesy (Bericht 503276)
haha dat kan op youtube ook;)

Real is beter dan een filmpje.. Dat is met alles zo ;-)

crazyceesy 28-07-10 20:43

maar tot hoelaat zijn de kroegen in hasselt open op donderdag avond?

FenixStyle 28-07-10 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door crazyceesy (Bericht 503280)
maar tot hoelaat zijn de kroegen in hasselt open op donderdag avond?

Redelijk laat. Ge kunt overigens ook nog naar de Versuz (megadancing). Daar is het gratis inkom op donderdagavond + bier aan 1 euro

Maar bon nu zijn we wel offtopic aan het gaan. Alhoewel, als jullie allemaal mijn raad volgen en er eens goed invliegen in de Versuz, dan zijn er mss wel een paar die toevallig niet meer tot aan Mobistar geraken ;)

lesfetes 28-07-10 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bibi2205 (Bericht 503270)
Ik heb het Mobistar mailtje gekregen rond 17u15.. Gelukkig had ik vanmorgen het forum even gechecked en heb ik een reservatie voor Hasselt en Roeselare.. Ik zal rond 6u30 in Hasselt staan wachten. :)

Als je daarna nog van Hasselt naar Roeselare moet rijden in de spits, moet kunnen in 3 uur ...

Bibi2205 28-07-10 20:57

Ik heb er maar 1 nodig hoor.. Die van Roeselare ga ik niet afhalen.

lesfetes 28-07-10 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bibi2205 (Bericht 503303)
Ik heb er maar 1 nodig hoor.. Die van Roeselare ga ik niet afhalen.

Allez dat is dan voor den eerste die om 10 u in Roeselare staat ...

Racingboy 28-07-10 21:32

Dus donderdag na het werk iets eten, dan naar de Versus en om 6u begeven we ons naar de Mobistar winkel :D

Nee nee, ik heb vrijdag voormiddag verlof, maar namiddag kan ik gaan werken :(

Peter 28-07-10 21:35

ik heb mn laatste week vrij. komt hopelijk goed uit, daarna zou ik me moeilijk vrij kunnen maken voor zoiets

FenixStyle 28-07-10 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy (Bericht 503362)
Dus donderdag na het werk iets eten, dan naar de Versus en om 6u begeven we ons naar de Mobistar winkel :D

Nee nee, ik heb vrijdag voormiddag verlof, maar namiddag kan ik gaan werken :(

Pff vind het echt zo'n kl*te dat ik met vakantiewerk en bovendien dan nog eens ochtendpost zit, anders voerde ik uw scenarie écht uit... Nu is het enige wat ik kan doen om 10u tijdens m'n pauze naar Mobistar Mol bellen om te vragen of ik bij de gelukkigen ben die er al eentje krijgt, en anders wordt het paar daagjes balen :(

Racingboy 28-07-10 21:45

Wat me wel gezegd is geweest, dat ze vanaf vrijdag 10 wel reservaties mogen aannemen. Dus stel dat je er staat, en geen hebt, dan je dan wel bij de volgende lichting zit...

SPiET 28-07-10 22:22

Weet er iemand hoe het nu juist zit ivm de free hoesjes die Apple weggeeft aan iphone 4 van atennagate? mobistar zegt hier ook niets van ... hoe sterk zijn wij in onze schoenen als we melden dat officieel heeft aangekondigd?

Wess 28-07-10 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SPiET (Bericht 503429)
Weet er iemand hoe het nu juist zit ivm de free hoesjes die Apple weggeeft aan iphone 4 van atennagate? mobistar zegt hier ook niets van ... hoe sterk zijn wij in onze schoenen als we melden dat officieel heeft aangekondigd?

In de USA gaat het ook via een app.. en er is nog niets over bekend hoe het in belgië en nederland aan toe zal gaan.. je kan het alleen open in de US store, maar wel een belgisch of nederlands adres in voeren.. we zullen zien..

iPhone 4 Bumper-programma officieel aangekondigd - iPhone - iPhoneclub.nl

jantwerpen 28-07-10 23:17

Het is dus gewoon ni eerlijk, als je heel toevallig deze morgen op de site van mobistar aan t zien was heb je er vrijdag een, anders niet, ik kan niet tegen onrechtvaardiheid!

Cencicodis 28-07-10 23:24

Ik heb een vraag. Ik ga vrijdagochtend vertrekken naar de mobistar center in sint-niklaas om een iPhone 4 te kopen. Maar ik kon hem daar niet reserveren (mag niet) en op de pre-ordersite van M* stond de M* Center er niet bij. Kan ik een iPhone 4 bemachtigen vrijdag? :)

Bibi2205 28-07-10 23:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jantwerpen (Bericht 503534)
Het is dus gewoon ni eerlijk, als je heel toevallig deze morgen op de site van mobistar aan t zien was heb je er vrijdag een, anders niet, ik kan niet tegen onrechtvaardiheid!

Op de site van Mobistar stond geen link naar de reservatie pagina.. Je moet het forum in de gaten houden. Als je van Mobistar verwacht om je op de hoogte te houden kom je dus te laat, zoals elk jaar...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:55.