iPhone 4 vrijdag -> Gent discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Mooie upgrade Ik ging normaal gezien van een 2G 16Gb (US) naar een iPhone4 32Gb, maar ik heb 2 maanden geleden spotgoedkoop (100€) een gesimlockte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mooie upgrade
Ik ging normaal gezien van een 2G 16Gb (US) naar een iPhone4 32Gb, maar ik heb 2 maanden geleden spotgoedkoop (100€) een gesimlockte 3GS (Met oude baseband) kunnen overkopen, dus de stap werd meteen heel wat kleiner. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Iemand in MOBISTAR CENTER GENT TWEEBRUGGEN een kunnen halen ?
|
|
|||
|
|||
Nee, daar ik had vernomen dat hij er niet veel had.µ
Ik ben rond 06.15 gaan aanschuiven in de lange munt bij de niet geresercveerde, en had omstreeks 11.30 mijn Iphone. Ik was daar 26ste. Veel drukte maarwel toffe en zotte mensen leren kennen bij t aanschuiven, emails uitgewisseld. |
|
|||
|
|||
sorry is nog vroeg he ik bedoel Megabyte
|
|
|||
|
|||
Zucht! En iemand een idee waar je een losse 16Gb nog kan krijgen. In NL is het voorlopig niet meugelijk..(
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
oeoi oei, inderdaad ,sorryyy was te laat gistren, zit nog met wachtstress van vrijdag
|
|
||||
|
||||
Eigenlijk iemand een idee hoeveel iPhones er nu vrijdag waren binnengekomen in Gent?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat er op de reservatielijst in de Lange Munt maar een 130-tal namen stonden.
|
|
|||
|
|||
ALLES IS UITVERKOCHT IN Belgie!!!!!!
Was vandaag in 3 winkels en kon nergens meer krijgen en verwachte wachttijd is 2-3 maanden voordat er weer nieuwe voorraad komt! Gelukkig ben ik daarna naar Genk gereden en daar komen dinsdag weer nieuwe toestellen binnen. Heb er 2 gereserveerd. Dus mochten er nog mensen die vanuit NL willen kopen in Belgie. In Genk is kleine wachtlijst. Vandaag was ik de 4e in wachtrij! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gisteren ook even overwogen om nog in Genk te reserveren (ze hadden maar tien reservaties voor beide modellen te samen), maar het grote nadeel was wel dat dat voorschot bindend was. Heb het risico toch maar niet genomen, het zou enorm zonde zijn als ik bv volgende week telefoon krijg van andere winkel waar ik (zonder voorschot) reserveerde, en die dan niet kan gaan afhalen omdat ik voorschot betaald heb ik Genk |
|
|||
|
|||
Ja dat klopt! ik heb ook moeten aanbetalen! 178.50 euro per telefoon aanbetaling.
dus valt wel mee! het enigste is dat je allerlei accesoires erbij moet nemen! maar goed had het toch nodig. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En er was ook een persoon dat 20 keer op de lijst voor kwam dus 19 daarvan werden ook naar de losse toestellen verplaatst |
|
||||
|
||||
Volgende week zaterdag ga ik naar belgie toe, iemand nog tips in welke winkel ik het beste kan kopen/reserveren?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Screenprotector, case en autolader als ik me niet vergis.
|
|
|||
|
|||
Zal genk eens proberen.
Was er vandaag en er waren maar 3 mensen voor me. ik ben als 4e en 5e op de lijst. goede kans dat je hem snel hebt, maar als je verwacht dat je er meteen een kan meenemen, dan denk ik dat je van de koude kermis thuiskomt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Lol... Diene zijne nek zou ik dan wille omwringen aangezien ik wss door hem naar Roeselare ben moge rijden voor mijne pre-order .
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hardware herstelling in gent? | siesken | iPhone algemeen | 5 | 22-05-11 14:39 |
Iphone 4 Media-markt Gent | leenkat | Koopinformatie Nederland | 21 | 18-08-10 20:04 |
Heeft iemand ervaring met iPhone kopen in Gent bij ene Olivier (van marktplaats)? | jasperswart | Koopinformatie België | 10 | 30-03-09 11:12 |
iphone developper in Gent (of omstreek) | guided tours | Archief | 0 | 18-01-09 14:34 |
|
|