iPhone 4 vrijdag -> Gent discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Davidduzy Weet iemand waar nog proximus micro sim kaarten op voorraad zijn, ik kan nu niks doen! Ik ben er dezelfde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn moeder was 19 was jij degene die zijn geld vanvoor in zijn zak moest steken? =D Laatst gewijzigd door theory18; 30-07-10 om 18:47. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn ma zou nog nooit van haar leven uit hare nest komen om mee mij nen iPhone te gaan halen. Ik ben dan ook 21 jaar en vrij onafhankelijk |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zelfde bij mij, maar dan haha, ik stond buiten, ik belde naar dat center, ja meneer, ik heb zopas een iphone 4 gekocht, ik vertrek deze avond op reis en ik heb geen sim kaart wat moet ik nu doen? Geen nood, we hebben altijd enkele reserve, wanneer kan je komen? Ah nu onmiddellijk Btw wie stond rond 12:30 zo te brullen in de winkel ad Kouter? Miljaar, omdat hij geen sim kaart kreeg
|
|
|||
|
|||
Citaat:
mja niet erg ik heb mij micro sim ;p wel mooi gedaan van u |
|
|||
|
|||
Citaat:
ze sprak over iemand die zn geld vanachter zitten had en dat ze zei zou je best vanvoor steken fzoix en dat de repliceerde vanja maar dan weet jij het zitten enzo =p |
|
|||
|
|||
Citaat:
Best wel grappig :") ik was de persoon die discussiëerde, denk dat de meesten mij wel zo zullen herinneren |
|
|||
|
|||
Ik vermoed dat gij dt meisje waard in de veldstraat, heb maar 1 gezien, ik was diegene die als eerste bij jullie kwam met m'n iPhone en heel de tijd mijn micro sim zocht en zo wel 4 keer passeerde met oranje all stars
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik vermoed dat je dat wil doen om bv bestanden over te dragen? iOS apparaten ondersteunen dat protocol niet.. Ik pair mijn iPhone enkel met mijn bluetooth headset
|
|
|||
|
|||
Citaat:
eigenlijk hadden we met iPhoneclub eentje moeten gaan drinken derna. Wil echt wel eens weten hoeveel er Ipc waren in de rij. Het enige dat ik wel weet is toen de kerel vroeg aan mij: ben je mobistar en ik nee zei, zijn antwoord was: "komaan, hoe kan dat nu, niemand is hier mobistar en dat is een launch voor mobistar klanten" Ik moest toch ff lachen dan |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik stond als nr 36 in de rij in Gent.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
& ik herriner mij u ook nog ja ;p |
|
||||
|
||||
Ik was 43 in de rij en de verkoper wenste mij proficiat omdat ik een reservatie heb kunnen bemachtigen als niet-Mobistarklant
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoi
Ik stond deze ochrnd omstreeks half 7 in de lange munt te gent, bij de niet gereserveerde, rond half 12 had ik mijn 32mb in de hand. Gelukkig want toen schoten er maar 7 32MB over. Hoe is het bij jullie allemaal verlopen uiteindelijk? |
|
||||
|
||||
Pfff.. Met een iPhone van 32 megabyte zou ik absoluut niet tevreden zijn. Op z'n minst 16 gigabyte
|
|
|||
|
|||
@WDS001: Ik zou daar ook niet tevreden mee zijn...
@jantwerpen: Vergeet je profiel niet aan te passen. |
|
|||
|
|||
Goed dat je het zegt, ik zal ook eens mijn profiel aanpassen. iphone US 8Gb naar iPhone 4 - 16Gb
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hardware herstelling in gent? | siesken | iPhone algemeen | 5 | 22-05-11 14:39 |
Iphone 4 Media-markt Gent | leenkat | Koopinformatie Nederland | 21 | 18-08-10 20:04 |
Heeft iemand ervaring met iPhone kopen in Gent bij ene Olivier (van marktplaats)? | jasperswart | Koopinformatie België | 10 | 30-03-09 11:12 |
iphone developper in Gent (of omstreek) | guided tours | Archief | 0 | 18-01-09 14:34 |
|
|