iPhone 4 vrijdag -> Gent discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jantwerpen Ja inderdaad ik vond da ook veel laten we het maar op die 300 houden van ergens hier boven, en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan je parkeren niet ver van de vrijdagsmarkt, alleen moet je het geluk hebben er een plaatske vrij is, dat is dichter dan dat je je in de ondergrondse parking moet gaan stellen aan de kouter. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
De vrijdagmarkt heeft zelf ook een ondergrondse parking
|
|
|||
|
|||
i'll be there, alleen geen tijd voor ontbijt
|
|
||||
|
||||
Weet er toevallig iemand welke tram je het best neemt vanuit het Sint Pieters Station ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Stap af aan de halte justitiepaleis (is de eerste halte wegens werken) Wanneer je de halte justiepaleis bent afgestapt moet je nog de veldstraat door (je passeert dan 1 mobi* winkel) |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
kga moe zijn, moet vanavond van 18u tot 02u werken (studentenjob) en dan om 06u vertrekken(ik zal niet slapen of ik zal niet wakker geraken) met auto met nog iemand anders 45min. rijden naar Gent -> Lange Munt 38 voor iPhone 4 en dan mag ik om 15u terug gaan werken, niet veel slaap dus... |
|
||||
|
||||
Heeft iemand deze mail nog gehad, ik heb hem nog niet gehad. Maar ik begin mij wel zorgen te maken.
En hoop dat ik hem niet krijg!
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Oké, zeker?
Nu aftellen tot morgen 7h |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ja daar heb je een punt. Maar ik dacht het wel omdat er weinig reacties op kwamen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoe zit het nu eigenlijk?
In de lange munt worden er sowieso een aantal geleverd en die zijn gereserveerd? Om 10u worden die niet afgehaald zijn verkocht aan mensen die daar het eerst stonden? Hoe zit het nu precies in de Veldstraat? Krijgen die er nu binnen? Werken die zonder lijsten? etc... |
|
||||
|
||||
Citaat:
MacBook 15" - i5 2.53Ghz - hi-res iPhone 4 32GB (zwart) iOS 5.0 Apple iPhone developer Laatst gewijzigd door jonasvdc; 29-07-10 om 18:13. Reden: foute rekening |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Foute rekening stom. Aangepast.. Nuja, ik neem altijd de tram als ik van het station kom. Deze keer met de fiets
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zijn er trouwens hier mensen die al een mail hebben gekregen dat het maar 1 iPhone per persoon is? Want in LeuvenShop hebben ze dat rondgestuurd, maak mij nu een beetje zorgen dat ik agelijk niet op de lijst sta |
|
||||
|
||||
Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hardware herstelling in gent? | siesken | iPhone algemeen | 5 | 22-05-11 14:39 |
Iphone 4 Media-markt Gent | leenkat | Koopinformatie Nederland | 21 | 18-08-10 20:04 |
Heeft iemand ervaring met iPhone kopen in Gent bij ene Olivier (van marktplaats)? | jasperswart | Koopinformatie België | 10 | 30-03-09 11:12 |
iphone developper in Gent (of omstreek) | guided tours | Archief | 0 | 18-01-09 14:34 |
|
|