iPhone 4 vrijdag -> Gent discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door CptYanni Lol... Diene zijne nek zou ik dan wille omwringen aangezien ik wss door hem naar Roeselare ben moge rijden voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iemand een idee hoe het er nu voorstaat in gent veldstraat?
krijgen zij echt altijd maar zo weinig toestellen? ik ben maandag 02/08 gaan reserveren voor een 32GB en stond toen 12de |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb dus zo de indruk dat het met de bevoorrading van de 32GB veel slechter gesteld is dan de 16GB. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik versta wel dat het makkelijker is om een 16BG te maken ipv 32GB maar ik vind het stom dat anderen de iphone vorige week besteld hebben en hem nu al thuis GELEVERD kregen terwijl wij maar zitten te wachten. wij moeten er dan nog omgaan ook... |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hardware herstelling in gent? | siesken | iPhone algemeen | 5 | 22-05-11 14:39 |
Iphone 4 Media-markt Gent | leenkat | Koopinformatie Nederland | 21 | 18-08-10 20:04 |
Heeft iemand ervaring met iPhone kopen in Gent bij ene Olivier (van marktplaats)? | jasperswart | Koopinformatie België | 10 | 30-03-09 11:12 |
iphone developper in Gent (of omstreek) | guided tours | Archief | 0 | 18-01-09 14:34 |
|
|